باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,323 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (870 امتیاز)
سلام. من نمیدونستم بیمه عمر پاسارگاد بیمه تکمیلی هم ارائه میده.در حال حاضر یه بیمه عمر در بیمه آسیا دارم.به نظرتون برم اونو ببندم و در بیمه پاسارگاد باز کنم؟

چون من 5 سال دیگه یه عمل جراحی دارم و تحت پوشش هیچ گونه بیمه درمانی هم نیستم.

لازم به ذکر است که عمل جراحی مورد نظر خارج کردن پیچ و پلاک ناشی از حادثه می باشد
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

اطلاعاتی که دادین خیلی ناقص هست.

من نمیدونم که شما چند وقت هست که بیمه عمر آسیا رو دارین و با چه حق بیمه ای و چه تعدیلی!!

در هر صورت این نکته رو مدنظر داشته باشین که انتقال سوابق بیمه های عمر،از یک شرکت به شرکت دیگر به هیچوجه امکان پذیر نیست و من بازخرید بیمه نامه تون رو اگر که حتی از سال دوم هم گذشته باشه صحیح و درست نمیبینم.

ولی پیشنهاد میکنم که در صورت امکان،جدا از بیمه آسیا بیمه نامه دیگری هم از بیمه پاسارگاد خریداری بفرمایین و از مزایای آن هم بطور جداگانه استفاده نمایید.

در صورتی که این امکان رو هم ندارین،پیشنهاد میدم که از محل ذخیره ریاضی بیمه نامه تون که میتونین وام بگیرین،وام دریافت کنین و یک بیمه نامه سالانه بسیار بسیار خوب رو هم با ما در بیمه پاسارگاد تجربه نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (870 امتیاز)
سپاس از پاسخ گویی تون.مهرماه امسال بازکردم.ماهینه 50000 تومان ضریب سالانه حق بیمه هم 10 % می باشد.به نظرتون چکار کنم صبر کنم سه سال بشه بعد بازخرید کنم.من نگران بیمه تکمیلی هستم که در سال های آینده قراره باهاش عمل کنم.در ضمن آیا این بیمه تکمیلی جوابگوی عمل جراحی من هست یا چون پیچ و پلاک در پام هستش میگن نمیشه؟

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با درود مجدد،استدعا میکنم انجام وظیفه هست.
با تفاصیلی که شما فرمودین،پس بیمه نامه را به تازگی شروع فرمودین و احتمالا باید تا الآن ۲ قسط را واریز فرموده باشین.
در اینصورت ۲ تا حالت داره:
۱_ادامه بیمه نامه تون با همین شکلی که ثبت نام فرمودین(که قطعا براتون پوشش بیمه تکمیلی بهمراه نخواهد داشت).
۲_ادامه ندادن بیمه نامه آسیا(که زیر ۶ ماه بازخرید نداره و حق بیمه های پرداختی تون سوخت میشه).
ضمنا از بیمارستانی که عمل کردین،سوال کنین که الآن هزینه جراحی و بیرون آوردن پلاتین از پای شما چقدره،تا بشه برای آینده هزینه حدودی عمل تون رو محاسبه کرد.
اگر بخواین ۳ سال پرداخت کنین و بازخرید کنین،الآن بهترین وقت برای قطع کردن بیمه نامه تون هست،چون در انصراف بیمه نامه فعلی تون در بیمه آسیا زیاد متضرر نخواهید شد.
اوامری داشتین در خدمت هستم.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (870 امتیاز)
چگونه می تونم یه جدول تنظیم کنم که ببینم نسبت به پرداخت چه مقدار حق بیمه پس انداز و پوشش هایی که نازدارم چه مقدار باید هزینه کنم؟در حقیقت یه برگ پیش نویس می خوام امیدوارم متوجه منظورم شده باشید
در این باره هم متوجه منظورتان نشدم(الآن بهترین وقتشه،چون سابقه شما در هر شرکتی که باشه،در همون شرکت مهم و ارزشمنده.)وقتی ما بازخرید می کنیم دیگه کاری با اون شرکت نداریم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست عزیزم سلام،وقت بخیر.
برای اینکه شما بدونین که جدول بیمه نامه تون به چه صورتی میشه،بدلیل محدودیت قراردادن شماره تماس مشاوران در سایت،شما حتما باید فرم زیر رو پر بفرمایین،تا در اسرع وقت(حتی جمعه ها)،با شما تماس بگیریم و مشاوره درست رو مطابق با نیاز شما ارایه کنیم.
درباره جمله ای که متوجه نشده بودین:
منظور بنده این بود که شما در حال حاضر فقط ۵۰ یا نهایت ۱۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت فرمودین که با توجه به قوانین بیمه های عمر(عدم بازخرید بیمه نامه در مدت زمان کمتر از ۶ ماه اولیه ثبت نام بیمه نامه)،شما عملا امکان فسخ و یا بازخرید بیمه نامه رو ندارین.
پس در نهایت ۱۰۰ هزار تومان ضرر خواهید نمود،نه بیشتر.
و اینکه سابقه بیمه نامه عمر شما،با گذشت زمان ارزشمندتر و معتبر تر خواهد بود،زیرا که بیمه نامه ای بهتر و کامل تر هست که پوششها و امکانات بیشتری رو در اختیار شما قرار بده و نیز بعد از گذشت ۶سال ابتدایی،اندوخته(سود) بیمه نامه تان‌بیشتر از حق بیمه های پرداختی شما خواهد گردید.
و همونطور که خود شما فرمودین،آپشن های بیمه های زندگی پاسارگاد،بیشتر از سایر شرکتهاست.
پس دقیقا شما با همان حق بیمه ای که به بیمه آسیا پرداخت میکنین،میتونین حق بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد رو ثبت نام بفرمایین،با شرایط و مزایا و آپشن های بیشتر.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 988 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 5,759 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
سوال شده اسفند 11, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط حامدی
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...