باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
484 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
مزیت بیمه عمر بیمه رازی در مقایسه با بیمه عمر بیمه پارسیان چیست ؟
توسط (100 امتیاز)
والا من هم دنبال این سوال هستم.

در طرح مشترک بیمه فارسیان تا 4 نفر از اعضای خانواده رو پوشش میده ولی رازی تا 2 نفر رو.

بیهم رازی سقف سنی پوششهای تکمیلی اون مثل اینکه مثل ینکه تا پایان مدت بیمه هست ولی فارسیان برخی پوشش ها تا سن 60 سالگی

مثل اینکه بیمه رازی پوشش هزینه های پزشکی بر اثر حادثه رو هم داره.

دوستان لطفا راهنمایی کنید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,130 امتیاز)
سلام در ذیل مزایای هر دو بیمه نامه آورده شده ،

در بیمه راضی  در کنار همه پوشش‌های بیمه‌ای ، مزایای دیگری نیز این بیمه نامه دارد که فرد بیمه شده می‌تواند در طول داشتن این بیمه نامه از آن‌ها استفاده نمایید

بیمه نامه عمر رازی معاف از مالیات می باشد و سرمایه این بیمه نامه به هر مقدار باشد معاف از مالیات است.بیمه گذار می‌تواند حق بیمه انتخاب خود را به صورت سالانه ، شش ماهه، سه ماهه، دوماهه و یا ماهانه پرداخت نماید.میزان سرمایه بیمه عمر به انتخاب بیمه شده انجام می‌شود و وی می تواند با توجه به شرایط بیمه عمر رازی میزان سرمایه فوت بیمه نامه خود را انتخاب نماید.فرد بیمه شده می‌تواند برای انجام سرمایه گذاری مناسب افزایش در حق بیمه را در نظر داشته باشد و هر سال درصدی بیشتر از حق بیمه را پرداخت نماید.بیمه گذارانی که حق بیمه های خود را به صورت اقساط پرداخت می‌کنند و زودتر از سررسید بیمه نامه شان اقدام به پرداخت حق بیمه عمر می‌پردازند می‌توانند از سود تشویقی بیمه عمر رازی استفاده نمایند.اگر بیمه گذار برای مدتی حق بیمه شان را پرداخت نکنند، حق بیمه وی از محل اندوخته بیمه نامه عمر پرداخت شده و با بازپرداخت حی بیمه اندوخته وی به صورت مرتب تشکیل می‌شود.بیمه گذار می‌تواند با گذشت ۲ سال از شروع بیمه نامه ۹۰ درصد از اندوخته را بدون نیاز به ضامن وام بگیرد.از دیگر مزایای بیمه عمر رازی امکان برداشت اندوخته بیمه نامه به صورت یکجا و یا به صورت مستمری در پایان مدت بیمه نامه است که فرد بیمه  شده می تواند یکی از این دو را انتخاب کند.به همه حق بیمه های پرداخت سود روز شمار در بیمه عمر رازی سود روزشمار پرداخت می شود که فرد می تواند بدین صورت سرمایه گذاری ارزشمندی داشته باشد.

مزایا و معایب بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان

پرداخت سود روز شمار به اندوخته بیمه عمر به صورت سود تضمینی و سود مشارکتیپرداخت سود تشویقی در صورتی که حق بیمه زودتر از تاریخ سررسید پرداخت شودانعطاف‌پذیری در تغییر برخی از اجزای بیمه‌نامه از قبیل تغییر در مبلغ حق بیمه به صورت افزایش یا کاهش در حق بیمهعدم تعلیق بیمه عمر در صورت عدم پرداخت حق بیمه. اگر فرد بیمه شده حق بیمه را در تاریخ سررسید بیمه‌ای خود پرداخت نکند برای این که پوشش‌های بیمه عمر پارسیان وی برقرار باشد این مبلغ از اندوخته برداشت می‌شود.امکان بازخرید بیمه‌نامه. فرد بیمه شده می‌تواند در سال اول ۹۰ درصد از اندوخته و به ترتیب از سال دوم تا پنجم معادل ۹۲درصد، ۹۴ درصد، ۹۶ درصد، ۹۸ درصد از اندوخته و از سال ششم ۱۰۰ درصد از اندوخته بیمه‌نامه‌اش را را می‌تواند بازخرید کند.  امکان برداشت از اندوخته. بیمه شده می‌تواند در پایان سال دوم تا سقف ۵۰ درصد از اندوخته و بعد از ۶ سال تا سقف ۹۰ درصد از اندوخته بیمه‌نامه خود را برداشت نماید.معاف بودن از پرداخت مالیاتاگر ذینفعان بیمه‌نامه مشخص شده باشد سرمایه فوت معاف از قوانین انحصار وراثت می باشد.امکان استفاده از خدمات باشگاه مشتریان با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان سهامدار این شرکت می شوید. شرکت بیمه پارسیان به بیمه‌گذاران بیمه عمر این شرکت که در طی مدت اجرای این طرح اقدام به خرید بیمه عمر پارسیان می کنند بر اساس میزان حق بیمه پرداختی آن ها سهام می دهد. به عنوان مثال اگر حق بیمه پرداختی فرد ۱۰ میلیون ریال باشد مجموعا ده هزار سهم دریافت می‌کند. این سهام قابلیت هر نوع معامله در بازار بورس را دارا می‌باشد و بیمه‌گذاران در صورت نگهداری سهام می توانند از سود سالانه آن بهره مند گردند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 1,815 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 420 بازدید
سوال شده اسفند 17, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط ثابتی
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...