باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,324 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و احترام

به عنوان کارفرما رای نهایی هیات حل اختلاف صادر شده به پرداخت مبلغ 14 میلیون (اعم از عیدی و حق سنوات و ذخیره مرخصی و حقوق و مزایا) دریافت کرده ام و در ابلاغ دیگر سازمان تامین اجتماعی بدهی برآوردی برای حق بیمه (مبلغ 11 میلیون) و بیمه بیکاری (مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان و جمعا مبلغ 13300) اعلام نموده است (با حق اعتراض سی روزه)،

سوال این است که آیا کارگر شاکی (که در رای نهایی اخراجش موجه تشخیص داده شده است-در رای نهایی ارادی و یا غیر ارادی ذکر نشده است ، ولی در حکم اولیه "اخراج موجه و غیر ارادی" تشخیص داده شده است) می تواند مقرری بیکاری را از تامین اجتماعی بخواهد ؟

و اگر چنین است آیا کارفرما باید مبلغی به جز موارد بالا برای این امر بپردازد ؟ به عبارت دیگر آیا مقرری بیکاری پس از پرداخت مبالغ بالا توسط کارفرما (14 میلیون و مبلغ 13300 ) به او ربطی دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)

با سلام

1- بله می تواند بگیرد .

2- نه کارفرما دیگر نباید مبلغی بپردازد و سازمان می دهد . البته سازمان  رای های اداره کار که نهایتا با پرداخت حق بیمه منتهی به دریافت مقرری بیمه بیکاری می گردد را به سختی قبول می کند و باید خود شرایط را احراز کند و بعضی مواقع کار به دیوان عدالت اداری می رسد .

با تشکر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,001 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 8,295 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...