باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
928 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
با سلام

من برج 7 سال 94 اقدام به خرید بیمه عمر شرکت پارسیان بصورت ماهانه با 10 درصد افزایش پرداختی در سال نمودم. سن من در زمان قرداد 26 سال و مدت قرارداد 20 سال می باشد.
بعد از 8 ماه پرداختی سال اول به دلیل مشکلات مالی امکان پرداخت نداشتم. بطوری که در سال اول 4 ماه و در سال دوم 11 ماه عدم پرداخت داشته ام که مجموعا 15 ماه عدم پرداخت میشود.
در حال حاضر تنها توانستم واریزی برج 12 سال دوم رو انجام دهم تا فعال بمانم و بعدا بصورت یکجا مانده های قبلی را پرداخت کنم.

با این توضیحات دو سوال مهم دارم؛
اول اینکه با توجه به بهم خوردن محاسبات ریاضی قرارداد برای سودهی به سرمایه من؛ آیا پرداخت کل بدهی و یا بخشی از آن موجب عمل کردن بیمه به تعهدات پوششی مثل فوت و امراض خاص میگردد؟

دوم اینکه اگر بخواهم پس از واریز بدهی ها و بروز کردن اقساط؛ مبالغ اقساط جلوتر را پرداخت کنم آیا سود بیشتری به من تعلق میگیرد؟ مثلا 6 ماه جلوتر را پرداخت کنم. اگر بله چطور محاسبه میشود؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

قرارداد بیمه ای که شما منعقد نمودی،تعهد کردی که در سررسید پرداخت حق بیمه تا مهلت پرداخت(که معمولا یک ماهه)،حق بیمه رو واریز کنی.

در صورتیکه حتی یکروز از مهلت پرداخت حق بیمه شما بگذره و شما حق بیمه رو واریز نکرده باشی،شرکت بیمه قانونا،متعهد به پرداخت هیچ خسارت و غرامتی به شما و ذینفع های بیمه نامه تون نمیباشد.

ضمنا پرداخت سودهای متعلقه نیز بهمین میزان کاهش میابد.از بابت سوال دوم تون،باید عرض کنم که هر شرکتی،بر اساس سیاست مدیریت اون شرکت شرایط بیمه نامه خود را اعلام میکند.

اگر بفرض شما در بیمه پاسارگاد،اقساط خودتون رو زودتر از سررسید پرداخت کنین سود بیشتری نصیب تون خواهد شد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (5,610 امتیاز)
درود و قت بخیر.

کاش در کنار شما یک مشاور خوب قرار میگرفت که شرایط بیمه نامه شما را بنا به شرایط زندگی تان تغییر دهد تا با این مشکل مواجه نشوید.

البته اگر قرارداد های شرکت به شما اجازه بدهد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+3 امتیاز
1 پاسخ 965 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,290 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,908 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 726 بازدید
سوال شده خرداد 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط دلفانی کد2062 شرکت بیمه معلم
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...