باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+6 امتیاز
3,410 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (56,040 امتیاز)
نمایش از نو توسط
آیا من واقعا به بیمه عمر ( زندگی )  نیاز دارم ؟!
7 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

آیا شما واقعا به بیمه عمر نیاز دارید ؟!  

خرید بیمه‌نامه‌های اختیاری در کشور کم کم در حال گسترش است. از طرف دیگر هم دولت برنامه‌هایی برای اجباری کردن خرید برخی بیمه‌نامه‌ها از جمله بیمه حوادث که ضرورت‌شان به شدت حس می‌شود دارد. بیمه‌های درمانی هم کم و بیش عرضه می‌شود و مردم برای خرید آنها اشتیاق بیشتری دارند اما شاخه‌ای از بیمه که هنوز نتوانسته آن طور که باید جایش را در سبد خرید خانوار‌های ایرانی باز کند بیمه عمر و تامین آتیه است.


جالب اینکه این نوع بیمه در کشور‌های پیشرفته بیشتر از سایر بیمه‌نامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل توجه نکردن ایرانی‌ها به این بیمه‌ نا ‌آشنا بودن با مزایای آن است. تصوری که اکثر ما از بیمه عمر داریم این است بعد از مرگ وارث‌ها می‌توانند خسارت بگیرند. در حالی که این فقط یکی از مزیت‌ها و امتیاز‌های این بیمه‌نامه است. بیمه عمر و زندگی در اصل یک نوع سرمایه‌گذاری در جنبه‌های مختلف است.

یکی از سوالات اصلی که همیشه برای افرادی که می خواهند بیمه عمر و تامین آتیه را برای خود و یا خانوادشان خریداری کنند این است که آیا من به این بیمه نیاز دارم یا خیر ؟

در این مطلب ما با شما از مزایا و شرایط این بیمه نامه صحبت می کنیم و  از تجربیات و صحبت های مشتریان دیگر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم، تا با دانش و اطلاعات بیشتری این بیمه نامه را برای خودتان تهیه کنید.

شروع یک پس انداز ...
بیمه عمر بیمه نامه ای تشکیل شده از سرمایه گذاری و خدمات بیمه ای می باشد. بیمه شده علاوه بر این که از خدمات پس انداز و سود تضمینی در بیمه عمر و تامین آتیه بر خوردار می شود، در صورت بروز حادثه و یا بیماری ها نیز می تواند از پوشش های بیمه ای برخوردار شود.

کمی تامل کنید !
عموم مردم بیمه های عمر را نوعی بیمه نامه می دانند که اگر بیمه شده بر اثر حادثه و یا عوامل طبیعی فوت شود مبلغ یا صندوقی را به خانواده وی پرداخت خواهد شد و در زمان حیات بیمه شده دیگر صندوق و پس اندازی وجود نخواهد داشت.
در جواب باید بگوئیم که این بیمه نامه و پس انداز و پوشش های بیمه ای آن برای زمان حیات و زندگی فرد برنامه ریزی شده است و در اتمام قرارداد مبلغی به صورت یکجا به بیمه شده پرداخت می گردد.

به بیمه عمر به دید سرمایه گذاری نگاه کنید
یکی از امتیاز‌های  اصلی خرید یک بیمه عمر و تامین آتیه که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده ‌گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه‌نامه صرف می‌شود. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک ها سرمایه‌گذاری کنید، با چند تفاوت. 
برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست، در حالی که برای سپرده‌گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید.
قبلا سود پرداختی در خرید بیمه‌های زندگی 15 درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به 18 درصد رسید و قرار است هر سال هم همراه با نرخ تورم اضافه شود. البته اگر حق بیمه را به صورت مشارکتی پرداخت کنید می‌توانید این میزان سود را به 20 درصد هم برسانید.

