باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,292 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (590 امتیاز)
سلام

از کار افتادگی بیمه عمر شامل چه مواردی میشود

تعریف از کار افتادگی میگه هر اتفاقی ک فرد نتونه شغل معمول خودشو ادامه بده

اما مواد از کارافتادگی بیمه عمر رو ک میبینم همش شامل قطع عضو است یعنی حتما باید ی قطعه از بدنت قطع بشه تا از کار افتادگی بهت بده

آیا مواردی از قبیل شکستگی و بیماری خاصی ک سبب بشه فرد نتونه ب کارش هرچند موقت ادامه بده شامل از کار افتادگی میشه توضیح دهید با تشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،سال نو بر شما مبارک باد.

از کارافتادگی در بیمه های زندگی تعریف خاصی داره:

ازکارافتادگی کلی و دایمی عبارتست از ناتوانی کامل بیمه شده در انجام هرگونه شغل یا فعالیت در اثر بیماری و یا حادثه از قبیل فقدان دید از دو چشم،قطع یا ازکارافتادگی کامل و دایمی دو بازو،دو دست،دو ساق پا یا دو پاففقدان یک بازو یا یک دست و یک ساق پاو یا امراض دماغی غیر قابل علاج که باعث اختلال کلی مشاعر شوند.
این پوشش حداکثر تا سن 60 سالگی قابل جبران می باشد و ناتوانی بیمه شده حداقل باید 6ماه بلا انقطاع ادامه یابد و مراتب از طرف پزشک معتمد شرکت بیمه تایید شود.

شکستگی و نظایر اینها جزو مواردی هستن که پس از جراحی و عمل تا حد زیادی قابلیت اصلاح شدن دارن و حتی اگر که به مانند روز اول شون هم خوب نشن،نقص عضو حساب میشن نه ازکارافتادگی.

زمانی بیمه شده ازکارافتاده محسوب میشه که پس از وقوع اتفاق و حادثه دیگه نتونه به مانند قبل به کار خودش ادامه بده و از پس انجام آن برنیاد.

و اگر که پس از گذشت 6 ماه این ازکارافتادگی ادامه داشته باشه و برای  پزشک معتمد شرکت بیمه محرز بشه،آن وقت هست که شرکت بیمه با اعلام به بیمه شده،معافیت از پرداخت حق بیمه(ازکارافتادگی) رو به بیمه شده اعلام و ایشون رو تا آخر قرارداد از پرداخت حق بیمه معاف خواهد گردید.
با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...