باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
19,163 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
بیمه_باعرض سلام بنده در مرداد ۹۶ تصادف کردم در ۲۰ اسفند  رای نهایی دادگاه صادر شد و پرونده به شرکت بیمه دانا در شعبه کرمانشاه انتقال داده شد.الان من هرچی پیگیری میکنم جوابه درستی به من نمیدهند و چون خودم اونجا مسافر بودم و کسیرو نمیشناسم امکان مراجعه حضوری برام نیست.هربار هم که تماس میگیرم اعلام میکنن که کمبوده بودجه داریم و هنوز ۹۶ رو واریز نکردیم شما حالا حالاها باید منتظر بمونین پس این قانونه بعد از ۲۰ روز از حکم دادگاه دیه واریز میشه کجاست؟برایه ثبته شکایات هم از من شماره بیمه نامه،کد نماینده و ...میخواد که من نمیدونم از کجا باید اینارو پیدا کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
باسلام... اول اینکه دیه شما اگر انشاا... درسال 97 پرداخت شود باید به نرخ 97 محاسبه و پرداخت گردد. ضمناً شما میتوانید پس از پرداخت خسارت بلافاصله نسبت به تنظیم دادخواست جریمه تاخیر در انجام تعهدات بیمه گر اقدام و شکایت نمایید. در ضمن پیشنهاد میکنم جهت تسریع در پرداخت از طریق اداره مرکزی بیمه گر در تهران پیکیری کنید. اینکه بودجه نداریم یک حرف بیخودیه.........

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آذر 1, 2018 در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز) در صورت عدم حضور مقصر تصادف جرحی در دادگاه تکلیف دیه چه می شود ؟
0 امتیاز
توسط (1,220 امتیاز)

طبق ماده 32 قانون شخص ثالث مصوب 95 حداکثر 20 روز پس از تکمیل مدارک

بیمه ملزم به پرداخت خسارت میباشد چنانچه از پرداخت خودداری کرد به سایت بیمه مرکزی مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 15,034 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,118 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...