باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
11,162 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (130 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

من میخوام از کارفرما به علت عدم تسویه حساب شکایت کنم و قرارداد کاری باهاشون نداشتم ، از من و همکارانم سفته ایی گرفتن بدون اینکه رسید یا کپی بهمون بدن و فقط امضا کردیم میخواستم بدونم من شکایت کنم با این سفته کاری میتونه بکنه؟؟؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,880 امتیاز)
عملا پس از اتمام قرارداد و پایان یافتن تعهدات طرفین نسبت به یکدیگر ضمانت اجرای حسن انجام کار ظرف گذشت مدت کوتاهی پس از اتمام به متعهد له برگردانده میشود. در صورتی که کارفرما از این اقدام سر باز می‌زند به دفاتر خدمات قضایی الکترونیک (با سرچ این عنوان در گوگل لیست تمام این دفاتر را میتوانید به همراه ادرس و تلفن ببینید) مراجعه کنید و نسبت به تکمیل اظهارنامه با این متن اقدام نموده و به ادرس اقامتگاه درج شده کارفرما در قرارداد ارسال نمایید

« احتراما نظر به اینکه اینجانب .... از تاریخ .... لغایت .... نزد جنابعالی با سمت‌.. مشغول به کار بوده ام و با جنابعالی دارای رابطه کارگری و کارفرمایی داشته ام لذا در تاریخ.... و پس از اتمام قرارداد از سوی جنابعالی قطع همکاری شده ام. فلذا نظر به اینکه مبلغ ..‌.. میلیون ریال سفته به شماره سفته های .........نزد جنابعالی بعنوان حسن انجام کار و به امانت قرار دارد، خواهشمند است ظرف مدت ده روز از تاریخ رویت این اظهارنامه نسبت به عودت اصل سفته ها به بنده اقدام نمایید در غیر اینصورت با عنوان مجرمانه خیانت در امانت در مراجه قضایی تحت پیگیری قرار خواهید گرفت.»  

سپاس از همراهی شما

مریم زنده دل

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده شهریور 25, 2018 در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز) آیا رسید مهر و امضا شده توسط کارفرما برای دریافت سفته با توجه با عدم قبول آن توسط کارفرما بی اعتبار است ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,552 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8,316 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,556 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...