باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
5,456 بازدید
در بیمه بیکاری توسط
با عرض سلام واحترام،خدمت کارشناس محترم

به استحضار میرساند که بنده چندی است ،بیکار شده ام و حقوق بیکاری دریافت مینمایم ،ولی طبق قانون مضحکی که تامین اجتماعی گذاشته است ،میبایست از ساعت 9الی 14 هر روز ،در خانه بمانم که اگر بازرس آمد،حضور خود را اعلام کنم(البته بنده ،در ایامی که  توسط اداره کار مشخص شده است ،به آن اداره مراجعه مینمایم  و همیشه در زمان اعلامی، در اداره کار،حضور خود را ثبت نموده ام)لذا چند سوال از جنابعالی دارم که در صورت پاسخگوئی ،کمال امتنان را دارم.

1-آیا سازمان تامین اجتماعی،ارائه مدارکی ،دال بر درس خواندن در دانشگاه یا آموزشگاههای علمی و... را میپذیرد یا خیر؟ و حضور در این کلاسها در روزها و ساعتهای معین،برای بازرس یا مسئولین ،موجه حساب میشود یا خیر؟

2-اگر بازرس به منزل ما مراجعه نماید و هیچ کس در خانه نباشد،آیا این مورد نیز ،جزو عدم حضور بنده حساب میگردد و برای آن گزارشی توسط بازرس، ثبت میشود.

3-میگویند که اگر چند بار بازرس بیاید و در منزل نباشم ،حقوقم را قطع میکنند،آیا چنین مسئله ای صحت دارد؟اگر درست است ،در صورت چند بار ،عدم حضور،این کار را انجام میدهند؟ و دیگر اینکه این عدم حضورها باید متوالی باشد یا به صرف اینکه ،ایکس بار ، در منزل حضور نداشته ام،این مورد را در نظر خواهند گرفت.

با سپاس فراوان

م.م

95.07.01
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)
جواب سوالاتتون رو در بخش قبلی دادم

جواب سوال 3- بلی میتواند حتی حقوق شما را قطع کند

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...