باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,470 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام ، میخواستم بدونم پدر من بعد ۲۷ سال بازنشسته شدن و ماهی ۳۰ هزارتومن حق بیمه پرداخت میکردن بیمه عمر ایشون به طور تقریبی چقدر میشه اگه سقف بیمش ۲۰۰ هزارتومن بوده باشه متاسفانه اسم بیمشونمیدونم لطفا حدودی بهم بگید !!!

سوال بعدیم اینکه بعد از فوت پدر درصورتیکه از مادر جدا شده باشد چند درصد حقوق پدر به پسر در حال تحصیلش میرسد ؟ آیا درصدی کم میکنن از حقوقش ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

تسلیت عرض میکنم خدمت تون از بابت نبود سایه پدر بالای سر شما و امیدوارم که خداوند روح ایشون رو قرین رحمت خودش بگرداند.

سوالاتی را که شما عنوان نمودی در اصل دو سوال کاملا" مجزا از هم هستن و درباره هر کدام باید کارشناس مربوطه پاسخ آن را به شما بدهد.

درباره بیمه عمر ایشان باید خدمت تون عرض کنم که اگر حق بیمه ایشون ماهیانه 30 هزار تومن باشه،در حالت عادی غرامت فوت بهرعلت ایشان 9 میلیون تومان و فوت بعلت حادثه تا سقف 36 میلیون تومان خواهد بود.

اینکه بیمه نامه پدر مرحوم شما با چه میزانی ثبت و صادر شده بستگی به صدور نهایی آن دارد که فقط در شرکت بیمه ای که صادر شده میزان غرامت و نحوه توزیع آن بین وراث مشخص می گردد.

در رابطه با حقوق بازنسشتگی ایشان و نحوه پرداخت آن به همسر و شما بعنوان فرزند ایشان باید سایر همکاران که در رشته تامین اجتماعی و حوزه قوانین آن هستند اظهار نظر نمایند و پاسخ به این سوال شما از حیطه اطلاعات بنده خارج می باشد.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 835 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 7,736 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,093 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,275 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...