بیمه عمر همراه با پوشش های بیمه ای
هدف اصلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه  ایجاد یک صندوق مالی و پس انداز برای بیمه شده می باشد ولی در کنار این نوع پس انداز، بیمه شده را تحت پوشش و حمایت درمان بیماری های خاص و پوشش های تکمیلی آن نیز قرار می دهد.
پوشش های تکمیلی و درمانی بیمه عمر شاید در ذهن تداعی کننده بیماری، فوت و یا ناراحتی باشد ولی در اصل این گونه نبوده و یکی از مزایای مهم و اصلی این طرح پس انداز به شمار می رود.
پوشش بیماری های خاص، پوشش از کار افتادگی، پوشش های حادثه، بیمه فوت طبیعی، بیمه فوت حادثه و بیمه آتش سوزی منازل مسکونی از جمله پوشش های بیمه ای این بیمه نامه می باشد.

بیمه عمر پس اندازی برای آتیه فرزندان
یکی از امتیازهای بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد، خریداری این بیمه نامه برای فرزندان از بدو تولد می باشد. والدین می توانند از بدو تولد برای فرزندان خود سرمایه گذاری کرده و این پس انداز را شروع کنند.
تفاوت های زیادی بین پس انداز در نظام بانکی و بیمه وجود دارد.
با توجه به سود تضمینی و قرارداد بلند مدت و پوشش های بیمه ای پس انداز در بیمه عمر در مقایسه با نظام بانکی و یا موسسات مالی دیگر از سود آوری بیشتر برخوردار خواهد بود.

مزایای بیمه آتیه کودک و نوجوان با سایر حساب و پس انداز ها
در طرح بیمه آتیه کودک و نوجوان شما با کمترین پرداخت از بالاترین سود پرداختی برخوردار می شوید. پس انداز و صندوق جمع آوری شده در انتهای قرارداد به صورت یکجا به فرزند شما پرداخت می شود.
* نکته قابل توجه در این بیمه نامه این است که سرمایه پرداخت شده در پایان تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد و سود خالص شما از این سرمایه گذاری و پس انداز می باشد و برای هزینه های مختلف از آن می توانید استفاده کنید.

نتیجه گیری
با توجه به سود تضمینی، مدت قرارداد، پوشش های بیمه ای و شرایط خاص بیمه عمر، سرمایه گذاری در شرکت های بیمه از پائین ترین ریسک برخوردار می باشد.
شما با پرداخت مبالغ و پس اندازهای کوچک در انتهای قرارداد از صندوق و سرمایه ای بزرگ و قابل توجه برخوردار می شوید.
در تمام سالهای بیمه از پوشش بیمه ای و چتر حمایت شرکت بیمه برخوردار بوده اید.

امیدواریم فرهنگ خرید و آشنایی با بیمه نامه های عمر و تامین آتیه در جامعه ما هر روز بیشتر شود تا هر کدام از ما در آینده از پس اندازی که از امروز برای خودمان برنامه ریزی کرده ایم برخوردار شویم.

منبع : سایت بیمه پاسارگاد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+2 امتیاز
توسط (180 امتیاز)
مطالبی که در این سایت نوشته شده باعث شده من هم خودم و هم دخترم رو بیمه عمر کنم
ممنون از مطالب خوبتون
+2 امتیاز
توسط
باسلام

هما نگونه که به آب ، غذا وهوابرای تامین انرژی بدن وزنده ماندن نیازدارید ونبود آنها شما رادچار مشکلات عدیدهای میکند.نداشتن بیمه عمر هم مشکلات دوچندانی را برای شما به همراه خواهد داشت.باخرید همچنین بیمه نامه ای خیال شما از بابت مخارجی که درآینده به عهده شما خواهد بود راحت میشود.به طور ناخودآگاه زمینه برای پس انداز آینده فراهم میشود.آرامش خاطری به شما داده میشود که ازآینده  خانواده تان در هر شرایطی مطمئن باشید و......

