باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
352 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (130 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام- مادر بنده 48 ساله خانه دار و بدون بیمه هستند و خودم دختر 30 ساله مجرد و بیکار هستم تصمیم گرفتیم برای بیمه اقدام کنیم سوال بنده این است که کدام بیمه را خریداری کنیم- بیمه ای هست که یک حق بیمه بپردازیم و دونفری بیمه شویم-حداکثر ماهانه 50 هزار تومان میتوانیم بپردازیم.با تشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)
با سلام و احترام

دوست عزیز در شرکت بیمه کارآفرین یک طرح مشترک برای شما وجود دارد اما مبلغ پرداختی به صورت سالیانه و حداقل مبلغ 500 هزار تومان می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
خواهر گرامی سلام،وقت بخیر.

از اینکه به فکر آینده خودتون و مادر محترم تون هستین صمیمانه به شما تبریک عرض میکنم،چون داشتن بیمه عمر برای افراد آرامش خاطر رو بهمراه خودش میاره.

بیمه عمر مشترک را فقط بیمه کارآفرین دارد،ولی پرداخت حق بیمه بصورت ماهانه ندارد و ضمنا" پوششهای این بیمه نامه قدیمی بوده و شامل پوششهای جدید نمیگردد.

پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه تمایل دارین حق بیمه رو ماهانه پرداخت کنین،بیمه نامه مد نظرتون رو از شرکت بیمه پاسارگاد خریداری کنین که هم روش پرداخت ماهانه داره و هم پوششهای بیشتری نسبت به بیمه کارآفرین داره.

در این بیمه نامه شما هم بیمه تکمیلی درمان خواهید داشت(البته در بخش جراحی ها) و هم منزل مسکونی تان بیمه آتش سوزی خواهد شد و ضمنا" بابت این پوششها حق بیمه اضافی نیز پرداخت نخواهید کرد.

حق بیمه پیشنهادی من از ماهانه 30 تا 50 هزار تومان،بسته به توان مالی شماست و اینکه در آینده اگر جایی مشغول بکار شدین و درآمدتون افزایش پیدا کرد میتونین حق بیمه تون رو هم به همان نسبت افزایش بدین که هم پوششهای بیشتری شامل تون میشه و هم قلک(پس انداز) بیمه نامه تون افزایش پیدا میکنه و به نفع تون هست.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,123 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2018 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Alirezargk (680 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1,466 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,183 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 978 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,266 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...