باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,915 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط
بیمه بیکاری همسرم از کمسیون تایید نشد چون در تحقیقات اولیه از محلمون سوار بر ماشین وانت نیسان دیده شده وتوضیح اینکه نیسان متعلق به پدر شوهرم هست وما اصلا خودرویی از خودمون نداریم و چند بار بعنوان وسیله نقلیه شوهرم ازش استفاده کرده .

آخه انصافه تو این اوضاع بیکاری و بی پولی که چشممون رو دوختیم به این نم نمک مستمری بخاطر این بهانه پیش پا افتاده مستمری بهمون تعلق نگیره..

میخواستم ببینم آیا چنین قانونی هست استفاده از وانت نیسان دربیمه بیکاری قدغنه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
با سلام
مقرری بگیران بیمه بیکاری در صورت اشتغال، مقرری آنان قطع می گردد. اشتغال به هر صورت که باشد. اما اگر شخصی قبل از اخراج در کارگاه کسب و کاری داشته است که به بیمه شدن ارتباطی نداشته است می تواند مدعی دریافت مقرری باشد.
اگر امرار معاش ایشان از طریق وانت اثبات نشود، مقرری بیمه بیکاری قابل پرداخت است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
نمایش از نو توسط
جناب آقای کارشناس .متاسفانه اعتراض ما هم راه بجایی نبرد امروز مقرری بقیه پرداخت شد جزما.خودشون برامون بریدن ودوختن .هرچن جزاونا کسانی بودن که از صبح تا شب تو سوپر مارکتشونم مشغول کار بودن ولی دریغ از یک پرسو جو ومامور تحقیق وگیر داددنی....بعضی شعبه ها دیگه سختگیریشون از حد گذشته مخصوصا شعبه ایی که کارما بهشون افتاده..بیمه دفتر چه هامونو هم قطع کردن فک نکنم مستحق تر از بچه من کسی هم بوده باشه که مقررری مارو قطع کنن بدن به اون ،بچه یی که تا خود صبح از دنودن درد نالید بیچاره باباش پول حتی کشیدن دودنو نداشت چه برسه به ترمیمش..خدا باعث وبانی شو فقط به روز ما بیاندازه فقط همین.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
0 پاسخ 6,724 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...