باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
2,373 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
مزیت بیمه عمر بیمه رازی در مقایسه با بیمه عمر بیمه پاسارگاد چیست ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (2,570 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام و احترام

✅✅✅مزایای بیمه زندگی پاسارگاد نسبت به سایر شرکت ها

1- در طرح بیمه عمر و تأمین آتیه حق بیمه پوشش های اضافی ( حادثه ، امراض ، از کار افتادگی ) جداگانه دریافت نمی گردد بلکه از اصل حق بیمه کسر می گردد بنابراین لازم نیست بیمه گذار حق بیمه اضافه نسبت به حق بیمه اصلی پرداخت نماید . در صورتیکه در برخی از شرکتها این حق بیمه جداگانه محاسبه و دریافت می شود .

2- سقف پرداخت بیماریهای خاص درشرکت بیمه پاسارگاد به ازاء هر بیماری خاص یکبار می باشد در مجموع 5 بار . به عنوان مثال اگر بیمه گذار یکبار به علت سکته قلبی خسارت دریافت نمود ، بار دیگر دچار سکته مغزی گردید
باز هم خسارت بیماریهای خاص را دریافت خواهد کرد . در بسیاری از شرکتهای بیمه این پرداخت خسارت فقط یکبار در طول مدت قرارداد می باشد .

3- یکی از پوششهای بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد پوشش از کارافتادگی می باشد . اگر بیمه گذار دچار ازکارافتادگی دائم گردید شرکت بیمه موظف به پرداخت حق بیمة بیمه گذار تا پایان قرارداد می باشد . علاوه بر آن مبلغی نیز به عنوان سرمایه از کار افتادگی پرداخت میشود که البته بسیاری از شرکتها فقط یکیشو میدن.

4- نکته بسیار مهم دیگر هنگام بازخرید بیمه نامه می باشد . در اکثر شرکتهای بیمه در شرایط بیمه نامه ذکر گردیده که در صورت بازخرید مبلغ ارزش بازخرید ، مقدار اندوخته با سود تضمینی 15% می باشد . نکته نگران کننده تر این است بعضی شرکتها حتی جریمه هایی هم برای بازخرید در نظر گرفته اند و تحت عناوین مختلف از اصل مبلغ ارزش بازخرید کسر می کنند . در شرکت بیمه پاسارگاد مبلغ بازخرید بیمه نامه تقریباً به همان نسبت سود مشارکت که هر ساله توسط شرکت اعلام می گیرد قابل بازخرید می باشد.

5- یکی از پوششهای بیمه نامه پوشش فوت به علت حادثه می باشد . زلزله و آتش فشان ، شورش و بلوا جزء استثنائات این پوشش در بسیاری از شرکتهای بیمه می باشد . اما در بیمه پاسارگاد در صورت در خواست بیمه گذار این پوشش نیز مانند سایر پوششها به بیمه گذار قابل ارائه می باشد .

6- نوعی از پرداخت نیز به صورت سپرده می باشد که فقط در شرکت بیمه پاسارگاد ارائه می گردد . این طرح برای آسودگی خاطر بیمه گذاران و عدم مراجعه مکرر به بانک ارائه گردیده است .

7- بیمه تکمیلی درمان رایگان یکی دیگر از مزیت های بیمه عمر پاسارگاد است که تامین کننده هزینه های بیمارستان از جمله: هزینه های جراحی، بستری، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ شکن، سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع، گاماتایف و پیوند اعضای اصلی بدن می باشد.

8- بیمه پاسارگاد به عنوان اولین شرکت خصوصی بیمه می باشد که دارای شرکت بیمه اتکایی می باشد . شرکت بیمه اتکایی ایرانیان اولین شرکت بیمه اتکایی خصوصی در ایران می باشد و قسمت اعظم سهام آن متعلق به هولدینگ پاسارگاد و شرکت پارس آریان می باشد .

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

*هادی فرنام نیا

✓ مشاور مالی و بیمه عمر پاسارگاد

✓ امیدوارم بتونید بهترین تصمیم رو برای آیندتون بگیرید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 1,815 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...