باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,085 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
با سلام
من در اثنای قرار داد کاری (1 ماه قبل از اتمام قرار داد) تعدیل شده ام. در کارگاه آخر نیز 8 ماه بیمه دارم و در کل 2 سال و 3 ماه سابقه بیمه دارم. برای اینکه بتوانم بیمه بیکاری دریافت کنم چه مدارکی باید ارئه دهم؟

 چگونه باید اثبات کنم که یک ماه پیش از اتمام قرارداد به صورت غیر عمد تعدیل شده ام؟ آیا نامه کارفرما برای اثبات این موضوع کفایت میکند؟
 

با احترام و تشکر از پاسخ شما
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)

با سلام

نامه عدم نیاز کارفرما پیش نیاز آن است . باید در اداره کار درخواست بازگشت به کار کنید و اگر با توجه به رای اداره کار امکان بازگشت به کار نیافتید به همراه رای اداره کار به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنید . 

با تشکر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده دی 13, 2018 در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز) در صورت تعدیل نیرو قبل از اتمام قرارداد چگونه بیمه بیکاری بگیریم ؟
0 امتیاز
توسط (380 امتیاز)
نامه عدم نیاز کاگاه جهت تعلق بیمه بیکاری به شما نیاز هست،در غیر این صورت کارگاه میتواند بر اساس قرارداد به اتمام نرسیده از شما بابت ترک کار شکایت کرده و از شما خسارت گیرد.که در بیشتر مواقع شرکت ها خسارت را با حقوق تهاتر میکنند
0 امتیاز
توسط (380 امتیاز)
با سلام.جهت اخذ بیمه بیکاری طبق قانون اول از همه میبایست از سابقه کاری شما در آخرین کارگاه 12ماه یعنی 1 سال بگذرد تا بیمه بیکاری به بیمه شده برای 6ماه تعلق گیرد.و پس از آن باید از کارفرمای خود نامه عدم نیاز اخذ و با دفترچه بیمه و مدارک شناسایی به اداره بیمه شعبه خود مراجعه نمایید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...