باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
903 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام. من می خواستم تجربه خودم را از ثبت نام در بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان خدمت تمامی علاقه مندان به این بیمه عمر به اشتراک بگذارم. بنده در تاریخ 13 مرداد ماه امسال (1395) به یکی از کارگزاران (نمایندگی های) بیمه عمر در مشهد به نام توکلی در ازادشهر مشهد مراجعه کردم. تقریبا یک ساعتی برای من و خانمم از مزایای بیمه عمر تعریف و تمجید کردند و در نهایت بیمه عمر طرح خانواده را پیشنهاد دادند.

 ما هم که کاملا متقاعد شده بودیم مدارک مربوطه مثل تصویر شناسنامه و کارت پایان خدمت را اماده کردیم و در تاریخ 17 مردادماه دوباره به دفتر مذکور مراجعه کردیم. پس از تحویل مدارک گفتند مبلغ مورد نطرتان (که یک میلیون بود) را به حساب شرکت واریز کنید ، البته تنها بانک پارسیان قبول می کند. بنده سوال کردم من در بانک پارسبیان حساب ندارم ، ایا می توانم با کارت بانک ملی یا کشاورزی و   ... واریز وجه را انجام دهم که گفتند نه و بهتر است در دفتر ما با کارتخوان این کار را انجام دهید و ما خودمان واریز می کنیم.

 بطور خلاصه پس از پیگیریهای زیاد در تاریخ 19 مرداد واریز وجه را انجام داده یودند و مدارک را ارسال. پس از چند روز تماس گرفتم و گفتند هنوز بیمه شما صادر نشده و باید در تهران صادر شود. 25 مرداد پیامک رسید که بیمه صادر شده (در حالی که واریز وجه و مدارک را 17 مرداد تحویل گرفته بودند.) . باز هم پیگیری کردیم بیمه نامه صادر شده پس از 3 هفهته از تاریخ صدور به مشهد رسید!!! ابتدا در شعبه مرکزی ان در بلوار خیام شمالی مشهد و سپس کارگزاری مربوطه.  

اما در بیمه نامه رسید مبلغ یک میلیون را ثبت نکرده بودند و مبلغ 52 هزار تومان برای پوشش های اضافه به عنوان قسط اول در نظر گرفته بودند که تاریخ سررسید ان 25 مرداد بود. پس از تماس با دفتر مزکور گفتند بیمه پارسیان هیچ رسیدی برای مبلغ اولیه صادر نمی کنند و اگر باز هم مایلید به شعبه مرکزی مراجعه کنید .

 پس از مراجعه به شعبه مرکزی مسوول مربوطه اظهار داشتند باید مبلغ 52 هزار تومان را هم واریز کنید تا رسید صادر شود. در همان شعبه اینترنتی  واریز کردیم اما رسید مربوطه را بدون امضا و مهر به ما تحویل دادند و گفتند باید از کارگزاری امضا بگیرید . شما مبلغ مذکور را به انها داده اید. پس از مراجعه به دفتر کارگزاری امضا و مهر نمی کردند و در نهایت پس از بحث طولانی و توهین ان را مهر زدند.

برای همین به شعبه مرکزی مراجعه کردیم و خواستار تعویض کارگزاری بودیم که گفتند یک نامه در خواست بدهید و ما خبر می دهیم. پس از تماس های مکرر در یک هفته پس از ان اظهار داشتند کار شما زمان بر است و باید در یکی دو کمسیون در تهران تصمیم بگیرند و دو ماه طول می کشد. هفته بعد ان باز به شعبه مرکزی مراجعه کردیم و خواستار ابطال بیمه نامه شدیم که خوشبختانه زیر یک ماه بود ولی پس از ارائه فرم مزکور و گرفتن شماره حساب گفتند 20 روز طول می کشد تا مبلغ مذکور به حساب شما برگردد.

این هم از تجربه تلخ ما از بیمه عمر پارسیان .

 قضاوت با خودتان.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)
سلام

دوست عزیز شما می بایست کمی بیشتر تحقیق میکردیدو سپس اقدام به خرید بیمه نامه از شعب بیمه پارسیان، نمایندگان و کارگزاران معتبر میکردید. بنده خودم 3 ماه تحقیق کردم از کلیه شرکت های بیمه و در نهایت بهترین که بیمه پارسیان بود انتخاب کرده ام و با گذشت 3 سال هیچگونه مشکلی وجود نداشته است. همیشه یادتان باشد که برای خرید بیمه نامه از چند نفر مشاوره بگیرید و در نهایت کسانی مشاوره خوب میدهند که کاملا بیطرف باشند

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 788 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,377 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 477 بازدید
سوال شده اردیبهشت 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بی نام سه
+1 امتیاز
1 پاسخ 407 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...