باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,791 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (-1,060 امتیاز)
سلام

با توجه سقوط ریال و افزایش قیمت دلار آیا خرید بیمه عمر منطقی و عقلانی هست ؟
5 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بییدبرگ سلام،وقت بخیر.

در تکمیل فرمایشات همکار گرامی خودم باید خدمت تون عرض کنم که شما با خرید بیمه نامه عمر،ریسک های جانی و زیانهایی را که ممکن است در اثر بلایا و حوادث مختلف به خودتان وارد شود به شرکت بیمه منتقل می کنین و در اصل برای آینده خود و خانواده محترم تون آرامش رو بارمغان میارین.

ضمنا" در نظر داشته باشین که در سالهای اخیر بازار ایران همواره دستخوش این تغییرات(که منشاء سیاسی دارند و نه اقتصادی) بوده و هست و خود شما هم قطعا" با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که این افزایش قیمت ارز،نه تنها ثبات نخواهد داشت بلکه در آینده ای نزدیک نه به وضع قبلی خود و نه به شرایط فعلی بازخواهد گشت.

کمی فکر کنین که در حال حاضر با 50-100 و یا 200 هزار تومان در ماه چه کار مهمی میتوان انجام داد؟تنها راه ذخیره نمودن این مبالغ،واریز و نگه داشتن در حساب بانکی بوده(که آن هم با شرایط سوددهی بانکی دیگر ارزشی نخواهد داشت)!!!

چه درآمدی میتوان از راه داشتن این پولها انجام داد؟

ولی با داشتن بیمه نامه های زندگی،نه تنها فرهنگ پس انداز در ایران دوباره احیاء می گردد،بلکه داشتن پوششها و آفرهای متنوع بیمه ای،ما را از هزینه های سنگینی که بابت نداشتن بیمه نامه ممکن است در آینده برایمان حادث شود در امان نگه میدارد.

بیمه های زندگی(بر خلاف نوسانات بازارهای مالی) منبع ثابت با کمترین ریسک ممکن بوده و در هر زمان نیازهای شما را در زمینه های بیمه ای و حتی مالی(وام بیمه نامه) برطرف خواهد نمود.

از شما و سایر عزیزانی که همواره در این زمینه برایشان سوالاتی پیش می آید بابت پرسیدن و دانستن این مطالب صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم و از شما خواهش می کنم،فارغ از هر نوع بحث مالی،که همواره در ایران و بصورت یک دغدغه درآمده،کمی هم به آینده دورتر(10-20 سال آینده) با شرایط فعلی خود فکر نموده و آن را به هر بهایی به بازی نگیریم.

داشتن بیمه های زندگی برای تمامی افراد و در همه سنین یک پیش نیاز و نداشتن آن ممکن است به قیمت از هم پاشیدگی خانواده ها و یا از بین رفتن فرصتهایی که میتواند در آینده سرنوشت افراد را تغییر دهد منجر شود.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,000 امتیاز)
با سلام

این سوال این روزها ذهن خیلی ها را درگیر کرده ولی اگه بخوایم از زاویه دیگری نگاه کنیم آیا با افزایش نرخ دلار تجهیزات پزشکی افزایش نداشته؟آیا هزینه بیماری خاص افزایش پیدا نکرده؟....و باز اگه بخوایم از زاویه دیگری نگاه کنیم و منطقی باشیم واقعا با مبلغ ناچیز حق بیمه که پرداخت میکنیم چه کاری دیگری میشه انجام داد مثلا دلار بخریم؟مسکن بخریم؟کسب و کار راه اندازی کنیم؟ و در نهایت اگه فقط از بعد سرمایه گذاری به بیمه عمر نگاه نکنیم و پوششهای بی نظیر و فوق العاده بیمه عمر را ببینیم واقعا حتی در این شرایط بد اقتصادی خرید بیمه عمر گزینه مناسبی هست..

