باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,127 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (870 امتیاز)
سلام.چه تضمینی هست که بیمه عمر ایران اندوخته ریاضی را پس دهد؟حتما همه می گویید طبق قانون بیمه مرکزی موظف است که پس دهد و از این حرفا.طبق مطالعات بنده روی آمار های بیمه مرکزی در سال 95 در قسمت بیمه های زندگی بیمه ایران رتبه نخست پرداخت خسارت را دارا می باشد ولی تعداد بسیار کمی بیمه تولید نموده و این باعث می شود که سطح توانگری مالی بسیار پایین است.
همان طور که بانک مرکزی موظف بود پول های سپرده گزاران را پس بدهد و نداد از بیمه مرکزی هم انتظاری جز این نیست
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

وضعیت بیمه ها با بانک ها قدری متفاوت است.

گرچه همه بانک ها و شرکت های بیمه زیر نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال فعالیت هستند،اما وضعیت بیمه ها با بانکها تفاوتهای زیادی دارد.

در حال حاضر تنها شرکت بیمه دولتی،بیمه ایران هست که بر اساس قانون،ضمانت ورشکستگی و اجرای تعهدات سایر شرکتهای بیمه،بر عهده این شرکت کهن و قدیمی می باشد.

اگر بخاطر داشته باشید،شرکت بیمه توسعه بر همین اساس تمام تعهدات خود را به بیمه ایران منتقل نمود و این شرکت نیز همزمان با انتقال اموال و دارایی های بیمه توسعه،پرداخت خسارات بیمه گذاران آن شرکت را  بر عهده گرفت.

در هر صورت رتبه پایین بیمه ایران،باعث سقوط و ورشکستگی آن نمیشود زیرا که دولت همواره پشتیبان و یاور بیمه ایران خواهد بود، اما رتبه و توانگری مالی این شرکت بیمه پر سابقه را بشدت پایین آورده که مربوط به دیدگاه مدیریتی آن می باشد و گریزی از آن نیست.

شما میتوانید از سایر شرکت های بیمه که خصوصی بوده و دارای رتبه و توانگری بالا می باشند بیمه نامه مورد نظر خود را ثبت نام و خریداری بفرمایین.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (870 امتیاز)
سلام بر جناب ادیب زاده
من برای مادربزرگ 63 ساله ام می خواستم چون می گویند بیمه ایران تا 100 سالگی قرارداد می بندد.بیمه های دیگر تا 70 سالگی قرارداد می بندند.ما می ترسیم که پول را بگذاریم و ندهند.هم به دلیل اوضاع مالی بیمه ایران و هم به دلایلی که دولت دیگر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (870 امتیاز)
سلام بر جناب ادیب زاده
من برای مادربزرگ 63 ساله ام می خواستم چون می گویند بیمه ایران تا 100 سالگی قرارداد می بندد.بیمه های دیگر تا 70 سالگی قرارداد می بندند.ما می ترسیم که پول را بگذاریم و ندهند.هم به دلیل اوضاع مالی بیمه ایران و هم به دلایلی که دولت دیگر حمایتی را که باید را نمی کند.پیشنهاد شما چیست پس اندازشان را در بانک بگذارند یا خانه یا بیمه عمر ایران؟

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی ام سلام،وقت بخیر.
از بابت دیر پاسخ دادن به سوال تون عذرخواهی میکنم.
در پاسخ به سوال تون باید خدمت تون عرض کنم که سودهای تضمینی که بطور قطع و یقین به بیمه نامه تون تعلق میگیره و سودهای مشارکت در منافع هم فقط بر اساس عملکرد شرکتها تعیین میشه.
اوضاع مالی بیمه ایران بد نیست،فقط با توجه به اینکه بخشی از منابع مالی بیمه ایران در صورت متضرر شدن از طریق دولت میتواند جایگزین گردد،از ورشکستگی آن جلوگیری میگردد.(بیمه ایران تحت هیچ شرایطی ورشکسته نمیگردد).
در هر صورت شما هستین که با توجه به شرایط موجود باید وضعیت را سنجیده،سپس اقدام به ثبت نام بفرمایین.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
2 پاسخ 19,211 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,659 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,695 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,070 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 607 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 822 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 850 بازدید
سوال شده اردیبهشت 14, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 521 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,893 بازدید
+3 امتیاز
2 پاسخ 1,920 بازدید
سوال شده اردیبهشت 9, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سپهر
+1 امتیاز
1 پاسخ 374 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...