باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
671 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (170 امتیاز)
سلام.مقصر حادثه از رجوع به صندوق تامین خسارات خودداری کرده و حتی از طریق وکیل خود از گرفتن گواهی ارجاع یک طرفه بنده نیز جلوگیری میکند .ودرخواست قسط بندی دیه را از دادگاه خاسته ک مورد موافقت دادگاه قرار گرفته.

مقصر حادثه میگوید یا باید رضایت بدهی یا با قسط بندی مانع از گرفتن یکجای دیه میشوم .ک تاکنون موفق شده و قاضی اجرای احکام از دادن گواهی امتناع کرده ومیگوید چون محکوم توان پرداخت قسطی را دارد باید قسطی دریافت کنی ک این باعث ضرر مالی بنده میشود.لازم ب ذکر است ک پدر محکوم دارای اموال واملاک بسیاری هست اما محکوم خود چیزی به نام خود ک ثبت شده باشد ندارد

باتشکر لطفا راهنمایی کنید
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
ویرایش شده توسط
درود بر شما

در ابتدا بفرمایید چرا پرونده شما به صندوق تامین ارجاع داده نشده ؟ درضمن در اینگونه پرونده ها بدون خوانش محتویات پرونده راهنمایی و مشاوره یکم سخت میشه.

به نظر شما چرا برخی افراد به دلیل عدم پرداخت دیه در زندان هستند ؟ آیا آنها درخواست تقسیط را به دادگاه تقدیم نکرده اند یا با آن آشنایی نداشته اند؟

جانی شما فقط و فقط ۲ سال از تاریخ وقوع حادثه مهلت دارد تا دیه را پرداخت کند ورضایت شما را دریافت کند و  در غیر اینصورت تا زمان تادیه یوم الادای دیه شما باید در زندان بماند

دوست عزیز چرا فکر میکنید دادگاه از شما حمایت نمیکند ، شما در این پرونده بزرگترین وکیل رو همراه خودتون دارید ، دادستان بعنوان وکیل شما داره سعی و تلاش میکنه که عدالت برقرار بشه و شما به حقوقت برسی.

به وکیل بفرمایید اقساط روی هم که شد یکجا تقدیم کند

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (4,480 امتیاز)
با سلام

شما نیازی به معرفینامه از طرف قاضی اجرای احکام به صندق تامین خسارتهای بدنی ندارید. شما از محتویات پرونده، درخواست کپی برابر اصل نموده و آنها را مستقیما به صندوق ارائه دهید تا صندوق نسبت به پرداخت دیه شما اقدام نماید و رضایت یا عدم رضایت راننده مقصر شرط نمی باشد و صندوق موظف است دیه شما را پرداخت کرده و بعد از آن برای بازیافت مبلغ پرداختی به مقصر حادثه رجوع کند.

امتناع قاضی اجرای احکام هم غیرقانونی می باشد و میتوانید به دادستان مراجعه کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,800 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,479 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 2,754 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 822 بازدید
سوال شده فروردین 22, 2016 در دیه و بیمه خودرو توسط پویا
0 امتیاز
1 پاسخ 217 بازدید
سوال شده مرداد 21, 2020 در دیه و بیمه خودرو توسط sinahero (130 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 791 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...