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (109,610 امتیاز)
در تکمیل نکته ای که آقای برومند و آقای ادیب زاده گفتن، بیمه عمر دو بخش بیمه ای و سرمایه گذاری داره. اگرچه بیمه عمر در بخش سرمایه گذاری میتونه رقیب های دیگه ای (خرید سهام، ملک، طلا، ارز و..) داشته باشه ولی در بخش بیمه ای، بیمه عمر هیچ رقیبی نداره و شما 100% نیاز به یک یا چند بیمه عمر دارید.

همچنین بیمه عمر برای پولی که شما الان با نرخ دلار فعلی می دید، هزینه های پزشکی و درمانی را با توجه به نرخ الان میده. در صورتیکه هزینه ها بالاتر بره و ارزش پول کمتر بشه، ارزش حق بیمه ای که شما پرداخت می کنید هم کمتر میشه و شما می تونید الان یا در سال های آتی حق بیمه بالاتری پرداخت کنید تا بیمه عمر هزینه بیشتری برای هزینه های درمانی و پزشکی بده و بتونید هزینه های درمانی و پزشکی تون رو پوشش بدید و در شرایط بحران پولی، شما بحران جمع کردن پول برای هزینه های پزشکی و درمانی رو کمتر داشته باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
درود بر جناب آقای حسینی،مدیر محترم سایت وزین بیدبرگ
ضمن سپاس از توضیحات تکمیلی تون از شما و برادر محترم تون بابت راه اندازی سایت بیدبرگ و تلاشهای شبانه روزی تون برای بهتر شدن هر چپه بیشتر و مفیدتر بودن مطالب داخل سایت تشکر و قدردانی می نمایم.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

با سلام و درود ... در ادامه ی پاسخ جامع دوستان باید عرض کنم اتفاقاً رسالت اصلی بیمه تحت پوشش قرار دادن بحرانهای اقتصادی از هر نوع آن میباشد و در چنین وضعیت اقتتصادی بی ثباتی بهترین حامی هر فرد و یا فعال اقتصادی بیمه میباشد. بیمه ی عمر نیز از این قاعده مستتثنی نبوده و عالیترین راهکار برای حفظ توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه در مواقع ضروری است.         


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)

درود به همه دوستان و همکارانی که سعی در ارایه مطالب مفید و ارزنده برای هموطنان عزیزمون در جای جای ایران پهناور دارن.
عرض ادب و احترام دارم خدمت همگی تون و از ارسال مطالب مفیدتون بینهایت سپاسگزارم.

و در نهایت اینکه هموطنان عزیز دقت داشته باشن که در حال حاضر در ایران رایج ترین منابعی که برای افراد وجود داره عبارتست از:

1-بیمه تامین اجتماعی

1-بیمه های درمان تکمیلی

3-بیمه های شخص ثالث

4-بیمه های بدنه اتومبیل

5-بیمه های مسولیت

6-بیمه های آتش سوزی(مسکونی-تجاری-و...)

8-بیمه های زندگی(life)

اما نکته ای در اینجا دارای اهمیت هست و آن این است که هیچیک از بیمه های فوق بجز پوشش های بیمه ای و تخفیف بابت عدم خسارت،دارای سود و اندوخته نمیباشند بجز بیمه های زندگی

و اینجاست که افراد باید تفاوت بین این نوع بیمه ها رو با سایر بیمه نامه دریابند.

لطفا" در باب این تفاوتها اطلاعات بیشتری در اختیار عموم مردم قرار بدیم.

با تجدید احترام


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (580 امتیاز)
با سلام و احترام

دوست عزیز

بهترین خرید و سپرده گذاری زمانی اتفاق می افتد ک شما حداقل ۱ ماه از حقوق خود را در سال به این کار اختصاص دهید

در این صورت با توجه به افزایش حقوق خود در هر سال نیز مبلغ قرارداد اضافه شده و در پایان ب سپرده قابل توجهی دست پیدا میکنید

کارشناس بیمه های زندگی

شاه محمدی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+4 امتیاز
9 پاسخ 10,534 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+2 امتیاز
5 پاسخ 2,243 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,213 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,723 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,331 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,040 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 663 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2,465 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 747 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 835 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 438 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 7,546 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 1,936 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,304 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 5,049 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,903 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,266 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...