باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
959 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
من ماشينم به علت يخ بودن جاده دچار واژگوني شد و خودم راننده تنها سر نشين ماشين 3 عدد از مهره هاي كمرم شكسته و نميدونم ايا به من ديه تعلق ميگيرد يا خير

 و در مدت پنج روز بعد از حادثه به بيمه مراجعه نكردم و اعلام خسارت ننموده ام در ضمن روال گرفتن نظر پزشك قانوني را نيز بلد نيستم بايد چكار كنم لطفا مرا راهنمايي كنيد
2 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (36,630 امتیاز)
بادرود
به راننده مقصر فقط درصورت فوت یا نقص عضو دیه تعلق میگیرد
تشخیص اینکه صدمات شما نقص عضو بشمار میرود یا خیر به عهده مراجع قضایی و پزشکی قانونی است

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
با سلام

در صورت داشتن گزارش حادثه و دلایل کافی می توانید از راهداری بابت عدم نگهداری صحیح و نمک پاشی به موقع یا بستن جاده شکایت نمایید و تقصیر را به گردن آنها بیاندازید.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی نگهداری و ایمنی راه ها است و در این موارد اگر قصور و اشتباه این سازمان اثبات شود، غرامت آسیب وارده به شما و سایر سرنشینان به نسبت قصور سازمان، بر عهده ایشان خواهد بود.

اطلاع دارم که همه ساله این سازمان برای جبران خسارات مربوط به قصور و اشتباه خود، بیمه نامه مسئولیت سنگینی از بیمه گران تهیه می کند و از بابت پرداخت خسارات خیالتان راحت باشد.

گرچه ممکن است برای اثبات حادثه و قصور سازمان مذکور نیاز باشد به دادگاه مراجعه نمایید و دادخواست تنظیم کنید.

اما در مورد پوشش حوادث راننده مسبب حادثه که در بیمه نامه شخص ثالث وجود دارد، اگر در زمان صدور بیمه نامه ای که با تاریخ حادثه همخوانی دارد، پوشش حادثه راننده مسبب حادثه و حق بیمه اش قید شده است، به شما تعلق می گیرد. صرف نظر از اینکه تاریخ ابلاغ قانون شخص ثالث مصوب 95 کی بوده و حادثه شمل قبل از این تاریخ بوده یا نه.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,059 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,704 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 188 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...