باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,256 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
بیمه

با سلام بنده با موتور سیکلتی تصادف کردم یعنی از سمت شاگرد به من زد و پلیس گفت مقصر بنده هستم و مدارک رو گرفت و کروکی هم نکشید و گفت برین سازش کنین ما هم قبول کردیم و طرف گفت فقط پول خرج موتور رو بده و ما هم بردیم برای درست کردن و در این فاصله پدر موتوری اومد و گفت باید پسرم رو ببری بیمارستان و ببینیم چی شده که هیچ ضربه ای وارد نشده بود و ما هم گفتیم باشه.

حالا اینا هی ما رو این بیمارستان و اون بیمارستان میکشونن و کلی خرج دستمان گذاشتن و گفتن ازمایش ام ار ای رو میگیرن و اگه مشکلی نبود رضایت میده حالا قرار بود بیاد بیمارستان و گوشیش رو از شبکه دراورده و ما رو سرگردان کرده و اون افسر هم احتمال میدیم اشنای طرف باشه میریم پیشش و میگیم موتور رو  درست کردیم و مدارک رو بده و اونم میگه طرف ر وبیارین پیش من تا مدارک رو بدم....

حالا سوال اینجاست افسر چرا کروکی نکشید؟

حالا گیرم نتونستم اون طرف رو پیدا کنم و  مدارک دست افسر است؟

و اگر طرف میخواد با این بهانه پول از ما بگیره ما چیکار باید کنیم؟

 یعنی میخوام به حالت اول برگرده و از طریق قانون طرف اقدام کنه و خرجی که به موتورش کردیم نزدیک 300 تومن رو هم بگیریم و بگیم از طریق قانون پیگری کند..با این تفاسیر الان چه اقدامی انجام بدیم بهتره...؟

چون مدارک ما دست خود افسر است و تو دفتر راهنمایی رانندگی یا همان کیوسک هم نمیذارد و هر جا برود همراش هست////.

با تشکر فراوان
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
سلام

متاسفانه سودجویان در هر زمان و مکانی وجود دارند. اگر با افرادی تصادف کردیم که در ظاهر خسارت بدنی رخ نداده است، هیچ ادعایی هم وجود ندارد و لی بعدا ادعا می کنند که فلان جراحت و بمان آسیب از ناحیه تصادف به ما وارد شده است، باید هوشیار بود و گول هر ادعایی را نخورد.

پیشنهاد کنید:

چون هزینه های معالجه و درمان را می پردازد، بهتر است برود شکایت کند تا دادگاه به این قضیه رسیدگی کند. اگر هم دیه ای به ایشان تعلق گیرد، بیمه می پردازد.

وقتی پای دادگاه و شکایت به وسط می آید بسیار از سودجویان می دانند که با پزشکی قانونی طرف هستند و اگر آسیبی رخ نداده باشد، وقت خود را بیش از این تلف نمی کنند. چه بسا ممکن است سابقه این گونه سوگ استفاده ها را داشته باشد و اگر اصرار بورزد ممکن است برایش گران تمام شود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,610 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 14,003 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 3,544 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,273 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,970 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 11,403 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,125 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,594 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,062 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...