باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,287 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
از کارفرما یه علت اخراج بی دلیل شکایت کردم و رای اولیه به بازگشت به کار بنده بوده که کارفرما خودداری کرده و درخواست تجدیدنظر داده.

از رو مدارکی که داده بودن وزارت کار کپی گرفتم و متوجه شدم برگه ای رو که روز آخر کاری به من دادن که دیگه نرم سرکار رو عوض کردن و یه برگه دیگه با همون متن و البته بدون رسید من رو به وزارت کار دادن. (متنی که توسط شرکت نوشته شده به دروغ میگه من استعفا دادم و فرداش باید برم برای تسویه؛ رسید مکتوب بنده در پایین برگه هم میگه من استعفا ندادم و بنابرخواست شرکت اخراج میشم و حتی اعلام آمادگی به ادامه همکاری هم دادم)

با توجه به اینکه برگه اصلی توسط  بنده و برگه جعلی توسط اونها در همون روز جلسه بررسی ضمیمه پرونده شده و امکان تشخیص متفاوت بودن دو برگه از محل امضای مدیر عامل شرکت که متفاوته؛ قابل تشخیص هست، آیا من میتونم این مطلب رو تو جلسه تجدید نظر مطرح کنم؟ و آیا در این خصوص برای کارفرما جریمه ای در نظر گرفته شده؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (38,010 امتیاز)
بله شما می توانید مدرک کارفرما را قبول نکرده و درخواست کنید تا کارفرما اصل مدرک را ارائه نماید. در صورتی که اصل مدرک نیز مورد قبول شما نبود می توانید درخواست کارشناسی خط بدهید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,048 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 717 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...