باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
7,135 بازدید
در بیمه بیکاری توسط
با عرض سلام واحترام،خدمت کارشناس محترم

به استحضار میرساند که بنده چندی است ،بیکار شده ام و حقوق بیکاری دریافت مینمایم ،ولی طبق قانون مضحکی که تامین اجتماعی گذاشته است ،میبایست از ساعت 9الی 14 هر روز ،در خانه بمانم که اگر بازرس آمد،حضور خود را اعلام کنم(البته بنده ،در ایامی که  توسط اداره کار مشخص شده است ،به آن اداره مراجعه مینمایم  و همیشه در زمان اعلامی، در اداره کار،حضور خود را ثبت نموده ام)لذا چند سوال از جنابعالی دارم که در صورت پاسخگوئی ،کمال امتنان را دارم.

1-آیا سازمان تامین اجتماعی،ارائه مدارکی ،دال بر درس خواندن در دانشگاه یا آموزشگاههای علمی و... را میپذیرد یا خیر؟ و حضور در این کلاسها در روزها و ساعتهای معین،برای بازرس یا مسئولین ،موجه حساب میشود یا خیر؟

2-اگر بازرس به منزل ما مراجعه نماید و هیچ کس در خانه نباشد،آیا این مورد نیز ،جزو عدم حضور بنده حساب میگردد و برای آن گزارشی توسط بازرس، ثبت میشود.

3-میگویند که اگر چند بار بازرس بیاید و در منزل نباشم ،حقوقم را قطع میکنند،آیا چنین مسئله ای صحت دارد؟اگر درست است ،در صورت چند بار ،عدم حضور،این کار را انجام میدهند؟ و دیگر اینکه این عدم حضورها باید متوالی باشد یا به صرف اینکه ،ایکس بار ، در منزل حضور نداشته ام،این مورد را در نظر خواهند گرفت.

با سپاس فراوان

م.م

95.07.07
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)
باسلام
1-قوانین مضحک از نظر شما برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی گذاشته شده هرچند بی نقص نیست.
2-برگه ثبت نام شرکت در کلاس و ساعات و مدت زمان آنرا طی نامه ای به اطلاع بازرسی شعبه برسانید ثبت دبرخانه کرده و در پرونده خود ثبت نمایید
3-بازرس هنگام مراجعه در چند باری که می آید میتواند از همسایه ها پرس و جو نماید و کافیست همسایه ای بگوید سرکار هستید،پس به همسایگان خود بسپارید در نبود شما به بازرس بگویند که شما بیکار بوده و برای چه کاری و به کجا رفته اید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده مرداد 13, 2017 در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز) آیا بازرس بیمه بیکاری برای تایید از همسایگان نیز سوال می پرسد
سوال شده اردیبهشت 8, 2018 در بیمه بیکاری توسط (180 امتیاز) مدارک لازم برای برای توجیه عدم حضور در زمان مراجعه بازرس بیمه بیکاری چیست ؟
0 امتیاز
توسط (180 امتیاز)
آقای کارشناس من مدرک بردم که تو اون ساعتا کلاس زبان میرفتم ولی بازرس قبول نمیکنه با کلی خواهش برام بازرسی مجدد زدن

اون مدرک منم که نامه از واحد آموزش آموزشگاه بوده با مهر اون موسسه رو گم کردن که ده روز بعد دست یکی از مراجعین اداره بیمه بوده اون به من زنگ زده رفتم ازش گرفتم

الان 25 روزه اسیر خونه شدم همش چشمم به زنگه

دیگه کلاسم نمیرم

انقد بازرس نیومده که حقوق این ماه هم پرداخت شده من اینم نگرفتم

حرف مام به جایی نمیرسه به نظرم بازرسی بهانه است من مدارک بردم که مادرم مریضه باید ببرمش دکتر و آبدرمانی و فیزیوتراپی از اونور صبح ها بخاطر پیدا کردن شغل جدید که خیلی جاها مهارت مسلط بودن به زبان خارجه میخوان کلاس میرفتم که اونم گفتن بیخود نمیخاد بری ! این رفتارا سلیقه ای هست چون خانمه دیگه ای که در همان کلاس ما بودن بازرس یه شعبه دیگه اظهار شفاهی همسر اینشون رو در ارتباط با کلاس رفتنشون پذیرفتن و شماره موسسه رو گرفتن و حقوقشون قطع نشده

راه دیگه چه پیشنهادی به من میدین واقعا خسته شدم از استرس هر روزه برای انتظار اومدن بازرسی مجدد :(
توسط (5,180 امتیاز)

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ. 

برای اینکه سوال شما به صورت جداگانه توسط مشاور بررسی و پاسخ داده شود لطفا بر روی گزینه ""پرسیدن سوال مرتبط"" در پایین پاسخ مربوطه کلیک کنید و سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید.

طرح رایگان سوال

همچنین، برای دریافت سریع پاسخ پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید

دریافت مشاوره تلفنی تخصصی


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,657 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...