باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
10,211 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (-1,060 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام

بهترین بیمه عمر در سال 97 کدام است ؟

2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

ما شرکت بیمه ای بد نداریم.

اما شرکت های بیمه از نظر پوشش های بیمه ای،سطح توانگری مالی،تعداد نمایندگان فروش حرفه ای و این قبیل اطلاعات با یکدیگر متفاوت هستن.

پیشنهاد میکنم قبل از هرگونه ثبت نام بیمه ای،نسبت به بالا بردن اطلاعات تون از مواردی که خدمت تون عرض کردم اقدام و سپس با پیدا نمودن نمایندگان متبحر بیمه ای که دارای اطلاعات کافی بوده و بیمه گذاران خود را بدرستی راهنمایی می نمایند،نسبت به ثبت نام بیمه نامه زندگی مد نظرتون اقدام نمایید.

در حال حاضر در میان شرکت های بیمه ای،بیمه پاسارگاد 6 سال متوالی هست که در رتبه اول سطح توانگری مالی بوده و از نظر تعداد نمایندگان فروش بیمه های عمر در ایران با بیش از 16،000 نماینده فروش در رتبه اول از این حیث می باشد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان،لطفا" فرم زیر را پر بفرمایین تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم.
با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)

درود بر شما

پرسنل بیمه مرکزی، بیمه عمر و بازنشستگی خود را از بین بیش از ۳۵ شرکت بیمه

شرکت بیمه سامان را انتخاب کردند.

قطعا انها با توجه به جایگاهی که دارند از مزایا و توانگری بیمه ها آگاه تر هستند

کارکنان بیمه مرکزی برنامه‌ریزی مالی بلندمدتی دارند

گروه بنگاه‌ها – آغاز تابستان امسال کارکنان بیمه مرکزی در راستای توسعه فرهنگ بیمه اقدام به خرید بیمه‌نامه عمر و تشکیل سرمایه کردند؛ این بیمه بر اساس تفاهم نامه‌ای فی مابین بیمه مرکزی و شرکت بیمه سامان منعقد شد و هر یک از کارکنان بیمه مرکزی، متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند بیمه‌نامه‌ای با پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری ویژه خود دریافت کردند.

گروه بنگاه‌ها - آغاز تابستان امسال کارکنان بیمه مرکزی در راستای توسعه فرهنگ بیمه اقدام به خرید بیمه‌نامه عمر و تشکیل سرمایه کردند؛ این بیمه بر اساس تفاهم نامه‌ای فی مابین بیمه مرکزی و شرکت بیمه سامان منعقد شد و هر یک از کارکنان بیمه مرکزی، متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند بیمه‌نامه‌ای با پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری ویژه خود دریافت کردند. علی ضیایی، مدیر عامل بیمه سامان در این خصوص به «دنیای اقتصاد» گفت: بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برنامه‌ریزی مالی بلند مدتی است که دارای دو بخش پوشش بیمه ای و سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: پوشش‌های حادثه ، ازکارافتادگی، معافیت، هزینه امراض صعب‌العلاج، آخرین سال حیات و همچنین نحوه سرمایه‌گذاری که از سوی بیمه‌گذار انتخاب می‌شود، از ویژگی‌های این قرارداد است. ضیایی با بیان اینکه با توجه به سرمایه‌گذاری بخش زیادی از حق بیمه، اندوخته بیمه‌نامه نیز با سود انباشته در پایان هر سال افزایش می‌یابد، افزود: بیمه سامان سه صندوق قابل انتخاب برای سرمایه‌گذاری اندوخته دارد و هر یک از بیمه‌گذاران می‌توانند یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک کم، متوسط و زیاد را انتخاب کنند؛ در هر صندوق سرمایه‌گذاری، نرخ سود تضمینی و سهم مشارکت در منافع با صندوق دیگر تفاوت دارد.

حاصل عملکرد صندوق‌های بیمه عمر و تشکیل سرمایه این شرکت در ۵ سال گذشته تعیین نرخ سود تضمینی از ۱۲تا ۱۵درصد بود که درنهایت نرخ سود قطعی از ۱۸تا ۲۳ درصد محقق شد.

وی آغازپوشش بیمه عمرو تشکیل سرمایه کارکنان بیمه مرکزی را بیست و هفتم خردادماه ۱۳۹۰ اعلام کرد و گفت: طی این قرارداد بیش از ۴۰۰ نفراز پرسنل بیمه مرکزی که شامل کارکنان پژوهشکده و صندوق تامین خسارات بدنی نیز می‌شود تحت پوشش بیمه عمرو تشکیل سرمایه بیمه سامان قراردارند.

به گفته ضیایی، این قرارداد به دنبال برگزاری سمیناری تخصصی برای معرفی بیمه‌نامه عمروتشکیل سرمایه سامان به کارکنان بیمه مرکزی و همچنین جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره تمام وقت منعقد شد؛ در واقع کارکنان بیمه مرکزی به خوبی از شرایط بیمه‌نامه خود و ویژگی‌های این طرح آگاهی دارند.

مدیر عامل شرکت بیمه سامان یکی از ابتکارات بیمه‌نامه عمروتشکیل سرمایه سامان را درآمد ازکارافتادگی عنوان کرد و گفت: چنانچه بیمه‌گذاری ازکارافتاده شد علاوه بر معافیت از حق پرداخت بیمه تا دو برابر آخرین حق بیمه را تا ۱۰ سال دریافت می‌کند. به گفته او بیمه‌نامه فوق انعطاف دارد؛ به گونه‌ای که بیمه‌گذار می‌تواند میزان حق بیمه پرداختی و سرمایه بیمه ای خریداری شده را افزایش دهد.

