باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
475 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و عرض خسته نباشید.من یک ساعت قبل از سال تحویل 96 تصادف کردم با عابر پیاده به این صورت که دنده عقب به به جایگاه پارک میومدم که پارک کنم خانم 53 ساله ای پشت سرم بود.بنده متوجه حضور ایشان شدم و در فاصله حدود 1 الی 2 متری توقف داشتم.به مجرد اینکه دنده عقب را فعال کردم و شروع به حرکت کردم و سر را برگردانم متوجه صدایی شدم که ناشی از برخورد سپر خودرو به پای شخص بود و حدود7 عدد پلاستیک خرید دستشان بود.از داخل اینه دیدم که ایشان زمین نیوفتادند و پلاستیک های خرید دستشان است!

پیاده شدم دیدم ایشان اظهار درد شدید و حرکت سخت در پای راست میکنند.پس از انتقال فرد توسط اورژانس به بیمارستان تامین اجتماعی و پس از 6 ساعت گذشت زمان و گرفتن عکس از پا و گرفتن ازمایش ادرار و خون گفتند نه شکستگی دارد نه مشکلی در ازمایش ها.

بنده برای گرفتن اصالت بیمه ،نامه کلانتری را بردم نمایندگی پرداخت خسارت جانی و مالی بیمه ملت و پس از اینکه تاییدیه اصالت بیمه را به من دادند گفتند این فرم را هم پر کن.پس از اینکه پر کردم برگ بیمه من را گرفتند و کوپن من را کندند

.من معترض شدم چرا میکنید گفت باید پرونده تشکیل شود و کوپن شما نزد ما میماند تا رای دادگاه مشخص شود!در صورتی که من از قاضی و شرکت های دیگر بیمه پرسیدم گفتند کوپن را فقط مرجع قضایی باید بکند و دستور کندن کوپن را فقط مراجع قضایی آن هم زمان اجرای رای دادگاه میدهند.

من هم میخاهم بیمه ام را تمدید کنم و لازم دارن ان کوپن را پس بگیرم. بفرمایید این که کوپن بنده را نمایندگی پرداخت خسارت کنده کار درستی کرده یا خیر و به چه صورت میتوانم برگ کوپنم را پس بگیرم؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (1,700 امتیاز)
باسلام

کندن کوپن هیچ مشکلی برای تمدید بیمه نامه شما بوجود نمی آورد. فقط از بابت اینکه تخفیفات سالهای قبل شما از بین رفته مبلغ حق بیمه پرداختی در سال جدید بیشتر از سالهای قبل خواهد بود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,167 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,761 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,195 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 406 بازدید
سوال شده بهمن 13, 2017 در دیه و بیمه خودرو توسط پیگیری حقوقی تصادفات (40,110 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 977 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,711 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...