باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,177 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (56,040 امتیاز)
نمایش از نو توسط
چرا باید بیمه عمر ( زندگی ) داشته باشیم؟!
3 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

اطمینان از تامین مالی اعضای خانواده پس از فوت

یکی از دغدغه‌های مهم هر نان‌آور خانواده‌ای تامین نیاز‌های مالی اعضای خانواده‌اش است. هر کسی که شاغل است  در معرض تهدید جانی قرار دارد و همیشه نگران این هستند که بعد از فوت‌ خود ،  این امکان وجود دارد افرادی که به درآمدش متکی بوده‌اند، با مشکل مالی مواجه شوند. برای اینکه خیلی فکرتان به این موضوع مشغول نباشد و بتوانید سر کار هم حواس‌تان را بیشتر جمع کنید پیشنهاد می‌کنیم یک بیمه عمر و تامین آتیه بخرید تا موجب آسودگی خاطرتان شود.



یک پس‌انداز منظم

یکی دیگر از مزایای خرید بیمه عمر نظم دادن به پس‌انداز کردن است. کسانی که تحمل زیادی در پس‌انداز کردن ندارند و هر آن ممکن است همه آنچه را جمع کرده اند به باد دهند به خوبی می‌توانند از این ویژگی بیمه عمر استفاده کنند. بهتر است این را هم بدانید که بر اساس قوانین قضایی تقسیم سرمایه بیمه عمر و مقرری کارمند متوفی تابع مقررات ارث نیست. سرمایه بیمه عمر جزو ماترک نیست و از شمول مقررات ارث خارج است و شخص می تواند به هر میزان که بخواهد و به هرکسی صلاح می داند در قسمت ذینفع شخص یا اشخاص مورد نظر خود را بعنوان ذینفع قرار دهد و یا درصدی یا کل سرمایه را به موسسه خیریه بدهد.

بنابر‌این شما یک سرمایه‌گذاری انجام داده‌اید که از محل پس‌اندازهای‌تان به دست آمده و به عنوان یک ارثیه خوب برای وارث‌ها حتی از پرداخت مالیات هم معاف است.ما به این قناعت رسیده‌ایم که خرید بیمه عمر و تامین آتیه یک سرمایه‌گذاری چند بعدی است و به شما هم توصیه می‌کنیم با این دیدگاه نگاه کنید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

برای اینکه یک بیمه‌نامه عمر و زندگی خوب بخرید و بهترین استفاده را از آن بکنید توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید با یک کارشناس بیمه و بازار‌های مالی مشورت کنید. البته چند مزیت کلی وجود دارد که با خرید این بیمه‌نامه از آن برخوردار می‌شوید.

خرید بیمه‌نامه‌های اختیاری در کشور خصوصا در کلان شهرها کم کم در حال گسترش است. از طرف دیگر هم دولت برنامه‌هایی برای اجباری کردن خرید برخی بیمه‌نامه‌ها از جمله بیمه حوادث که ضرورت‌شان به شدت حس می‌شود دارد. بیمه‌های درمانی هم کم و بیش عرضه می‌شود و مردم برای خرید آنها اشتیاق بیشتری دارند اما شاخه‌ای از بیمه که هنوز نتوانسته آن طور که باید جایش را در سبد خرید خانوار‌های ایرانی باز کند بیمه عمر و تامین آتیه است.

جالب اینکه این نوع بیمه در کشور‌های پیشرفته بیشتر از سایر بیمه‌نامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل توجه نکردن ایرانی‌ها به این بیمه‌ نا ‌آشنا بودن با مزایای آن است. تصوری که اکثر ما از بیمه عمر داریم این است بعد از مرگ وارث‌ها می‌توانند خسارت بگیرند. در حالی که این فقط یکی از مزیت‌ها و امتیاز‌های این بیمه‌نامه است. بیمه عمر و زندگی در اصل یک نوع سرمایه‌گذاری در جنبه‌های مختلف است.

به این نوع از سرمایه‌گذاری در علم جدید اقتصاد سرمایه‌گذاری چند وجهی می‌گویند. برای اینکه یک بیمه‌نامه عمر و زندگی خوب بخرید و بهترین استفاده را از آن بکنید توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید با یک کارشناس بیمه و بازار‌های مالی مشورت کنید. البته چند مزیت کلی وجود دارد که با خرید این بیمه‌نامه از آن برخوردار می‌شوید.


سود  تضمینی و سود مشارکت در منافع 

یکی از امتیاز‌های خرید یک بیمه عمر و تامین آتیه که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده‌گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه‌نامه صرف می‌شود. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک ها سرمایه‌گذاری کنید، با چند تفاوت. برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست. در حالی که برای سپرده‌گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید.

