باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
782 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
اگر بیمه گذار بخواهد بعد از سررسید بیمه نامه اندوخته خود را به روش مستمری مادام العمر دریافت نماید تا چه سنی میتواند این مستمری را دریافت نماید؟
4 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست عزیزم سلام،وقت بخیر.

اگر سن شما کمتر از ۵۵ سال باشد،بیمه نامه بیبن ۲۰-۱۵ سال قابلیت بهره برداری بسیار مناسبی دارد و شما میتونین از ۵ میلیون تا ۲۵ میلیون در ماه(بسته به حق بیمه و روش پرداخت آن) حقوق ماهیانه دریافت نمایید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر میتونین فردا بین ساعت ۱۴-۱۳ تماسی با بنده داشته باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (800 امتیاز)

باسلام و عرض ادب

تا زمانی که اندوخته شما در اختیار شرکت باشد، سود آن را به طور مستمری دریافت خواهید نمود. 

شاد باشید

:)


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (800 امتیاز)

با سلام و عرض ادب

این مستمری مادام العمر است، مثلا برای کسی که در آخر قرار داد یک میلیارد تومان اندوخته دارد 1/5 الی 2 درصد یعنی 15میلیون تومن مستمری خواهد داشت.

شاد باشد 

:)


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

مستمری از محل بیمه عمر انواع مختلفی دارد. شما میتوانید درخواست مستمری برای یک بازه زمانی مشخص بدهید یا اینکه درخواست دریافت مستمری مادام العمر داشته باشید.

در حالت اول، شما مثلا درخواست میدهید که برای یک بازه زمانی مشخص (5، 10، 20، سال) مستمری دریافت کنید. در این حالت، محاسبات بصورت یک عملیات بانکی انجام میشود و شما سود ماهیانه متناسب با سود بانکی آن سال (و به احتمال زیاد کمی بیشتر از آن) دریافت میکنید.

در حالت دوم، اگر بیمه گذار درخواست مستمری مادام العمر بدهد. محاسبات بر اساس یک عملیات بیمه ای انجام میشود و متفاوت با نحوه محاسبات سود سپرده های بانکی است. با توجه به سن متقاضی ممکن است مبلغ ماهیانه دریافتی بیشتر یا کمتر شود. در قرارداد مستمری مادام العمر، شرکت بیمه گر در واقع ریسک حیات بیمه گذار را میخرد (برعکس قرارداد بیمه نامه عمر که بیمه گر ریسک فوت را پوشش میدهد). بطور مثال اگر دو بیمه گذار یکی با سن 20 سال و دیگری با سن 65 سال با سرمایه و اندوخته یکسان در یک تاریخ یکسان درخواست مستمری مادام العمر بدهند دریافتی آنها متفاوت خواهد بود (عملیات بیمه ای) ولی اگر درخواست دریافت مستمری برای یک بازه 10ساله بدهند دریافتی آنها کاملا یکسان خواهد بود (عملیات بانکی)

نکته مهمی که باید همه بیمه گذاران در نظر داشته باشند این است که قانون تبدیل به مستمری در همه بیمه ها وجود دارد و اینکه بیمه گذار حق انتخاب دارد و میتواند با توجه به شرایط روز بهترین حالت را برای خود و عزیزانش انتخاب کند. البته با توجه به اینکه برخی شرکتها جدیدا وارد حوزه بیمه عمر شده اند هنوز آیین نامه دقیق و مشخصی تدوین نکرده اند. ولی شرکتهایی که به زمان پرداخت مستمری نزدیک هستند بصورت دقیق و تخصصی شرایط را مشخص نموده اند.

به عنوان نکته پایانی، در دنیا بیشترین نوع مستمری که بسیار استقبال شده است از نوع مادام العمر کاهشی است. به این صورت که در ماههای اولیه مبلغ مستمری بالاتر است و به تدریج در سالهای بعد کم میشود. البته در دنیا مستمری آنی هم بسیار پرطرفدار است که فعلا در ایران شرکتی ارائه نداده است.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,486 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2,385 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 977 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,876 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,581 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 581 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 487 بازدید
سوال شده اردیبهشت 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط محمد
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...