باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,429 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام. اخیرا متوجه شدم که بیمه های عمر علیرغم تبلیغاتشون یه قانونی دارن که اگه سن شما بیشتر از 60 سال بشه پوششهای مربوط به امراض خاص و از کارافتادگی رو حذف میکنن.

  1. کدوم شرکت بیمه این پوششها رو بیشتراز بقیه ادامه میده؟ یعنی مثلا تا 90 سالگی پوشش ها رو قطه نکنه
  2. آیا فقط همین دو تا پوشش (امراض خاص و ازکار افتادگی) هستند که بعد 60 سالگی قطع میشن یا بقسه پوششها هم اینطورین؟


من چند جا زنگ زدم مثل اینکه سامان تا 65 سالگی پوشش میده (یعنی 5 سال بیشتر) لطفا راهنمایی کنید. من به دنبال بیمه کردن پدر و مادر (ترجیحا به صورت بیمه مشترک) هستم و دنبال پوشش هستم و نه بحث سرمایه‌گذاری.

3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز) 1 نشانه گذاری شده

سلام وارادت

تبريك ميكم به شما دوست عزيز بابت توجه شما بسيار خوشحالم از اينكه شما با دقت به پوشش ها توجه كرديد و اميدوارم همه افراد به اين بيمه نامه بسيار ضروري باديدي بازتري نگاه كنند 

پوشش بیمه فوت ناشی از حادثه: این پوشش به افراد ۱ الی ۶۰ ساله تعلق می گیرد و در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه، سرمایه فوت ناشی از حادثه بعلاوه سایر منافع مندرج در بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه، پس از کسر هرگونه بدهی بیمه گذار، تا سقف 3 برابر سرمایه فوت عادی به استفاده کنندگان در صورت فوت، پرداخت خواهد شد.

 پوشش از كار افتادگی: این پوشش به افراد ۱ الی ۶۰ ساله تعلق می گیرد و بیمه گر متعهد می گردد غرامت از کارافتادگی دائم در اثر تحقق خطر حادثه را تا سقف 1 برابر سرمایه فوت عادی به بیمه شده پرداخت نماید . 

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه و درآمد از کار افتادگی: این پوشش به افراد ۱ تا ۶۵ ساله تعلق می‌گیرد و بیمه گر متعهد می گردد که در صورت از کارافتادگی کلی ناشی از حادثه و یا بیماری، اقساط حق بیمه را در بیمه نامه منظور نماید. مبلغ اقساط حق بیمه برابر با اقساط حق بیمه در سال وقوع نقص عضو و یا از کارافتادگی کلی بوده و در صورت وقوع هریک از حالتهای زیر، پایان می یابد.  
خاتمه بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه.
ده سال از زمان شروع تعهد.
اتمام از کارافتادگی یا نقص عضو.
 سن ۶۵ سالگی تمام بیمه شده. مانا باشيد .
 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
همکار گرامی سلام و عرض خدا قوت.
نکته ای در باب توضیحات تون می خواستم عرض کنم.
# پوشش ازکارافتادگی(معافیت از پرداخت حق بیمه) شامل افراد زیر 15 سال نمیشه،مگر اینکه فرد خود 15 ساله شاغل بوده باشه و در غیر اینصورت شرایط لازم برای تحت این پوشش قرار بگیره رو نخواهد داشت،زیرا که کودک 1 ساله یا 12 ساله از نظر قانون قادر به کار نمی باشد و شرایط کار کردن را نیز نخواهد داشت،بنابر این پوشش به افراد زیر 15 سال تعلق نخواهد گرفت.
# پوشش فوت در اثر حادثه نیز تا زیر سن 6 سالگی کمتر از میزان واقعی آن بوده و شرکت های بیمه معمولا" کودکان زیر 6 سال را با شرایط افراد بزرگسال تحت پوشش قرار نمیدهند.
موفق و موید باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
سلام و ارادت
ممنونم از مشاركت شما در پاسخگوي
البته ما اصلابراي مودكان از كار افتادگي نميزنيم تا ٢٥بعد و در شرايط شاغل نبودن خانم ها هم كه اصلا خود شركت و حتي خودما اين پوشش را لحاظ نميكنيم سپاسگزارم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
درود بر شما سرکار خانم ارفعی،وقت بخیر.
پاسخ بنده به شما با توجه به متنی بود که پاسخ داده بودین.
لطفا اون متن رو اصلاح بفرمایین که برای افراد سو برداشت نباشه،وگرنه همه ما میدونیم که چه پوششهایی،به چه دسته افرادی تعلق میگیره یا نمیگیره.
این رو از اون جهت عرض کردم که بعدا مردم عادی نگن که فلان بیمه این پوشش رو از بدو تولد میده،پس از شما بهتره.
چون باعث بوجود آمدن شک و شبهه برای افراد میشه.
سپاس از بذل توجه و پاسخ گو بودن تون.
روز خوش،ایام بکام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
درود برشما
همكار محترم بيمه سامان از بدو تولد امراض به كودكان ميدهد اين يك مزيت و كارافتادكي براي كودكان لازم نيست و چون روي سود ميگذارد .توجه داشتيد بنده پاسخي كه لازم ميدانستم رو دادم واينكه افراد از طريق پرتال  شركتها ميتوانند خودشون تشخيص و انتخاب كنند لطفا يكم دقت بفرماييد سوال فرمودي پاسخ دادم به احترام اما ظاهرا دلچسب شما نبوده .مانا باشيد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
سلام مجدد به شما
بنده بی احترامی ای به شما نکردم،ظاهرا برداشت شما از جواب من چیز دیگه ای بوده.
عرض من این بود که شما متنی رو که بعنوان جواب در سایت گذاشتین،از نظر کلی ایراد داشت.
من نسبت به اون قسمت از پاسخ شما که اشتباه داشت ایراد گرفتم،اما ظاهرا شما چیز دیگه ای متوجه شدین.
در حال حاضر پوشش امراض خاص،بنظر بنده برای کودکان،بجز سرطان و یا احیانا و بندرت برای جراحی قلب باز،مورد استفاده دیگه ای نداشته و نخواهد داشت.
تازه این بیمه نامه در مناطقی مانند کرمانشاه و مناطق مرزی که کودکان و بزرگسالان زیادی با سرطان بیشتر دست به گریبان هستند،بدلیل عدم وجود نماینده فروش حرفه ای،به این عزیزان معرفی نشده و یا اگر هم معرفی شده باشه،درصد خیلی کمی از این افراد از این بیمه نامه و این پوشش بهره مند هستن.
فروش این پوشش در مناطقی مثل تهران،کرج،تبریز و یا شهرهایی از این دست،با چه هدفی صورت می گیرد؟؟
بنظر شما چند درصد از کودکان ممکن است که دچار سکته قلبی،سکته مغزی و یا سرطان شوند؟
مسلما در صد آن خیلی خیلی نادر و کم است و حتی اگر پوششی هم داشته باشد،بجز دریافت حق بیمه،سودی برای بیمه شدگان و بیمه گذاران نخواهد داشت.
با توجه باینکه در حال حاضر موسساتی مانند محک و امثال آنها برای کودکان وجود دارد که تمام هزینه های درمان آنان را پرداخت مینماید،داشتن پوشش امراض خاص،نه تنها مزیت بشمار نمی آید،بلکه فقط برای شرکت بیمه سودآور می باشد چون از آن حق بیمه کسر میگردد.
پاینده باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
با سلام
مشگلي نيست بلاخره اختلاف نظر هست موفق باشيد .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