قبلا سود پرداختی در خرید بیمه‌های زندگی 15 درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به 18 درصد  در 5 سال اول ، 15% در 5 سال دوم و از 10 سال به بعد علی الحساب 10% ( البته هز 10 سال یکبار بسته به شرایط تورمی روز این درصد اصلاح خواهد شد)، رسید . البته این سود تضمینی شماست و شرکت ها شما را در سرمایه گذاری هایی که از محل این حق بیمه ها انجام می دهند مشارکت داده و انتهای هرسال یا هر دوسال سود قطعی که در سال های اخیر بیش از تضمینی بوده است به بیمه گذاران اعلام و در بیمه نامه آنها درج می نمایند.

ضمنا می توان بروش ماهانه ، 3 ماه ، 6 ماه یا سالانه حق بیمه را پرداخت نمود و در اول سال مالی هر بیمه نامه حق بیمه را افزایش و یا حتی کاهش هم داد. و همچنین می توان در صورت امکان وجهی را بعنوان سپرده به بیمه نامه در هر زمان  که تمایل داشتید به بیمه خود اضافه نمائید.

پشتوانه‌ای برای دوران از کار‌افتادگی

هر کسی ممکن است زودتر از زمانی که انتظارش را نداشت توان کار کردن را از دست بدهد. برای اینکه در این دوران هر روز منتظر مرگ نباشیم و بتوانیم بهتر از باقی‌مانده زندگی‌ مان استفاده کنیم ، داشتن یک بیمه‌نامه عمروتامین آتیه ضروری است. بیمه‌های معمول و مستمری‌های عایدی از آنها برای این دوران کافی نیست. یکی از مزیت‌های بیمه عمر و زندگی پوشش احتیاجات این دوران است. این موضوع از ناشناخته‌های مربوط به این بیمه‌نامه است. یک تصور غلط در جامعه وجود دارد مبنی بر اینکه بیمه عمر و زندگی هیچ تعهدی قبل ار مرگ بیمه‌گذار بر عهده ندارد. کسانی که این بیمه نامه را داشته باشند، در زمان از کار افتادگی می‌توانند از غرامت پرداختی و همچنین معافیت از پرداخت حق بیمه و خدمات درمانی این بیمه‌نامه استفاده کنند.
در مفاد این بیمه‌نامه قید شده فرد در هر سنی و پس از پرداخت هر مقدار حق بیمه اگر با تایید پزشکان از کار‌افتاده شده باشد شرکت بیمه تمام خدمات را بدون دریافت بقیه حق بیمه به او ارائه خواهد کرد. این بیمه عمر پس از فوت بیمه‌گذار هم معتبر و وارث‌ها هم از مفاد قرار‌داد بهره‌مند می‌شوند.

پرداخت تسهیلات با سود پایین


در حال حاضر هیچ کدام از بانک‌های کشور میزان سپرده‌ها را در پرداخت تسهیلات به مشتریان‌شان در نظر نمی‌گیرند. یعنی هیچ بانکی به خاطر اینکه کسی در آن بانک سپرده‌گذاری کرده حق ندارد امتیاز خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات برای او در نظر بگیرد اما یکی از مشوق‌های شرکت‌‌های بیمه در فروش بیمه عمر و تامین آتیه پرداخت تسهیلات ارزان است. این اجازه از طرف بیمه مرکزی به همه شرکت‌ها داده شده است بعد از پرداخت حداقل 50 درصد از کل حق بیمه به میزان 90 درصد از سرمایه بازخریدی با نرخ سود 4 درصد + سود تضمینی به آنها تسهیلات بدهند.
باز‌پرداخت این تسهیلات می‌تواند ماهانه یا سالانه باشد. اگر کسانی به تسهیلات نیاز داشته باشند این امکان را دارند که همه حق بیمه را یکجا پرداخت کنند و وام بیشتری بگیرند. پس از باز‌پرداخت وام هم یک ماه صبر کنند، می‌توانند دوباره درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کنند و باز هم تسهیلات با نرخ سود پایین در‌یافت کنند. 


اطمینان از پرداخت بدهی‌ها پس از فوت 
خیلی از بیماران نگران پرداخت بدهی‌هایی هستند که در دوره بیماری روی دست‌شان مانده و می‌ترسند که وارثان‌شان از عهده آن بر نیایند. کسانی که بیمه عمر دارند خیال‌شان از این بابت راحت است.
بر اساس مفاد قرار‌داد در خرید بیمه‌نامه عمروتامین آتیه ، شرکت بیمه موظف است تا سقف مشخص خریداری شده در بیمه نامه نسبت به پرداخت هزینه های بیناریهای خاص ، هزینه پزشکی حادثه ، سرمایه فوت به هر علت ، سرمایه فوت در اثر حادثه را تقبل نماید  تا فشاری به خانواده او در آن شرایط وارد نشود. این بخش به کسانی که ارثی برای به جا گذاشتن ندارند کمک می‌کند علاوه بر راحت شدن خیال‌شان از مخارج مراسم عزا‌داری و .. با خرید بیمه عمر برای بازماندگان یک ارثیه خوب هم تا رسیدن‌شان به استقلال مالی به جا بگذارند.

