باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,624 بازدید
در بازنشستگی و مستمری توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
52 ساله مرد کارگاه اول 21 سال مداوم بدون سختی کارو مینگین دو سال اخر دو میلیون وکارگاه دوم 18 سال مداوم با سختی کار و میانگین دوسال سه میلیون. ایا میتوانم تقاضا بدهم واین دو پرداختی همزمان با تفاوت یک میلیون اختلاف در دم حقوق به نفع یا ضررم نمیشود . میگویند اگر با هم جمع وتقسیم به دو کنند به ضررتان است و بهتر است کارگاه حقوق کمتر را ترک کنید. ایا درست است ا.ایا کارگاه 18 سال با سختی کار را باید حتما 20 سال مداوم باشم.ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)

با سلام
شما در دو کارگاه بطور همزمان شاغل میباشید پس اولا ساعات کاری دو کارگاه باید مشخص باشد و تداخل نداشته باشد یعنی برای ادعای اشتغال در دو کارگاه باید مستندات حضور و غیاب و قرارداد کار با ساعت شروع و خاتمه داشته باشید در غیر اینصورت لیست خلاف محسوب و سوابق شما حذف میگردد.
در صورتی مستندات شما درست باشد کارگاه دوم که مشمول سخت و زیان آور میباشد و 18 سال سابقه دارید 9 سال به سابقه شما اضافه می نماید و با توجه به سن 52 سال و 30 سال سابقه بازنشسته میشوید.
جهت محاسبه مستمری میانگین 24 ماه آخر دو کارگاه جدا محاسبه و هر کدام جدا در سنوات سابقه آن کارگاه ضرب و بر 30 تقسیم میگردد سپس مبلغ دو مستمری جمع میشود.
لازم بذکر با توجه به اینکه شما دارای شغل سخت و زیان آور میباشید و باید مبلغ 4 درصد حق بیمه توسط کارفرما پرداخت گردد جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی بهتر است کارگاه مذکور را جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی ترک نکنید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...