باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,841 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان محترم

سوال اینکه بعد اینکه حواله از طرف بیمه صادر شد و امضاها صورت گرفته ولی هنوز نقد نشده میشه به دیه پرداختی اعتراض زد یا دیگه نمیشه؟؟؟

سپاس فراوان از اینکه فقط شما مردم گرفتار و سرگردان رو راهنمایی میکنید به وکیل و بیمه مراجعه میکنیم بدون اینکه حرف حساب بشنویم...انسانیت یعنی کاری که شما برای مردم انجام میدید.یاحق
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (9,140 امتیاز)
با سلام بله می توان به دیه تعیین شده اعتراض نمود و شرکت های بیمه گر مطابق ماده ۱۱ قانون شخص ثالث موظف اند بدون کسر مبلغی از میزان دیه. دیه تعیین شده را کاملا پرداخت نمایند. واگر هم پرداخت هم نمایند شما بازهم زمان برای اعتراض دارید زیرا مطابق ماده ۱۱ در صورت پرداخت کمتر توسط شرکت بیمه گر رضایت نامه دریافتی از زیاندیده بلااثر و باطل می گردد و حق اعتراض برای مابعدالتفاوت دیه را دارید هم نزد دادگاه و هم شرکت بیمه گر و هم بیمه مرکزی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود برشما

آرزوی سلامتی برای شما دارم .

ازمدیران و موسسان سایت بیدبرگ باید تشکر کرد بخاطر تاسیس و راه اندازی جایی که جوابگوی سوالات مردم است

اگر‌بفرمایید اعتراض به چی دارید بهتر میتونم راهنماییتون کنم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام ... دوست عزیز سؤال شما خیلی واضح نیست اما اگر در محاسبات دیه از سوی شرکت بیمه اشکالی وارد است میتوانید براحتی باستناد رای و نظر پزشکی قانونی تقاضای محاسبه مجدد را داشته باشید. ضمناً بنده بعنوان عضوی از خانواده بزرگ بیدبرگ افتخارم گشایش گره های کوچک و بزرگ شما عزیزان از طریق پاسخگویی بموقع٬ صحیح و قانونی است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آذر 9, 2018 در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز) مراحل دریافت دیه بعد از تحویل مدارک و رای قطعی دادگاه به شرکت بیمه چیست ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...