پوشش بیماریهای خاص و هزینه پزشکی ادثه :

درصورتی که شخص در زمان حیات دچار بیماریهای خاص ( سکته قلبی - سکته مغزی - عمل قلب باز- سرطان - پیوند اعضاء اصلی بدن) گردد تا سقف خریداری شده در بیمه نامه از کمک هزینه این بیماریها استفاده نماید ، بعبارتی در زمان گرفتاری و بیماری اینجا این بیمه هست که برای کمک به شما مفید است و نقش حمایت گر دارد.

درصورتی که در اثر حادثه ایی هزینه پزشکی متحمل شوید نیز این بیمه تا سقف پوشش خریداری شده به شما بسته به فاکتورهای هزینه شده ای که بیمه گر اول ( تامین اجتماعی ، خدمات درمانی ، بیمه سلامت ) تقبل نکرده مبلغ را به شما پرداخت خواهد کرد.

* ضمنا پوشش هزینه های بیمارستانی ( اعمال جراحی معمولی وتخصصی ) بصورت رایگان از زمانی که سرمایه (سود ، یا همان ذخایر ریاضی ) + سپرده ( درصورت داشتن در بیمه نامه ) به 2 میلیون تومان برسد ، هرسال تاسقف 2 میلیون شامل هزینه های اعمال جراحی معمولی و 4 میلیون اعمال تخصصی شامل شما خواهد شد ( ضمنا این مبلغ با افزایش سرمایه و سود شما به 3میلیون و 6 میلیون / 4میلیون و 8میلیون / 5میلیون و 10میلیون ) نیز قابل افزایش خواهد بود .

* فرصت های زندگی همیشه درب خانه ما ایست نمی کنند ، یک اشتباه کوچک کافیست که عمری پشیمانی به بار بیاورد ، چند بار در زندگیتان افسوس مهلت های از دست رفته را خورده اید ، همین الان برای آینده بهتر تصمیم بگیرید ، بهترین هدیه برای شما و آینده فرزندانتان ، بیمه عمر و تامین اتیه می باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,510 امتیاز)
هرچیزی ک در زندگی ارزشمند باشد و نقصان یا نبودن آن ب عده ای آسیب وارد کند باید تحت پوشش باشد و بتوان آنرا جایگزین کرد یا آسیب های آن را کاهش داد، چه چیزی ارزشمند تر از عمر آدمی و جان آدمی
اگر بیمه نباشم و سال خورده شوم و دیگر توان درامدزایی نداشته باشم چه اتفاقی برای خودم و خانواده ام می افتد؟
اگر بیمه نباشم و از کارافتاده شوم چه میشود ؟
اگر بیمه نباشم و فوت کنم چه کسی از خانواده ام مراقبت خواهد کرد؟
.
.

و هزاران اگر  دیگر که باید امروز ب آن فکر کرد شاید فردا دیر شده باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+6 امتیاز
7 پاسخ 3,388 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+7 امتیاز
3 پاسخ 1,155 بازدید
سوال شده بهمن 13, 2016 در شرکت بیمه توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 640 بازدید
سوال شده فروردین 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+6 امتیاز
7 پاسخ 2,242 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
1 پاسخ 570 بازدید
سوال شده بهمن 20, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+9 امتیاز
11 پاسخ 5,202 بازدید
سوال شده بهمن 7, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
2 پاسخ 663 بازدید
سوال شده اسفند 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 401 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 520 بازدید
سوال شده فروردین 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ 748 بازدید
سوال شده اسفند 6, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
3 پاسخ 927 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+2 امتیاز
2 پاسخ 559 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+2 امتیاز
3 پاسخ 467 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 581 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 386 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+3 امتیاز
3 پاسخ 895 بازدید
سوال شده اسفند 18, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+5 امتیاز
4 پاسخ 5,006 بازدید
سوال شده اسفند 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
2 پاسخ 542 بازدید
سوال شده بهمن 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+5 امتیاز
5 پاسخ 1,624 بازدید
سوال شده بهمن 27, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سهراب
+1 امتیاز
1 پاسخ 284 بازدید
سوال شده فروردین 10, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
4 پاسخ 615 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 550 بازدید
سوال شده اسفند 14, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مهران
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,931 بازدید
سوال شده اردیبهشت 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+4 امتیاز
4 پاسخ 575 بازدید
+5 امتیاز
2 پاسخ 2,118 بازدید
+3 امتیاز
5 پاسخ 1,782 بازدید
+2 امتیاز
6 پاسخ 3,160 بازدید
سوال شده فروردین 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط استوار غلام دانایی
+1 امتیاز
1 پاسخ 864 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 960 بازدید
سوال شده فروردین 13, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط شادی
+3 امتیاز
2 پاسخ 1,957 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 3,629 بازدید
سوال شده فروردین 12, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 578 بازدید
سوال شده فروردین 9, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 650 بازدید
سوال شده فروردین 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 223 بازدید
سوال شده فروردین 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,694 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,511 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 327 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,183 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 935 بازدید
+3 امتیاز
5 پاسخ 1,133 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 918 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 500 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 423 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
3 پاسخ 586 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 308 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
4 پاسخ 720 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...