ضیایی درخصوص استفاده از اندوخته و خدمات بیمه‌نامه عمروتشکیل سرمایه سامان گفت: ذی‌نفعان می‌توانند اندوخته خود را به صورت یکجا و یا مستمری دریافت کنند و همچنین می‌توانند از تسهیلات کارت اعتباری بانک سامان بدون نیاز به وثیقه استفاده نمایند.

وی در خاتمه گفت: مدیریت بیمه‌های اندوخته‌ساز شرکت بیمه سامان با استفاده از علم آکچوئری و مدیریت درست ریسک‌ها پوشش‌های بیمه ای را عرضه و نرخ‌های سود پیش‌بینی شده را تضمین کرده است./ دنیای اقتصاد


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
همکار گرامی سرکار خانم ارفعی سلام،وقت بخیر.

در پاسخ به جواب سوال هموطن عزیزمون باید خدمت تون عرض کنم که پرسنل بیمه مرکزی بطور مستقیم با بیمه سامان قراردادی در زمینه همکاری و عقد قرارداد فی مابین نداشته و ندارند.

صرفا" یکی از همکاران تلاشگر و زحمتکش بیمه سامان( که جای قدردانی از ایشون هست) بین سالهای 89 تا 90 چندین نفر از پرسنل بیمه مرکزی رو بصورت شخصی بیمه نمودن و البته این موضوع در سالهای قبل نیز توسط همکاران محترم تان در بیمه سامان عنوان گردیده که از طرف خیلی از دوستان و همکاران و با ارایه مدارک و اسناد،رد شده است.

خواهشمندم به جهت عدم ایجاد شک و شبهه در بین آحاد مردم از دادن پاسخ های اینچنینی که باعث کدورت در بین همکاران و عدم اطلاع رسانی درست به هموطنان گرامی میشه خودداری نمایید.

ضمنا" یادآور میشوم که پرسنل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با عقد توافق نامه،نسبت به بیمه نمودن کلیه پرسنل خود از طریق بیمه پاسارگاد و از اواخر سال 1393 (بعنوان بیمه گذار) اقدام به تحت پوشش قرار دادن پرسنل خود با بیمه پاسارگاد نموده است.
قطعا" بنده و شما و سایر همکاران جایگاه های هر یک از شرکتهای خودمون در صنعت بیمه رو میدونیم و مردم هم به جهت اینکه دوره،دوره فناوری اطلاعات هست به راحتی میتونن به نتایج سوال هاشون برسن و قطعا" اگه پاسخ های ما درست و مناسب نباشه،بجز عدم اعتماد در بین هموطنان سود و عایدی برای مان نخواهد داشت.

سپاس از بذل توجه تان

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
سلام و ارادت

همکار گرامی ممنونم از توجه شما

ایجاد شک وشبهه برام سوال شده ؟ بنده با سندیت صحبت کردم نه ضعف شرکتی عنوان کردم نه از دیدگاه شخصی خودم اطلاعاتی دادم

اینکه بیمه عمر سامان از لحاظ تخصصی و رعایت استانداردها و مزیت های بسیار بر شرکت های دیگر دارد نمیشود منکر شد .

به چند دلیل در سال گذشته اتکای شدن بیمه های عمر توسط بزرگترین شرکت اتکای جهان مونیخ ری المان نشانه عملکرد مناسب و استاندارد این شرکت در بیمه های عمر و زندگی بوده است

ثبات مدیریتی در شرکت سامان و وجوان بودن مدیر عامل با توجه به برنامه ریزی صدساله در بیمه های عمر و زندگی

امکان انتخاب از  سه سبد سوددر بیمه نامه عمر

امکان استفاده از تخفیف در بیمه نامههای ثالث و  بدنه و اتش سوزی ئ ودرمان تکمیلی  از 2/5درصد ثالث  بدنه از 30% تا 70% تخفیف  بیمه اتش سوزی 50% تخفیف   بیمه درمان تکمیلی انفرادی با 10% تخفیف و فرانشیز 10%دورهانتظار3 ماه و نه ماه در زایمان و  با ارائه تاییده از شرکت بیمه گر قبلی میتوانیم دوره انتظار در بیمه نامه تکمیلی حذف کنیم

و امکانات و شرایط متمایز دیگر در بیمه نامه های عمر بیمه سامان

دلیل اینکه به عنوان بهترین بیمه عمر شرکت بیمه سامان را معرفی میکنیم این است که این شرکت تخصصی تمام تمرکز خودرا روی بیمه های عمر و زندگی قرار داده است .

هدف ما خدمت به هموطنان عزیز میباشد اگر بنده یا همکاران بنده محصولی رو معرفی کنند با ذکر منبع ایجاد شک و شبه میشود ؟

بنده نه مقایسه کردم و نام شرکت دیگری در مقام مقایسه ذکر نکرده ام فکر کنم این نوع دیدگاه ها بیشتر تردید ایجاد کند .

سپاس

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
4 پاسخ 14,952 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 4,000 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 11,024 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,254 بازدید
سوال شده اردیبهشت 31, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط kamrani96 (-1,060 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,878 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,213 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 878 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 501 بازدید
سوال شده اسفند 4, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط داورزنی
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,058 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2,164 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,722 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,748 بازدید
+1 امتیاز
7 پاسخ 3,841 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,409 بازدید
+3 امتیاز
6 پاسخ 3,025 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,050 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 721 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,201 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,120 بازدید
سوال شده فروردین 24, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط لیلا*** (200 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 2,465 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...