باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
8,322 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (8,000 امتیاز)
سلام

برتری اصلی بیمه عمر پاسارگاد نسبت به بقیه بیمه ها چیست؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
دوست و همکار گرامی سلام،وقت بخیر.

در ارتباط با سوال شما باید عرض کنم که شرکت های بیمه برای جذب افراد در زمینه فروش بیمه های زندگی،در حال ابتکارهای جدیدی هستن.

بیمه پاسارگاد،مسلما در این زمینه ،پیشروترین شرکت بیمه ای میباشد،زیرا از سال ۱۳۹۱ با تغییرات عظیمی که در بیمه های عمر خود بوجود آورد،سایر رقبا را در زمینه عرضه بیمه های زندگی به چالشی واقعی کشاند.

ضمنا از نظر تعداد نمایندگان فروش نیز بی رقیب ترین شرکت از این حیث می باشد،زیرا در حال حاضر بیش از ۸،۰۰۰ نفر نماینده فروش در کل ایران را دارا می باشد.

تفاوتهای عمده ای که بیمه عمر پاسارگاد در حال حاضر با سایر شرکتهای همکار دارد بشرح زیر است:

۱-پوشش امراض خاص بیمه نامه،تنها پوششی در بین شرکتهای بیمه ای هست که بجای یکبار،۵بار پرداخت میگردد(برای هر دسته بیماری تا سقف ۲۵ میلیون تومان)، و هنوز هم بی رقیب است!!!

۲-پوشش آتش سوزی منزل مسکونی که در حال حاضر هم هنوز بی رقیب است و در صورت داشتن سپرده در بیمه نامه،تا میزان ۵۰ برابر سپرده و تا حداکثر سقف ۵۰۰ میلیون تومان (بصورت کاملا رایگان)قابل پرداخت می باشد!!

۳-پوشش بیمه تکمیلی کاملا رایگان در بخش جراحی و بستری،تا سقف حداکثر ۱۰ میلیون تومان،بدون حق بیمه اضافه و کسر از اندوخته بیمه نامه!!!

در حال حاضر بعضی از شرکت های بیمه،در حال بوجود آوردن تغییراتی در بیمه های خود می باشند که ممکن است بزودی بعنوان رقیب شرکتهای بیمه از جمله پاسارگاد خود را معرفی نمایند.

بیمه عمر خاورمیانه(که فقط بعنوان شرکت تخصصی در این زمینه شروع به فعالیت نموده)، شرکت بیمه ما،که با افزودن پوشش های جدیدی به بیمه نامه های عمر خود،گام تازه ای در صنعت بیمه برداشته و بعضی از شرکتهای بیمه ای که در حال گشودن باب های جدیدی در عرضه پوشش های بیمه ای هستند،آغازگر فصل جدیدی در عرصه رقابت و فروش بیمه های زندگی هستند و بیمه پاسارگاد هم بنابراین باید برای ادامه این رقابت و از دست ندادن سهم بازار،باید بدنبال افزودن پوشش های جدیدی به بیمه نامه خود بوده و ابتکار عمل را دوباره بدست بگیرد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,616 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 704 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 896 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 9,342 بازدید
سوال شده آبان 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
1 پاسخ 13,008 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 7,436 بازدید
سوال شده آبان 5, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 6,020 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...