باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,787 بازدید
در بیمه درمان تکمیلی توسط (100 امتیاز)
موارد بدون سقف در لیست تعهدات بیمه گر در قرار داد بیمه تکمیلی برچه اساسی است؟

 برای مثال در عمل سزارین آیا بیمه تکمیلی کل مبلغ اعلام شده توسط بیمارستان را در نظر میگیرد (یعنی هر مبلغی که باشد)؟ یا اینکه بر اساس تعرفه وزارت بهداشت؟ و یا موارد دیگر؟

منظورم دقیقا اینه که اگر به فرض بیمارستانی هزینه عمل سزارین و یک شب بستری در اتاق خصوصی را 15 میلیون (برای مثال) اعلام نماید، آیا شرکت بیمه با کسر فرانشیز مابقی را پرداخت میکند یا اینکه قاعده و قانونی دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

موارد بدون سقف در لیست تعهدات بیمه گر،معمولا بر اساس درخواست شرکت/سازمان و یا ارگانی است که میخواهد آن خدمات را از شرکت بیمه خریداری نماید.

نوع و مقدار فرانشیز نیز،زمانی که قرارداد منعقد میگردد،در جزییات قرارداد ذکر میگردد.

ولی این بدان معنا نیست که بیمارستان هرچقدر دلش خواست از شما بگیرد و شرکت بیمه پول آن را بپردازد،چون زایمان و یا سزارین نیز،یک سقفی برای پرداخت دارد.

معمولا برای عمل ها و یا پوشش های پاراکلینیکی،خدمات را بدون سقف خریداری می نمایند،چون ممکن است در سال یک فرد به چند عمل نیاز داشته باشد و یا عملی پیش آید که از سقف تعهدات شرکت های بیمه خیلی بالاتر باشد،مانند عمل پیوند قلب و نظایر اینها.

بنابراین حتی با فرض اینکه تعهدات بیمه های تکمیلی در پوشش زایمان بدون سقف باشد،باز هم برای آن یک فرانشیز نیز در نظر گرفته خواهد شد که حداقل آن ۱۰٪ و حداکثر آن ۳۰٪ می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 31,099 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 12,864 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,355 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...