باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,582 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
سلام
بنده مدت سه سال است در یک کارگاه ساختمانی نگهبان شیفت شب از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح می باشم (شیفت ۲۴ ساعته) و در همان مکان کارگاه روزها نیز اتاقی برای زندگی و استراحت دارم، حقوق کنونی ما دو میلیون و هفتصد هزار تومان است کارفرما تعدیل حقوق را از شروع برج ۱۰ درنظر دارد و به ادامه ی کار تمایلی ندارم، حقوق ام را نیز از برج ۴ تا امروز طلبکار میباشم و بیمه تامین اجتماعی نیز نبودم و هیچگونه قراردادی مبنی بر کارم ندارم و کارفرما نیز گفت اگر با تعدیل حقوق موافقت نکنم با پایان برج ۹ تسویه می کند منتهای مراتب تنها ۲ میلیون نقد میدهد و برای باقی طلبم هیچ چکی نیز به من نخواهد داد و تنها وعده ی تسویه تا پایان سال را میدهد آیا میتوانم از طریق پیگیری و شکایت در اداره کار و تعاون به حق و حقوق و سنوات ام برسم.
تنها مدارکی که برای اثبات اشتغال به مدت ۳ سال در کارگاه قادر به ارایه ی آن می باشم پرینت واریزی حقوقم به حساب شخصی ام و استشهاد محلی می باشد.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,880 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ
ممنون از این که مشکل خود را با مشاوران بیدبرگ در میان گذاشته‌اید.
لازم است چند مورد را به شما یاداوری کنم.
مطابق ایین دادرسی کار اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی با کارگر است یعنی شما حال باید ثابت کنید که این ایام در آنجا مشغول به کار بوده اید.
سعی کنید تا حد ممکن از گرفتن وجه نقد خودداری و بخواهید که به حسابتان واریز کنند چرا که پرینت واریز به حساب با مهر بانک سند محکمی است.
برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۶۲۳۵۵ تماس حاصل فرمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,199 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 10,540 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,532 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,115 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 525 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,642 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...