باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,514 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
سلام

سوالی در مورد بیمه های عمر داشتم بر اینکه چه بیمه ای از همه بهتر است

من عضو یکی از بیمه ها (نوین) بودم و بعد از 5 سال خودمو باز خرید کردم به دلیل کم بودن مزایای این بیمه عضو بیمه دیگری (ایران) شدم اما الان متوجه شدم این بیمه هم ان چنان که تبلیغ کردن نیست .این هم میدانم که هر بیمه ای کامل نیست اما راهنمایی کنید تا از این سردر گمی نجات یابم
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
باسلام

بهتون تبریک میگم که اینقد آینده نگر و دور اندیش هستید .

بیمه عمر خوب و بد نداریم ، همونطور که بیمه گر خوب و بد نداریم .

این درخواستهای شما و پوششهای شماست که مشخص میکنه در پایان قرارداد چه مبلغی در حسابتون باشه .

شما اول باید ببینید چه پوشش هایی رو نیاز دارید و در مرحله بعد باید بدونید کدوم یکی از این پوششها در ذخیره ریاضی شما تاثیر منفی و کدوم تاثیر مثبت داره ، بعنوان مثال عرض میکنم کسی که سرمایه فوت رو زیاد انتخاب میکنه ،قطعا در پایان قرارداد مبلغ کمتری دریافت میکنه .

توصیه بنده بعنوان کسی که در دانشگاه بیمه ایران  در رشته حقوق بیمه تحصیل کرده خرید چند بیمه عمر بجای یک بیمه با قراردادی بلندمدته که اگر پرداخت هاتون سالانه باشه سود بیشتری رو به نسبت پرداخت ماهانه نصیب شما میکنه می باشد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

در تایید فرمایشات همکار گرامی ام باید خدمت تون عرض کنم که چهارچوب کلیه بیمه های عمر در سراسر ایران یکی است،اما بدلیل تخصصی بودن بعضی از شرکتها در این زمینه و با دریافت مجوزهای خاص از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی،سعی در ارایه خدمات و آپشن های بیشتر در بیمه های خود برای رفاه حال عموم هموطنان گرامی و بهره بردن از پوشش های مورد نیازشان می باشند.

در این میان شرکت هایی نظیر پاسارگاد،سامان،کارآفرین،پارسیان،ما،رازی و در سالهای اخیر بیمه ایران(بیمه مان زندگی)،سعی در ارایه بیمه نامه هایی با جذابیت های خاص و برای سلیقه های خاص نموده اند،که البته در این میان،بیمه پاسارگاد از سال 1391 و سایر شرکتهای بیمه از سال94 به بعد اقدام به اینکار نموده اند و در ماه گذشته بیمه پاسارگاد با افزایش سقف پوشش های خود به میزان20% باز هم سعی در ارایه بهتر و بیشتر این خدمات به عموم هموطنان گرامی نموده است.

ضمنا" در بیمه های زندگی پاسارگاد،علاوه بر پوشش های بیمه ای،بیمه های درمان تکمیلی(در بخش جراحی و بستری تا سقف 10میلیون تومان) و بصورت کاملا" رایگان،امراض خاص(تا 5 بار و هر یک تا سقف 40 میلیون تومان-مجموعا" 200 میلیون تومان)،بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بیمه شده تا سقف 650 میلیون تومان،علاوه بر پوشش های متعارف به بیمه شدگان و بیمه گذاران گرامی نیز ارایه میگردد.

علاوه بر تمام اینها ،تخفیف هایی در تمدید و یا صدور بیمه های بدنه خودرو نیز تا 70% حق بیمه ها به افراد ارایه میگردد.

ضمنا" ثبت نام بیمه های زندگی با توجه به پارامترهایی نظیر سن،شغل،میزان درآمد،متاهل و یا مجرد بودن فرد متقاضی و مواردی از این قبیل تعیین میشه که در نوع و میزان پوشش های مورد نظر برای افراد موثر هست.

بنده با سابقه ای در حدود یک دهه در نمایندگی بیمه های کارآفرین(حدودا" 2سال) و پاسارگاد( 8سال)،و در حال حاضر در مقام مدیریت فروش بیمه های زندگی بیمه پاسارگاد،در خدمت تان هستم تا از این تجربیات برای تنظیم بهترین بیمه نامه و با بهترین شرایط فعلی بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد، مشاوره ای صادقانه را خدمت تان ارایه نمایم.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (51,790 امتیاز)
سلام و تشکر  از بابت تایید تون جناب ادیب زاده

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
درود و عرض ادب جناب علوی عزیز.
من فقط سعی کردم تا حق مطلب رو بدرستی برای هموطنان مون ادا کنم،چون اطلاع رسانی درست وظیفه همه ما بعنوان کارشناس صنعت بیمه هست.
ضمنا" بنده هنوز هم در این صنعت در حال آموختن و درس پس دادن هستم و به داشتن همکارانی چون شما که با دانش بروزشون به افراد اطلاعات درست میدن،افتخار می کنم.
با آرزوی سلامتی و اوقاتی خوش برای شما همکار گرامی ام.
با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,124 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,187 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,748 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,957 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,201 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,722 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 4,000 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 7,429 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,985 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 14,765 بازدید
+18 امتیاز
26 پاسخ 35,106 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سعید نوروزی (مشاور مالی خانواده)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...