باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,799 بازدید
در مفاصا حساب بیمه توسط (100 امتیاز)
با سلام

بنده کارشناس تحقیق در دانشگاه تهران می باشم و استخدام رسمی قطعی بوده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشم. طبق قوانین دانشگاهی  در صورت جذب پروژه پژوهشی ما می توانیم مجری طرح پژوهشی باشیم. در این موارد یک قرار داد حقیقی بین موسسه تحقیقاتی ما و سازمان دیگر بسته می شود و طبق یک تفاهم نامه و ابلاغ درون دانشگاهی کار به کارشناس تحقیق واگذار می شود. لازم به ذکر است قرار دادهای ما پژوهشی بوده و کار اجرایی نداریم. سال گذشته در مورد طرح پژوهشی که با یکی از سازمانها داشتیم برایمان مبلغی جریمه بریدند که مجبور شدیم به راهنمایی یکی از دوستان از دو ماده قانونی بخشنامه 14/8 و بند 9 از بخش 3 بخشنامه جدید درآمد، استفاده کرده و البته یکی از اعضای هیات علمی که دارای بیمه خدمات درمانی بود را به عنوان مجری(مسئول اجرای طرح) معرفی کنیم و بدین شکل معافیت گرفته و مفاصا حساب را بگیریم. البته درصد هزینه پرسنلی(30 درصد) و غیر پرسنلی (70 درصد) در تفاهم نامه مشخص می شود. لازم به ذکر است که بنده فرزند شهید بوده و معافیت مالیاتی و بیمه ای در مورد حقوق بنده اعمال می شود. حال سوال من این است:

1- در طرحهای پژوهشی دیگر چه مفادی را باید به تفاهم نامه و قرار داد پژوهشی اضافه کنم که مشمول پرداخت بیمه در هنگام گرفتن مفاصا حساب نشوم و یا کمترین حد آن را پرداخت کنم.

2- در صورتی که مجدد جریمه بیمه برایم تعیین کردند از چه راهی می توانم معافیت بگیرم و آیا صرف اثبات پژوهشی بودن طرح بیمه تامین اجتماعی ملزم به دادن مفاصاحساب طرح به دانشگاه هست یا خیر؟ اگر بلی بر اساس کدام ماده قانونی یا بخشنامه ای می توانم این کار را انجام دهم؟

3- با توجه به اینکه خودم بیمه تامین اجتماعی هستم و البته فرزند شهید هم هستم و در فیش حقوقی معاف از پرداخت بیمه می باشم  ایا در این مورد قانونی وجود دارد که برای دریافت مفاصاحساب طرح پژوهشی هم معافیت بیمه شاملم شود  اگر بلی مفاد و تبصره قانونی آن چیست که بتوانم به آن استناد کنم؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (3,420 امتیاز)
پاسخ ۲_همانطورکه درپاسخ اول داده شدچنانچه شرایطقراردادرعایت گردد بدهکارنخواهیدشد.ولی درحال حاضرتامین اجتماعی نسبت به محرض بودن پژوهشی بودن کمی وسواس به خرج میده واستعلام انجام میده .وشمانگران نباشید .شماازمعافیت میتوانید استفاده کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (3,420 امتیاز)
پاسخ ۳_ فرزندان شهدا.جانبازان فقطدرزمان شاغل بودن ازمزایای معافیت بیمه ومالیات استفاده میکنن .درقراردادپیمانکارهیچ گونه  معافیت ندارد.بیمه بودن شخص پیمانکارهم تاثیری درقراردادنداردچون شمادرقراردادپیمانکارهستین

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 826 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 409 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 331 بازدید
سوال شده اردیبهشت 14, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 352 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه مسوولیت و مهندسی توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,146 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...