باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
3,329 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (110 امتیاز)
برای تایید سوابق بیمه، گزارش مربوطه به بیمه خود را از سایت تامین اجتماعی دریافت کردم و به یکی از شعب تامین اجتماعی مراجعه کردم.

 در آنجا به بنده گفته شد باید به اخرین مرکز بیمه گذار مراجعه کنید تا روی گزارش را مهر کنند. به شعبه مورد نظر مراجعه کردم ولی به هیچ وجه حاضر به تایید سوابق نشدند و اعلام کردند که از آنجا که سابقه بیمه بنده در سایر شعب هم بوده، تنها مدتی از سابقه را که در شعبه مورد نظر رد شده تایید می کنند.

بنده به تایید سوابق بیمه نیاز دارم ولی متاسفانه هیچ مسئولی پاسخگو نیست و درخواست تجمیع سابقه بیمه هم طولانی خواهد بود.

 قاعدتا تمامی شعب تامین اجتماعی به اطلاعات هر یک از بیمه شدگان دسترسی دارند و می توانند گزارشی را که بیمه شدگان  از سایت تامین اجتماعی دریافت می کنند پس از تایید صحت مهر کنند. لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید که چگونه مشکل را جل نمایم؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست عزیز سلام،وقت بخیر.

آنچه که فرمودین درست است،سوابق شما در هر شعبه ای که باشد،آن شعبه فقط مجاز به تایید آن سابقه میباشد و نمیتوانند سابقه سایر شعب را به شما بدهند،زیرا سیستم،اجازه تایید آن سوابق را به آنها نمیدهد.

شاید اگر هر شعبه ای که مراجعه کنین،بتوانند آن سوابق را مشاهده نمایند،لکن هیچ شعبه ای اجازه تایید سوابق شما در شعبه دیگری را نداشته و ندارد.

اگر شما نیاز به سرعت در این کار دارین باید به هر یک از شعباتی که در آن سابقه دارید مراجعه نموده،تاییدیه سوابق همان شعبه را بگیرید.

پس از انجام این کار ،به آخرین شعبه ای که در حال حاضر از آنجا برایتان لیست بیمه رد میشود مراجعه و درخواست جمع آوری سوابق تان را از شعباتی که در آنها سابقه دارید بدهید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
0 پاسخ 140 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,624 بازدید
سوال شده تیر 19, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط مرتضوی
+3 امتیاز
1 پاسخ 416 بازدید
سوال شده تیر 11, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 488 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 805 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,900 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,389 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...