بازیان هستم از شرکت بیمه پاسارگاد
+2 امتیاز
توسط
چرا بیمه عمر و تامین آتیه؟

 

بسیار عجیب است که ما انسان‌ها بعضاً با اختیار و رضایت کامل حاضر به بهبود و اصلاح رفتارهای غیر منطقی خود در حوزه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی نیستیم؛ مگر اینکه به خود آییم یا مجبور شویم با رعایت قوانینی پر هزینه و کاملا کنترل‌کننده به آن تن دهیم. به طور مثال در حوزه رانندگی مجبوریم کمربند ایمنی را ببندیم، باید با سرعت مجاز حرکت کنیم، هزینه کیسه هوا و ترمز ضد قفل را بپردازیم نقص فنی اتومبیل خود را رفع کنیم تا هوا آلوده نشود. در حین رانندگی حق مکالمه با تلفن همراه را نداریم.

  لازم است مسوؤلیت مدنی خود را در برابر اشخاص ثالث بیمه کنیم( بیمه شخص ثالث ) و.... مثال دیگر در حوزه محافظت از چیزهایی است که دوست داریم مانند منزل، اتومبیل شخصی و سلامتی که حتما فکر زیادی درباره‌شان کرده‌ایم. بنابراین به نظر می‌رسد چه دوست داشته باشیم ، چه دوست نداشته باشیم ، به اختیار خود یا به الزامات قانونی ، عمل کردن به موارد ذکر شده برای ما نتایج خوبی به بار می‌آورد. تصور صحنه تصادفی که در آن چندین اتومبیل له و لورده شده‌اند ، می‌تواند بسیار وحشتناک باشد. کشته و زخمی‌های به جا مانده، عواقب ناشی از حادثه برای بازماندگان و هزینه‌های فردی و اجتماعی مصدومین همگی نشان می‌دهد که ما در رانندگی بی‌دقتی به خرج داده‌ایم و عقلانی رفتار نکرده‌ایم. اگر چه ممکن است هر فردی برای توجیه چنین رفتارهایی بهانه‌ها و توجیهات گوناگونی ردیف کند. به نظر اینجانب مهم‌ترین دلیل آن این است که وقوع چنین حوادث تأسف باری برای اکثر ما خیلی آشکار و قابل لمس نیست. یا دست کم این طور تصور می‌کنیم که برای شخص ما هرگز اتفاق نخواهد افتاد . مصداق معروف آن این ضرب‌المثل است که «مرگ حق است فقط برای همسایه». در مورد امور مالی هم رفتار مشابهی را از سوی غالب افراد شاهدیم. چرا اکثر ما با رضایت و اختیار حتی به توصیه افراد مجرب، موفق و مورد اعتماد حاضر به پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و تأمین آتیه خود و خانواده‌مان نیستیم و برای محافظت از آینده پولی‌مان فکری نمی‌کنیم؟ در صورتی که حاضریم یا به عبارتی مجبوریم مسوؤلیت خود را در برابر جان و مال افراد غریبه با (بیمه شخص ثالث ) به عهده بگیریم! آیا نمی‌توانیم یا واقعاً نمی‌خواهیم تصور کنیم که مدیریت ضعیف امور مالی و پیامدهای مخرب آن در سال‌های آتی تا چه حد می‌تواند برای خود و خانواده‌مان مصیبت بار باشد. چه اتفاقی ممکن است برای عزیزانی که دوستشان داریم بیفتد ، اگر از هم اکنون برای زمان پیری، بیماری، از کار افتادگی، بیکاری، رکود اقتصادی و حتی یک حادثه ناگهانی یا طبیعی که منجر به فوت ما به عنوان سرپرست و نان‌آور خانواده شود فکری نکرده باشیم؟ ناراحتی نبودن ما برایشان کافی نیست؟ آیا همسر ما باید نگران هزینه‌های مراسم بعد از ما باشد؟ آیا از عهده پرداخت اجاره محل سکونت خود برمی‌آیند؟ اگرخانه شان در گرو وام بانکی باشد چطور؟ هزینه تحصیل فرزندان کوچکمان چطور؟ اگر مجبور شوند برای اینکه ترک تحصیل نکنند به موسسات خیریه مراجعه کنند، آیا اعتماد به نفسشان حفظ خواهد شد؟ مبادا برای تهیه نقدینگی لازم مجبور شوند وسایل ضروری و با ارزش زندگی خود را بفروشند یا چوب حراج به تجارتی که از شما برایشان باقی مانده است بزنند! به طور حتم در آن زمان احساس خواهیم کرد کاش می‌شد دوباره به این دنیا بر می‌گشتیم. یکی از کم نظیرترین روش‌ها بهره بردن از «بیمه عمر و سرمایه‌گذاری» است که می‌تواند در روزهای زمستانی حادثه، هیزم لازم را برای گرم نگه داشتن کانون مالی خانواده فراهم کند. می تواند گره گشای مسائل مالی در زمان نیاز فوری به پول باشد .

