باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,194 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (190 امتیاز)
ویرایش شده توسط

برادرم در ماکو  هشت ماه قبل پیاده در حال عبور از خیابان ماشینی بهش زده که بعد از هشت ماه استراحت و عمل سخت جراحی که طبق گفته دکترش 45 درصد احتمال مرگ هم داشت، این نظریه پزشکی قانونیش هستش که به شورای حل اختلاف بیمه ایران فرستادن:

- شکستگی خرد شده انتهای فوقانی ران چپ اعلام شده مطابق عیب دار درمان شده و مطابق ماده 569 دارای دیه مقدره است

- ارش جراحی تثبیت انجام شده برای معالجه آن با در نظر گرفتن نیاز به درآوردن آتی آن به میزان دو درصد کامل تعیین میشود

- بعلت ضایعه فوق مختصر کوتاهی در اندام تحتانی چپ و محدودیت در چرخشی پا بسمت خارج ایجاد شده است

- ارش این عوارض با در نظر گرفتن تسریع آرتروز آنی لگنی - رانی چپ در کل بمیزان پنج درصد دیه کامل تعیین می شود.

- نیاز به معاینه مجدد ندارد.

****** توضیح اینکه برادرم کاملا ناتوان شده نمیتونه راه بره و بنشینه اصلا درمان نشده زانوش کلا خرد شده بود قسمتی که وصل به لگن میشه... این نظریه چقدر دیه در نظر گرفته؟؟ آیا قابل اعتراض هست؟؟ اگر اعتراض کنیم زیادترش میکنن؟؟ و اینکه شورای حل اختلاف بیمه ایران میگه 15 درصدش کم میکنن تا زود بدن و به دادگاه نفرستن!؟ میگن دادگاه حدود یک سال میکشه تا کل دیه رو پرداخت کنن؟؟!! و سوال آخر اگر بفرستیم برای دادگاه برای سال بعد میمونه و دیه سال 97 رو حساب میکنن؟؟ در واقع بیشتر میشه یا همون دیه امسال شامل میشه؟؟ خیلی ممنونم راهنماییم کنین چکارکنم چطور مصلحت میدونید... خدا خیرتون بده ممنونم......

2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
سلام

یک جایی از حادثه برای برادرتان صحبت کردید و جای دیگر عنوان کردید که برای پدرم فلان ناتوانی رخ داده، لطفا تصریح بفرمایید که پدر یا برادر در یک حا ثه دچار آسیب شده اند یا اشتباه تایپی بوده.

1. اگر فکر می کنید که آسیب های وارده به مصدوم، در رای پزشکی قانونی نادیده گرفته شده، حق اعتراض دارید و به یک هیات بالاتر فرستاده می شود و بررسی های دقیق تر صورت می گیرد.

2. وقتی که پزشکی قانون تصریح می کند که فلان آسیب دیه مقدر دارد، مطابق مفاد مربوط به دیات در قانون مجازات اسلامی، محاسبه می شود.

3.بیمه گر نمی تواند خسارت پرداختی به زیاندیده را به مبلغی کمتر از میزان واقعی کاهش دهد. حتی اگر رضایت نامه و تسویه نامه و سند رسمی اخذ نماید، باز هم باطل است و زیاندیده می تواند برای مطالبه مبلغ مابه التفاوت، اقامه دعوی نماید. و بیمه گر می بایست مبلغ مابه اتفاوت را به نرخ روز پرداخت نماید.

4. اگر هم بیمه ایران 15% کسر کرد و حواله را صادر کرد، نگران نباشید پس از دریافت وجه می توانید شکایت کنید و مازاد آن مبلغ را از بیمه به نرخ روز دریافت کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (190 امتیاز)
سلام خیلی ممنونم خدا خیرتون بده...
خیلی ببخشید منظورم برادرم هستش اشتباه تایپی بود
1- بله دقیقا پای پدرم بشدت کوتاه شده و به زور با عصا راه میره و نمیتونه بشینه چون اصلا نمیتونه پاش رو خم کنه به هر جهتی، و درد کمرش بسیار شدید شده و دکترش هم تایید کرده بخاطر تصادف آرتروز شدید پشت هم گرفته.... آیا بنظرتون این مبلغ دیه تعیین شده انصاف هستش؟؟
2- بله دقیقا 15 درصد شورای حل اختلاف کم میکنه تا نره دادگاه چون گفتن اگر 15 درصد کم نکنن میفرستن دادگاه یک سال طول خواهد کشید
3- اینکه چون عمل جراحی در قسمت بسیار حساس و انتهای زانوش بود ما بردیمش بیمارستان خصوصی و اونجا عملش کردن که هفت میلیون و نیم حق عمل و بیمارستانش رو پرداخت کردیم و تا الان هم حدود 3 میلیون خرج فیزیوتراپیش هم شده آیا میتونیم این مبالغ رو هم بعد از اخذ دیه از شورای حل اختلاف بیمه از بیمه ایران بگیریم؟؟
4- آیا بعد از اینکه دیه رو با کسر 15 درصد از بیمه گرفتیم و امضای پدرم میتونیم بگیریم؟؟ چون بدون امضا نخواهند داد. سپاسگذارم....
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
در پاسخ به دیدگاهی که جدید ثبت کردیم باید عرض کنم که اگر یک مشاوره تلفنی درخواست کنید، هم سریعتر و هم دقیق تر توجیه خواهید شد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده اردیبهشت 8, 2019 در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز) دیه شکستگی استخوان بینی ، شکستگی دنده و دامیه بینی و چانه چقدر است ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...