1-در قانون بیمه های زندگی بر اینم اساس عمل شده که اگر فردی بطور عادی و در 30 سالگی شروع بکار داشته باشه و با حداکثر مدت قانونی(30 سال) هم کار کنه،بطور خودکار و در 60 سالگی،بازنشسته خواهد شد.

بنابراین وقتی فردی بازنشسته شده و مشغول بکار نباشد،عملا" داشتن این پوشش بی مورد می باشد (البته بگذریم که در شرایط فعلی متاسفانه اغلب عزیزان بازنشسته،بعلت کم بودن حقوق مجبور به داشتن شغلی می باشند) ولی در حالت کلی این پوشش در بیمه های عمر و بعد از 60 سالگی بطور خودکار و طبق قانون،از پوشش تمامی بیمه های عمر حذف می گردد و ربطی به اینکه شرکت های بیمه بخوان پوشش بدن یا نخوان نمیشه.

این قانون رو بیمه مرکزی برای شرکت های بیمه وضع کرده و هیچ شرکتی بیشتر از این مدت نمیتونه به افراد پوشش بده،مگر با داشتن مجوز از بیمه مرکزی و تازه اگر هم پوشش بدن با توجه به ریسک بالای این افراد در این سن،قطعا" پوشش های بسیار بسیار کمی به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

2-بله همانطوری که اشاره فرمودین بجز پوشش ازکارافتادگی،پوشش امراض خاص نیز طبق قانون و در ابتدای 60 سالگی بطور خودکار از سیستم تمام شرکتهای بیمه حذف می گردد.

ضمنا" بیمه طرح مشترک مربوط به بیمه کارآفرین می باشد که برای نفر دوم پوشش ازکارافتادگی رو نداره و فقط مربوط به نفر اول هست،آنهم تا سن 60 سالگی.

اگر به دنبال بیمه نمودن پدر و مادر محترم تون هستین،و اگر سن شون 65 سال و یا بیشتر هست،تنها شرکتی که تا سن 107 سالگی مجوز بیمه نمودن افراد رو در کل ایران داره،شرکت بیمه ایران هست( آن هم با شرایط محدود).

بجز این دو مورد تمامی پوشش های بیمه های عمر تا آخر قرارداد( 70 سالگی) فعال بوده و قابلیت استفاده را برای بیمه شدگان خواهد داشت.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (820 امتیاز)
با سلام
در بیمه مستمری و بازنشستگی و عمر بیمه خاورمیانه همه پوششها بجز معافیت و امراض خاص که تا سن 65 سالگی پوشش دارن بقیه که شامل فوت.فوت بر اثر حادثه.سرطان.هزینه پزشکی حادثه و نقض عضو بر اثر حادثه است تا سن 75 سالگی پوشش داده میشود

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
3 پاسخ 647 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 726 بازدید
سوال شده خرداد 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط دلفانی کد2062 شرکت بیمه معلم
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,281 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 4,137 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 2,925 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,290 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,650 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 3,636 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...