باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
768 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (590 امتیاز)
سلام از دو شرکت بیمه عمر تهیه کردم

ک یکی از شرکت ها تا سقف ۴۰ میلیون برای هر بیماری امراض خاص میده و دیگری تا سقف ۳۰ میلیون فقط برای یکبار اگر من سقف پوشش هر دو بیمه را بخرم آیا ۷۰ میلیون کمک هزینه امراض خاص پرداخت میشود یا چگونه است

همچنین یکی از  شرکت ها در صورت از کار افتادگی تا ده سال معافیت پرداخت و مستمری سالیانه و غرامت میدهد و شرکت دیگر تا آخر قرداد معافیت پرداخت دارد و غرامت میدهد در اینجا آیا غرامت هر دو شرکت جمع و از پرداخت حق بیمه دو شرکت معاف میشوم

با تشکر
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

با سلام و آرزوی سلامتی  .... بیمه عمروسرمایه گذاری یک بیمه اختیاری بوده و بیمه گذار در خرید چندین فقره بیمه نامه آزاد است تنها محدودیت در بیمه عمر صرفاً در میزان پوشش سرمایه فوت میباشد که سقف آن در سال 97 توسط بیمه مرکزی به 500 میلیون تومان افزایش یافت. لذا در صورت رعایت این سقف در تجمیع بیمه نامه ها، هر شرکت بیمه در خصوص کلیه پوششهای تعهد شده در بیمه نامه اعم از بیماری خاص و ازکارفتادگی و...  تا سقف آن متعهد به پرداخت میباشد و شما با رعایت شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه امکان بهره مندی از پوشش هر بیمه نامه بصورت مجزا را خواهید داشت.

قبل از خرید،  پیشنهاد دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه عمر از طریق همین سایت را دارم.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.

پیش بینی بنده از بیمه نامه های احتمالی ای که شما در حال حاضر دارین یکی بیمه نامه بیمه سامان و دیگری بیمه نامه بیمه پاسارگاد هست!!

در نظر داشته باشین که هنگام ثبت نام بیمه نامه دوم تون،شرکت بیمه ای دوم باید از داشتن بیمه نامه اول شما،همچنین میزان پوششها و مقدار سقف آن پوششها نیز اطلاع داشته باشه.

اگر در زمان ثبت نام بیمه نامه دوم،اطلاعات بیمه نامه اول تون رو در اختیار شرکت بیمه دوم قرار داده باشین،و شرکت بیمه دوم تون از جزییات بیمه نامه اول مطلع باشه وسپس نسبت به صدور بیمه نامه دوم اقدام بشه،بدین معناست که شما از طرف شرکت بیمه دوم نیز مجاز به داشتن پوششها و شرایط بیمه نامه هستین( اصل صداقت).

در صورتیکه شرکت بیمه دوم از بیمه نامه اول شما اطلاعی نداشته باشه،میتونه پرداخت غرامت به شما یا ذینفع های بیمه نامه دوم تون رو بحالت تعلیق دربیاره.

بیمه نامه هیچ شرکتی قابلیت تجمیع با شرکت دیگه ای رو نداشته و نخواهد داشت.هر یک بطور جداگانه غرامتها و پوششهای بیمه ای خودشون به شما رو سرویس خواهند داد.

در بیمه های عمر همه شرکتها( باستثناء بیمه پاسارگاد) سقف امراض خاص بین 30 تا 50 میلیون تومان و منحصرا" فقط برای یکی از آن 5دسته بیماری خاص قابل پرداخت خواهد بود{سکته قلبی،سکته مغزی،جراحی قلب باز،درمان انواع سرطان(بجز سرطان پوست-ملانوم) و پیوند اعضاء اصلی و داخلی بدن).

در بیمه پاسارگاد هر یک از بیماریهای فوق تا حداکثر سقف 40 میلیون و برای کل بیماریهای خاص تا سقف 200 میلیون تومان،قابل پرداخت خواهد بود!!!

ضمنا" در جریان باشین که در زمان ثبت نام،حتما" بیمه نامه را با حداکثر مدت ممکن ثبت نام کنین،چون در زمانی که بیمه شده دچار ازکارافتادگی،امراض خاص و.... گردد،مدت بیمه نامه قابل افزایش و یا تغییر نخواهد بود و شرکت بیمه فقط ملزم به  ایفای تعهدات خود در مدتی است که هنگام ثبت نام بیمه نامه تون در برگه پرسش نامه قید فرمودین!!!

پس در صورتیکه نکات بالا رو هنگام ثبت نام بیمه تون رعایت کرده باشین،میتونین از معافیت پرداخت حق بیمه و دریافت غرامت بیمه اول تون و از دریافت 10 سال مستمری سالیانه تون بهمراه غرامت بیمه نامه استفاده بفرمایین.

لطفا" بیمه نامه های تان را از مشاوران آگاه،مطلع و صادق خریداری نمایید.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)
سلام

دوست عزیز اگر در پوشش معاف از پرداخت رو خریداری کرده باشید بله هردو بیمه نامه معاف از پرداخت میشود .مریم ارفعی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,598 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 4,103 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,830 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 524 بازدید
سوال شده اردیبهشت 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط اعتمادی
+2 امتیاز
2 پاسخ 889 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,265 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 714 بازدید
سوال شده خرداد 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط دلفانی کد2062 شرکت بیمه معلم
+1 امتیاز
1 پاسخ 867 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 2,274 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 699 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...