باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
698 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)

سلام و خسته نباشید

قصد بیمه کردن خودم دارم و مجردم؛سابقه هیچ بیمه ای ندارم و 26 سال سن دارم با حقوق ثابت 1تومن و شغلم ازاده و کارفرما بیمه نمیکنه

تامین اجتماعی خوبه ولی چون مبلغ بالایی باید پرداخت کرد توان پرداختش رو ندارم چه الان چه در اینده

  1. بیمه ای میخوام که هم مستمری خوبی بهم بده در اینده و هم خدمات درمانی متناسبی رو هم شامل حال ادم کنه و با توجه به تعداد شرکتهای بیمه ادم گیج میشه
  2. چه بیمه ای با چه مبلغی رو بهتر میدونید؟
  3. بهتره جای یک بیمه 150 تومنی تو یه شرکت بیمه ، دوتا بیمه با مبلغ کمتر تو دو تا شرکت داشت؟
  4. برای داشتن دو بیمه ، کدام بیمه بهترین و کاملترین خدمات درمانی رو داره؟؟ کدام بیشترین سود واسه بازنشستگی میده؟؟
  5. اینکه بعد رسیدن به 60 سال خدمات درمانی قطع میشه واقعا جالبه!!! چون خب معمولا مریضی ها اکثرا در سن پیری سراغ ادم میاد و برای پوشش اون سن به بعد اساتید چی رو پیشنهاد میدن ؟؟ خداییش ادم تو پیری بیشتر احتیاج داره به این مورد  (چون تامین اجتماعی با همه سختی هاش حداقل این مورد رو شامل میشه )
ادمین : برای دریافت سریع تر و دقیق تر پاسخ، سوالات خود را در صفحات مجزا بپرسید 
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

1-در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم که شما میتونی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد رو انتخاب کنی که هم پوشش های مناسبی داره و هم برای بازنشستگی از 15 سال به بعد مناسب هست.

برای انتخاب شرکت بیمه مورد نظر باید به عواملی مثل سابقه ذهنی نزد مردم،میزان پاسخ دهی و مدت زمان پاسخ دهی به مشتریان،داشتن نمایندگان آگاه و پاسخگو،میزان توانگری مالی و از این قبیل فاکتورها رو ملاک انتخاب تون قرار بدین

اصولا" بیمه های عمر از نظر درمانی مثل دفترچه های بیمه پایه نمیتونه عمل کنه و شما برای دریافت دفترچه بیمه ایرانیان(سلامت سابق) باید حتما" جداگانه اقدام به دریافت آن نمایید و حق بیمه سالانه آن در حال حاضر 480،000 تومن هست که 50% از این حق بیمه رو شما و 50% مابقی رو دولت بعنوان یارانه بجای شما پرداخت میکنه.

2- ثبت نام بیمه نامه بستگی به بودجه شما و توانایی مالی شما هست،زیرا که ما در بیمه پاسارگاد تا ماهانه2 میلیون تومان حق بیمه (سالانه 24میلیون تومان) و بجز آن و بصورت سپرده تا میلیاردها تومان میتونیم از شما حق بیمه دریافت کنیم.بنابراین حق بیمه رو با مذاکره با خودتون تعیین می کنیم.

3-داشتن دو بیمه نامه از دو شرکت هم بد نیست بشرطی که از نظر کیفیتهایی که در انتخاب شرکت بیمه مورد نظرتون عرض کردم،نزدیک بهم باشن.

4-بعقیده بنده و برای اطمینان خاطرتون باید دو بیمه نامه (یکی با حداکثر پوششها و یکی با حداقل پوشش ها ) ثبت نام کنین تا هم از پوششها یمناسب برخوردار باشین و هم از پس انداز مناسب.ضمنا" بد نیست که در جریان باشین که بیمه پاسارگاد در حال حاضر پوششهایی رو به عموم هموطنان عزیزمون ارایه میده که نزدیک بهه 6 سال از این پوششها میگذره وما تجربه خوبی در اعطای این پوشش ها به بیمه شده هامون داریم و اکثر شرکتهای بیمه ای در یکی دو سال اخیر به این پوششها روی آوردن و بعضی از پوشش ها رو هنوز هم هیچ کدوم شون روی بیمه نامه ندارن!!

از نظر سوددهی هم دیگه فرق چندانی بین شرکتهای بیمه ای وجود نداره چون نهایت تفاوتش بین1% تا 2% هست،اما سودهای مشارکت در منافع فقط بستگش به عملکرد درست شرکت بیمه در سرمایه گذاری ذخایر بیمه های عمر در جاهای مختلف هست.

پوشش های درمانی بیمه های زندگی همه در چهارچوبی یکسان تعریف شده،اما در زمینه ارایه پوششهای مضاعف و بیشتر،بیمه پاسارگاد در این زمینه پیشرو سایر شرکتهای بیمه هست.

5-در سن 60 سالگی فقط پوشش امراض خاص و ازکارافتادگی(بعلت قوانین بیمه مرکزی) از سقف تعهدات خارج میشه و این دست هیچ شرکت بیمه ای نیست که بخواد درباره دادن این پوششها بیشتر از این مدت به شما تعهدی بده،ولی پوشش هزینه های پزشکی و درمان تکمیلی در بیمه پاسارگاد تا آخر قرارداد ادامه خواهد داشت!!

شما برای جبران هزینه های درمانی میتونی بیمه تکمیلی خانواده از شرکت کمک رسان ایران (SOS) رو ثبت نام کنی که پوشش های بسیار عالی و ایده آلی رو در حوضه درمان تکمیلی به افراد جامعه ارایه میده.

در صورتی که باز هم سوالی براتون پیش آمد،میتونین از قسمت دیدگاه سوال تون رو مطرح بفرمایین تا پاسخ تون رو بدم.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 1,040 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 618 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 856 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 1,560 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 18,243 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 772 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 317 بازدید
سوال شده تیر 5, 2016 در سایر توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 611 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 583 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 463 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,486 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,120 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,257 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,619 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...