باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
6,245 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
با سلام و عرض ادب

 تصادف کردم  که در آن خودم مقصر شناخته شدم...با فرد زیان دیده توافق شد و با ارائه یک کوپن از بیمه نامه ام خسارت توسط بیمه پرداخت خواهد شد...با این حال که روند روشن می باشد ایشان به من پیامکی مبنی بر اینکه بنده مستلزم پرداخت هزینه از کارافتادگی و هزينه هايي كه توي اين مدت مثل آژانس گرفتن براي خريد خانه و... اون اقا هستم ارسال کردند و تهدید کرده که شکایت میکنه...سوال بنده این هستش که عایا این فرد میتونه چنین کاری بکنه؟..با تشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
باسلام

 خیر نمیتونن و قاضی بهشون رای نمیده

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
با سلام

خسارت های زیاندیده در حد و حدود قانون به عهده مسبب حادثه است. زیان های عدم النفع و موارد خارج از قانون و عرف در تعهد مسبب حادثه نیست.

فرض کنیم شخصی می خواهد به یک قرار کاری و پر سود برود، در بین راه تصادف می کند و بابت تاخیر، جلسه را از دست می دهد. می تواند ادعا کند که این تصارف باعث شده من یک معامله پرسود را از دست بدهم پس مسبب حادثه باید این زیان را جبران نماید؟

از کار افتادگی یک جراح با یک فرد لادی تفاوت دارد اما هنوز در قانون این اختلاف مشاغل و شخصیت ها دیده نشده و به همه اقشار به یک شکل نگاه می شود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده شهریور 16, 2018 در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز) آیا زیاندیده تصادف می تواند بابت هزینه درمان و بیکار شدن از مقصر شکایت کند ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...