باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
976 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (210 امتیاز)
ویرایش شده توسط
من همه پیشنهاد میکنم گول این شرکتهای بیمه نخورند چون قرادادهای انها مطلقا ضمانت اجرایی نداره و فقط یکطرفه بنفع شرکت بیمه است و هر ایتم و خواسته معقول و غیر معقول را هرساله میتونن اضافه کنند و پول زور بگیرند و بیمه شده هم هیچ کاری در هیچ مرجع قضایی نمیتواند انجام دهد

 بنظر پولتون تو بالش نگهدارید از بیمه ارزشمندتر است لا اقل به شخصیت و شعورتون توهین نمیشه ..قانون مالیات بر ارزش افزوده گذاشتن تا افرادی که کسب و کاری دارن مالیات ان پرداخت کنند اما شرکت بیمه با اینکه اینهمه سودجویی میکنه و پول مردم ده بیست سال بدون بهره نگه میداره در کمال ناجوانمردی  هم مالیات از مردم میگیره و هم مایات بر ارزش افزوده ای که شرکت کاگزار باید پرداخت کنه با ترفند قیر قانونی از مردم دریافت میکنه ..

یه چرتکه به دفترچه افساط بیمه و حتی اقساط وام خودتون بندازید با هیچ عملیات ریاضی اثبات شده نمیتوانید مقدار اقساط  حق بیمه  یا وام مشخص کنید ..درصد های اداره بیمه با درصد های عادی در هر 2میلیون تومان نزدیم 300 هزارتومان تفاوت دارد یعنی در حالت عادی 70 درصد عدد 2میلیون تومان مساوی یک میلیون چهارصد هزارتومان است .

اما در محاسبات اداره بیمه این مبلغ مساوی یک میلیون صد هزارتومان میشود .شما خودتو بکشید مسئول اداره وام بیمه ایران ماشین حسابش همان یک میلیون صد محاسبه میکنه و اصلا ماشین حسابهای دیگه قبول ندارند ..

در شرکت بیمه ایران اگر ده درصد به اقساط پلکانی قرار به اضاقه شدن باشد در بیمه ایران ده درصد هشتاد هزارتومان یازده هزارتومان میشود و هر چه هم بپرسی اقا این سه هزارتومان از کجاست میگویند عملیات در بیمه اینگومه است و در زمان تصفیه حساب هم طبق قرارداد باید 200 میلیون دریاقت کنید اما محاسبات انها صد و شصت میلیون محاسبه میشود و هیچ مقام و ارگانی هم نمیتواند بگوید چرا ..چون میگویند این عملیات محرمانه و طبق ضریبهای خاص انجام گرفته واگر اعتراض کنی که چرا روز اول در قراداد نگفتی ؟ خط اخر نشانت میدهد که نوشته شرکت مجاز به هر تغییری در طول دوره بیمه دارد و حتی میتواند بدون اجازه شما در قرار داد دست ببرد ..یعنی خلاصه بگم ..

قرارداد بیمه ایران که تازه معتبرترینشونه در حد کشک هم ضمانت اجرایی نداره وهر دخل و تصرفی هم که بخواهند انجام میدهند مردم هم حق ندارند جیک بزنند و اعتراض کنن چون طبق محاسبات انها همون 4 یا پنج سالی هم که حق بیمه پرداخت کردی برلحتی بالا میکشن و هیچکاری هم نمیتونی بکنی
توسط (210 امتیاز)
دوست عریز که پاسخ دادید ////من صنعت بیمه خدشه دار نکردم ..فکر هم نمیکنم برای جمع 2+2=4 نیاز به گرفتن مشاور باشه ..وقتی بیمه این مملکت و کارگزارنش متعهد به قرارداد منعقده نیستن  مشاوره چه کمکی میکنه ؟ وقتی در شرکتی قبل از انعفاد قرارداد 2+2=4 است اما بعد از قرارداد جمع ان 2 میشود و با هیچ منطق ماشین حساب و ریاضی هم قبول نمیکنن  مشاوره چه کمکی میکند ؟ قراداد من شفاف و بسیار عالیست اما مجری قراداد پایبند نیست و وقتی قرارداد چنین شرکتهایی یکطرفه س و مرتب دادخواهی هم سالها طول خواهد کشید و انها هرچه خواستند اختیار دارند بکنند چون در فرم چاپیشان قانونگذار مجازشان دانسته چه میشود کرد ..قانون مالیات بر ارزش افزوده را برای صاحب خدمت قرار داده نه گیرنده خدمت  اما چون شرکت نمیتونه از بیمه مرکزی تمکین نکنه و به زور از مردم میگیره چه میشه کرد ؟ وقتی در محاسبه ده درصد عددی 4 هزارتومان اختلاف است و مجری میگویید سیستم محاسه کرده و بیمه مرکزی اینگونه قرار داده است چه مبشود کرد ؟برای ماهی 4 هزارتومان پول زور و ماهی 9 درصد ارزش افزوده اضافی کار و زندگی ول کنم و راهی دادگاهها شوم ؟ وقتی بدیهیاتی مثل 2+2=4 را نمیتوان قبولاند کجا دنبال حق باشم ؟ کلاه من را برداشتن تمام شد ..ایا اخلاقا نباید به مردم کشورم اطلاع دهم که براحتی حقتان میخورن و در محاسبات به نفع خودشان غش میکنند ؟ قصد سیاه نمایی ندارم اما متاسفانه وقتی شرکتی مثل بیمه ایران به قراردادش پایبند نیست از دی و پاسارگاد و توسعه و بقیه توقع داشته باشم ؟یک قرادادی بسته شده و تمام ..حالا فردا سیل امد  دلار گران شذ  فلانی شکمش شل یا سفت شد به شرکت بیمه ایران و من چه ربطی دارد ؟ قانون امثال تصویب شده من باید برای 5 سال قبل هم که قانون ارزش افزوده نبوده پرداخت کنم ؟ روز اول به من گفتن کل صنعت اعم از پرداخت حق بیمه و دریافت خسارت از مالیات معاف است   اما حالا روی هر قسط بنام مالیات مبلغی میگیرند چه باید کرد ؟ اصلا این چه حقی است که بیمه به خودش داده هر وقت خواست بدون اطلاع هر بندی در قراداد اضافه کند ؟ امدیم دوسال دیگر دولت گفت سود بانکها 5 درصد  شرکت بیمه هم باید سود را کم کند ؟ یه قرادادی بسته شد حالا یا من سود میکنم یا بیمه و یا هردو ضرر ...دلیل ندارد چون قانون عوض شده عطف بع ماسبق کنند و خسارت سالهایی که بیمه باید پرداخت میکرده من پرداخت کنم ....اینها مشکل مشاوره و انتخاب بیمه نامه و شرکت بیمه کننده نیست ..اینها زوری است که رسما معاون خود شرکت بیمه هم به ان اعتراف کرد و گفت ..ما با بیمه مرکزی کل کل داشتیم و داریم که ارزش افزوده چه کنیم ؟ گفتند از مردم بگیرید گفتیم غیرقانونی است ..گفتند کجای بیمه قانونی است که این باشد ..خوب وقتی مقام ارشد یک شرکت معظم بیمه اعتراف میکند که دولت پول زور از ما میخواد و ما مجبوریم از شما بگیریم چه باید کرد ؟ فسخ کنم که به ضرر خودم هست   فسخ نکنم باید پول زور بدهم ..حالا من ناچارم این پول زور بدهم ..اقلا اجازه بدید به مردم در اینجا و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنیم که سر انها کلاه نرود و بدانند که صنعت بیمه درکشور بی ضابطه و قانون پول زور میگیرد تا اقلا با مقابله منفی شرکتها و دولت هم کمی متضرر شوند ..دیگی که برای مردم نجوشد .....
توسط (109,610 امتیاز)

