باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,422 بازدید
در قانون کار و قرارداد کار توسط (109,610 امتیاز)
سلام ، خسته نباشید .

با شرکتی قراردادی دارم که در اون قرارداد حقوق ثابتی ذکر نشده و حقوق من درصدی و پورسانتی از پروژه ای که انجام میدم هست ولی داخل قرار داد ساعت کاری تعیین شده و روزی 8 ساعت باید در ساعت مشخص داخل شرکت باشم .

در مورد سفته ای که من به شرکت دادم نوشته شده که " نزد شرکت به ضمانت سپرده و پس از گذشت 3 ماه پس از همکاری از کارفرما قابل تحویل می باشد" ، دقیقا به همین شکل .

سوال من اینکه  این پس از 3 ماهی که راجع به سفته ذکر شده پس از اتمام قرار داد هست یا پس از تاریخی که من سفته رو به شرکت تحویل دادم و قرار دادم رو بستم؟ از نظر املایی بنظر میاد حالت دوم باشه ولی از نظز حقوقی اطلاعی ندارم.

با تشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (49,340 امتیاز)

باسلام.

سه ماه پس از قطع همکاری.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,660 امتیاز)
با سلام ؛ متن نگارش شده در روی سفته اشتباه می باشد و جمله بندی صحیح " نزد شرکت به ضمانت سپرده و پس از گذشت 3 ماه پس از پایان همکاری از کارفرما قابل تحویل می باشد " می باشد که کلمه " پایان " در جله نگارش شده روی سفته قید نشده است. علی ایحال با توجه به مشخص و مسجل بودن این موضوع که سفته جهت ضمانت حسن انجام کار شما در کارگاه بوده و با تو.جه به پایان همکاری شما باشرکت ، پس از گشت سه ماه از آخرین روز کاری شما در شرکت می توانید جهت دریافت سفته به شرکت مراجعه نمائید. نکته حائز توجه این است که با توجه به اینکه شما بصورت پروژه ای با شرکت همکاری می کردین ، در صورتی که پروژه ناتمام و یا دارای نقص به هر دلیلی در پرونده کاری شما باشد ، کارفرما می تواند تحویل سفته را به بعد از رفع نقص یا تکمیل پروژه موکول نماید.

سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 12,208 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,014 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 14,807 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 406 بازدید
سوال شده مرداد 15, 2018 در سایر توسط sport (100 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,509 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...