باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,291 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (870 امتیاز)
سلام.اگه قسط های بیمه عمرمون رو زودتر از موعد بدیم چه اتفاقی می افته؟امتیازی چیزی نداره؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

اگر که شما بیمه نامه تون رو به هر روش پرداخت حق بیمه ای که ثبت نام کرده باشی،چون در سیستم شرکت بیمه هم ثبت شده به همان روش سود شما بحساب اندوخته (قلک) بیمه نامه تون واریز میشه.

اگر شما بیمه رو بصورت واریز ماهانه ثبت نام کرده باشی،حتی اگر بعد از گذشت قسط ماه اول،به یکباره تمام حق بیمه های 11 ماه آینده رو هم یکجا واریز کنی،از نظر سوددهی،مطابق با بیمه نامه ماهانه که ثبت نام کردی بحساب اندوخته شما سود واریز میشه!!!

پس در جریان باشین که اگر میخواین روش پرداخت حق بیمه تون رو عوض کنین،باید با نماینده تون تماس بگیرین و یا به همان شعبه ای که ثبت نام کردین مراجعه و درخواست تغییر روش پرداخت حق بیمه رو در بیمه نامه درخواست و ثبت کنین.

بعد از دریافت الحاقیه تغییر روش پرداخت حق بیمه و اعمال آن در بیمه نامه و جدول بیمه نامه تون،میتونین از مزایای این کار که همانا دریافت سود بیشتر هست بهره مند بشین.

در غیر اینصورت هیچ مزیتی براتون بهمراه نخواهد داشت.

با تجدید احترام.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (5,180 امتیاز)
نظر آقای قلاتی مدیرعامل محترم شرکت فناوران اطلاعات خبره:

با سلام . برعکس نظر آقای ادیب زاده در شرکتهای بیمه ای که از سیستم نرم افزاری فناوران استفاده می کنند مانند بیمه کارآفرین ، سامان ،آسیا ، نوین ، ما ، البرز ، کوثر ، سرمد و ...
شما از هر تاریخی که مبلغی را به حساب بیمه عمر خود واریز کنید طبق اصول جهانی بیمه نامه های یونیورسال لایف ، به آن سود تعلق می گیرد و اون پول شما پس از کسر کارمزد نماینده مستقیما به صندوق اندوخته بیمه نامه خواهد رفت و در سررسیدهای بیمه نامه مبالغ حق بیمه پوششهای بیمه نامه از صندوق اندوخته بردشت می شود.
این روشی که آقای ادیب زاده توضیح دادن منطبق بر قواعد بیمه نامه یونیورسال لایف نیست و به ضرر بیمه گذار خواهد بود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
با سلام و عرض ادب و احترام
در تکمیل صحبت های  شما باید خدمت تون عرض کنم که فرمایش شما کاملا" صحیح هست،اما این واریزی ها در میزان سودهای مشارکت در منافع تاثیر میگذاره نه بر سود تضمینی قربان.
زمانی که شما بیمه نامه رو بر مبنای روش پرداخت ماهانه ثبت نام می کنین،سیستم شرکت های بیمه سود تضمینی رو بر اساس روش پرداختی که شما تعیین فرمودین محاسبه میکنه.
در عین حال زمانی که شما زودتر از موعد مقرر حق بیمه رو پرداخت می فرمایین،در سیستم بیمه ثبت میشه،اما سود آن بر طبق شرایط سود مشارکت در منافع محاسبه میشه،به جهت اینکه سیستم شرکت های بیمه هوشمند نیست که بخواد تشخیص بده کدوم قسط زود واریز شده یا خیر.
اما این واریز زودتر از موعد مقرر(در صورتیکه روش پرداخت حق بیمه با الحاقیه تغییری نکرده باشه) از نظر شرکت بیمه در محاسبه سود تضمینی محاسبه نخواهد شد،زیرا که همه شرکتهای بیمه از چنین نرم افزارهایی استفاده نکرده و نمیکنند و فقط قابلیت محاسبه در سودهای مشارکت در منافع را خواهند داشت.
زمانی میتوان چنین نظری داد که همه شرکت های بیمه از سیستمی یکپارچه استفاده کنند که قابلیت این کار را داشته باشد.
و به لحاظ اینکه زیر ساخت های نرم افزاری شرکت های بیمه با یکدیگر متفاوت است،مسلما" شرکت هایی که از سیستمهای قوی تری استفاده نمایند میتوانند برای بیمه گذاران خود جذاب تر باشند.
ضمنا" نمایندگان بیمه موظف هستند تا اطلاعات مربوط به سود بیمه های عمر را در زمان ثبت نام بیمه نامه به بیمه گذاران ارایه نمایند تا آنها آگاه باشند که روش پرداخت سالانه و ماهانه در میزان اندوخته و ذخیره ریاضی بیمه نامه تاثیر بسزایی داشته و تغییر روش پرداخت حق بیمه را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 3,198 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 660 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 911 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,225 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 686 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3,148 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 995 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 13,008 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,744 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 2,085 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 2,265 بازدید
+4 امتیاز
9 پاسخ 10,561 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 856 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...