باز هستیم
+1 امتیاز
7,829 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام،شرایط لازم برای گرفتن بیمه کارگری چیست ،ثبت نام کردم منتها سهمیه هنوز نیامده ،مزایای بیمه کارگری هم قید کنید لطفا
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (79,140 امتیاز)
با سلام اگر شما ثبت نام در تامین اجتماعی انجام دادید بایست منتظر باشید که نوبت شما برسد مزایای این بیمه در این است که اگر در حال کار کردن در محل کار که ارتباط با شغل شما داشته باشد اتفاقی بیفتد بیمه حمایتهای لازم رو برای شما انجام میدهد هزینه این بیمه نسبت به بیمه های دیگر خیلی کم است

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,423 بازدید
سوال شده مهر 26, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط حسین
0 امتیاز
1 پاسخ 10,163 بازدید
سوال شده آذر 27, 2017 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط یوسفی (100 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,928 بازدید
سوال شده شهریور 29, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,969 بازدید
سوال شده مهر 29, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط کمال
بیمه بیکاری
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...