باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,592 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
من سال ۸۸ تصادف کردم من ی دوچرخه داشتم و راننده فرار کرده است و در ان زمان پاسگاه محل هم در گزارشی نوشته و تایید کرده ک با ماشین عبوری تصادف شده ولی من اون زمان چون نمیدونستم صندوق خساراتی هست و چ کسی من رو زیر گرفته در گزارش قید کرده ک از کسی شکایتی نبرده است..... و من هم دیگر شکایتی نکرده ام الان ولی میخام شکایت کنم آیا بعد از تقریبا ۹ سال آیا میشود شکایت کرد شاهد دارم نامه خلاصه پرونده تصادفی از عمل هام در بیمارستان دارم نامه پاسگاه نیز دارم.بنظرتون آیا الان شکایت من رو بعد از ۹ سال قبول میکنن چون هیچ پرونده در دادگاه اونموقع درست نکردم والان پیگیر کلی شدم با توجه ب مدارکی ک در دست دارم آیا چنین چیزی امکان پذیر هست.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
باسلام .... امکان تنظیم شکایت و طرح دعوی در هرزمانی وجود دارد اما اینکه این طرح دعوی شما منجر به نتیجه شود خیلی بعید بنظر میرسد به این دلایل:  1-  شامل مرور زمان شده است که طبق قانون بیمه مرور زمان حداکثر دوسال میباشد. 2- چه دلیل محکمه پسندی برای تاخیر در اعلام شکایت دارید و..

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر همکار عزیز

چون محل پرداخت دیه از محل بیمه های ثالث نیست شامل مرور زمان نمیشود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (4,480 امتیاز)
همکار محترم

مرور زمان در دعاوی علیه صندوق وجود ندارد و در مورد بیمه ها هم مرور زمان دو ساله که در قانون بیمه شخص ثالث مصوب 1347 وجود داشت، در قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، مصوب 1387 برداشته شد و هیچگونه مرور زمانی برای این پرونده متصور نیست.

و چه دلیل محکمه پسندی بهتر از شاهد و گزارش پاسگاه و پرونده بالینی که والحمدلل وجود دارد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر شما

آرزوی سلامتی برای شما دارم

چون خسارت وارده به شما از محل بیمه های ثالث پرداخت نمیشود شامل مرور زمان نمیشود . فقط کروکی حادثه ، گزارش اورژانس و مدارک بالینی تون رو تهیه کنید و در تهران به صندوق تامین خسارت و در شهرستانها به واحد مرکزی  بیمه ایران مراجعه نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 2,775 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,074 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 842 بازدید
سوال شده فروردین 22, 2016 در دیه و بیمه خودرو توسط پویا
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...