باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,691 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام

پزشک معالج من تشخیص شکستگی مختصر مهره کمر در اثر تصادف رانندگی داده, به پزشکی قانونی استان محل تصادف مراجعه کردم برا بیمه حوادث راننده, نظر پزشک معالجم رو نپذیرفتن و من رو به پزشک معتمد پزشکی قانونی ارجاع دادن که دوباره نظر پزشک معالج من رد شد.

سوال من این است که میتونم اعتراض کنم؟ با توجه به اینکه نیازی به مراجعه به دادگاه ندارم

دوم : امکان باز کردن پرونده جدید پزشکی قانونی در استان محل سکونتم هست؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام.... ارجاع به پزشک متخصص از سوی پزشکی قانونی بمنظور اخذ مشاوره تخصصی بوده و نظر نهایی را پزشکی قانونی اعلام میکند. در صورت داشتن اعتراض میتوانید موضوع را در همان پزشکی قانونی مطرح و تقاضای معاینه مجدد نمائید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر شما

آرزوی  سلامتی برای شما دارم

حق گرفتنیست و هزینه بر

مطلبی که فرمودید که نیازی به دادگاه ندارید تاحدودی درسته . پرونده راننده مسبب حادثه در دادسرا رسیدگی نمیشود و طوریکه در آیین  نامه اجرایی ماده 3 قانون بیمه ثالث 95 به صراحت عنوان کرده که با داشتن مدارک حادثه راننده میتونه پرونده خسارت و دریافت دیه صدمات و جراحات  راننده رو تشکیل بده .

اما پروسه به این راحتی که قانون مشخص کرده نیست و حتما برای رسیدن به دیه واقعی و تاییدشده پزشکی قانونی باید از طریق تقدیم دادخواست در دادگاه عمومی آغاز کار کنید .

ارجاع به پزشک معتمد فقط برای زمانیست که بیمه قراره غرامت نقص عضو بده و باید به تایید پزشک معتمد برسه . ولی دریافت خسارت دیه و ارش صدمات نیاز به تاییدیه پزشکی قانونی داره .(راهی برای سنگ قلاب کردن راننده مسبب)

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,805 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...