سلام دوست عزیز. 

ممنون بابت ارائه نظرتون. دقیقا به همین دلیل هست که پیشنهاد می کنیم از مشاوران همکار سایت بیدبرگ که از برترین فروشندگان بیمه عمر در سطح کشور بر طبق ارزیابی رضایت مشتریان هستند استفاد کنید تا قرارداد بیمه ای بر طبق نیازهاتون تنظیم بشه و بعدن هی ناراحت نشید بگید این چی بود اون چی بود، من اینو نمی دونستم، اونو نمی دونستم. 

بهتره به جای این روش دیدگاه تون، مشخص کنید که دقیقن مشکل تون چیه تا مشاوران بررسی و پاسخ بدن. 

در صورتی که سوالی دارید از طریق لینک زیر مطرح کنید تا مشاوران بررسی و پاسخ دهند

سوال بیمه عمر

با تشکر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
سلام دوست عزیز

به اطلاع برسانم که در شرکت بیمه سامان برای کوچکترین تغییری ما باید فرم مربوط رو از بیمه گذار امضا بکیریم و چندین برگه باید پر کند و بفرستیم برای مرکز و منتظر استعلام ببمونیم اصلا اینجور نیست بارها شده که خودشون زنگ میزنند و باز استعلام میگیرند از خود بیمه گذار .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
با سلام

متاسفانه بیمه کارآفرین من رفتم بازخرید کنم ، برگشته میگه یه مبلغی قابل توجهی کم میشه از اندوخته، میگم چرا آخه، میگه پارسال قانون جدید اومده بهت پیام دادیم! خلاصه زیر بار نرفتن، منم چون توی بیمه نامه نوشته همه مکاتبات باید مستند و بصورت الحاقیه ضمیمه بیمه نامه شود، میخام شکایتشون کنم نظرتون رو خواستم بپرسم  تشکر
توسط (15,090 امتیاز)

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ.
برای اینکه سوال شما به صورت جداگانه توسط مشاور بررسی و پاسخ داده شود لطفا بر روی گزینه "طرح سوال" در بالای صفحه کلیک کنید تا در صفحه جدید سوال خود را مطرح کنید؛ یا اینکه بر روی گزینه "پرسیدن سوال مرتبط" در پایین پاسخ مربوطه کلیک کنید و سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید.
طرح رایگان سوال

همچنین، برای دریافت سریع پاسخ پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید
دریافت مشاوره تلفنی تخصصی


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام و درود.... باید بعرض برسانم تمام این تعارضات کلی که شما در این متن فرمودید ومحاسبات مبهمی که به آن اشاره کردید؛ ناشی از انتخاب شما در امر مشاوره خرید بیمه نامه بوده است ابتدا بنده بعنوان عضوی از این صنعت بیمه بخاطر وجود چنین مشاوران بی وجدانی که شما را نه تنها در زمان عقد قرارداد بیمه بخوبی راهنمایی نکرده بلکه در طول قرارداد نیز سبب بروز تعارضات و بدبینی های عدیده برای شما شده است، عذرخواهی می کنم.

ضمناً دوست من بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری روشی آزموده شده در تمام دنیا بوده و رفاه بسیاری از مردم روی کره زمین را دربرداشته و خواهد داشت. لذا توصیه میکنم بجای خدشه دار کردن این خدمت مفید در انتخاب مشاور خود دقت کرده و از خدمات مشاوره رایگان بیمه عمر سایت بیدبرگ بهره مند شوید. موفق باشید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 256 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 583 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 781 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 640 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,043 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2018 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مهدی حردانی (100 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 3,171 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 489 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,822 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 1,358 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 1,684 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,255 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,018 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...