گرد آورنده : سجاد سلیم زاده کد نمایندگی 64677- مشاور بیمه عمر و سرمایه گذاری  بیمه پاسارگاد

اگر احساس کردید که به این بیمه نامه نیاز دارید ما در کنار شما خواهیم بود
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام،

به شما تبریک می گوییم بابت این آینده نگریتان و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و شادی از خداوند منان مسئلت دارم.

شاد و سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (11,880 امتیاز)
سلام و درود برشما،اینکه شما نیازمند بیمه زندگی باشید یا نه باید در مشاوره رایگان و حضوری شرکت کنید تا نیاز شما مشخص شود که اگر نیاز داشتید مطابق با شرایط شما ببمه نامه صادر شود.
قنادها مشاور مالی و بیمه ای بیمه زندگی سامانکد:562

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

بیمه عمر برای افراد مثل بیمه شخص ثالث برای ماشین است و حتما لازم و ضروری است! خیلی مهم نیست از چه شرکتی تهیه میکنید ولی حتما خودتان و عزیزانتان را بیمه کنید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,180 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+7 امتیاز
3 پاسخ 1,168 بازدید
سوال شده بهمن 13, 2016 در شرکت بیمه توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 666 بازدید
سوال شده فروردین 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+6 امتیاز
7 پاسخ 2,259 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
1 پاسخ 583 بازدید
سوال شده بهمن 20, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+9 امتیاز
11 پاسخ 5,245 بازدید
سوال شده بهمن 7, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 416 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 791 بازدید
سوال شده فروردین 18, 2016 در بیمه درمان تکمیلی توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 534 بازدید
سوال شده فروردین 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,850 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ 760 بازدید
سوال شده اسفند 6, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 581 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 948 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,850 امتیاز)
+2 امتیاز
3 پاسخ 488 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,850 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 596 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,850 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 400 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,850 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 671 بازدید
سوال شده اسفند 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 562 بازدید
سوال شده اسفند 14, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مهران
+1 امتیاز
1 پاسخ 366 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 573 بازدید
سوال شده اسفند 13, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مجید ، ش
+1 امتیاز
1 پاسخ 385 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+5 امتیاز
5 پاسخ 1,636 بازدید
سوال شده بهمن 27, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سهراب
+3 امتیاز
3 پاسخ 909 بازدید
سوال شده اسفند 18, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 781 بازدید
+2 امتیاز
6 پاسخ 5,596 بازدید
+4 امتیاز
3 پاسخ 592 بازدید
+3 امتیاز
2 پاسخ 1,973 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 666 بازدید
سوال شده فروردین 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
4 پاسخ 1,037 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 632 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 947 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 614 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,940 بازدید
سوال شده اردیبهشت 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+4 امتیاز
4 پاسخ 596 بازدید
+5 امتیاز
2 پاسخ 2,134 بازدید
+3 امتیاز
5 پاسخ 1,798 بازدید
+2 امتیاز
6 پاسخ 3,190 بازدید
سوال شده فروردین 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط استوار غلام دانایی
+1 امتیاز
1 پاسخ 880 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 989 بازدید
سوال شده فروردین 13, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط شادی
+1 امتیاز
2 پاسخ 3,644 بازدید
سوال شده فروردین 12, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 598 بازدید
سوال شده فروردین 9, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 234 بازدید
سوال شده فروردین 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,713 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,528 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 351 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,202 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...