باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
2,206 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام.من از کجا باید به این نتیجه برسم که این شرکتهای بیمه عمر در پایان قرار داد مبالغی که بیان میکنن به ما پرداخت میکنن.البته با این بخور بخوری که تو کشور ما هست/و هر کس به فکر جیب خودش هست.من میخواهم این بیمه عمر را تهیه کنم اما نه به این ارگانها و سازمانها و نه به بیمه مرکزی اصمینان ندارم.پول را بدیم بعد از 20 لال30 سال معلوم نیست از کی باید آن را دریافت کرد؟چون کشور ما قوانین محکم ندارد.موقع دریافت حق همه میکشن کنار و موقع سو استفاده از افراد با هر روش که شده می خواهند از افراد سو استفاده کنن؟آیا بعنوان مثال بیمه کار آفرین که میگن14 الا15 سال از فعالیتش میگذرد تا حالا بیمه های با قرار داد 14 الا15 سالش به تسویه قرار داد رسیده؟اگر نمونه دارید که قابل استعلام باشد ذکر کنید؟البته اگر به کارتان ایمان دارید؟در ضمن بیمه شما از هر لحاظ خوب هست بین بیمه های دیگر.
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (11,880 امتیاز)
درود
بیمه های عمر دو نوع سود دارند که سود تضمینی را بیمه مرکزی پرداخت میکند و ضمانت کرده و این سود کامل پرداخت میشود و انا سود دوم قطعی یا همون پیش بینی ،سودی ست که شرکت بیمه مربوطه در فعالیت های اقتصادی خود به سود تضمین هرچند درصد که باشد اضافه میکند.در مورد انمام و تسویه حساب قرارداد افراد هم میتوانید به شرکت بیمه مربوطه مراجعه کنید و مستندات رو ازشون بخواهید.در ضمن بیمه های عمر تازه در حال رشد هستند و بیشتر افراد هنوز بیمه عمر ندارند و بچه هایی که به دنیا می آیند همه بیمه عمر نیاز دارند پس شرکت های بیمه بازار به این خوبی را ازدست نخواهند داد و بهترین خدمات را به مشتری ارائه خواهند کرد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,510 امتیاز)
سلام و درود
نگرانی شما در مورد سرمایه اینده کاملا منطقی و قابل درک هست ، اعتماد یک امر دو طرفه هست بین بیمه گر و بیمه گزار بنابراین شرکت بیمه تا نتونه اعتماد شمارو جلب کنه قطعا عقدی رخ نمیده ، مبالغ تضمینی در بیمه نامه قید میشه و سندش دست بیمه گزار هست ، ضمن اینکه پرداخت سود های مشارکت هم در بیمه نامه قید میشه فقط چون درصدش معلوم نیست و در سال های اتی مشخص میشه نمیشه جدول و نرخ نهایی رو از الان مشخص کرد ، بیمه مرکزی و شرکت های اتکایی داخلی و خارجی و تعهد و تضمین پرداخت هستن پس جای نگرانی نیست و با اطمینان برای ساختن ایندتون اقدام کنید
در مورد پرداختی ها هم میتونید از نمایندگی ها قراردادهای 5ساله ک تموم شدن و یا بازخریدی هارو بخاید مدارکش موجوده
موفق باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (13,980 امتیاز)
با سلام.

با توجه به توضیحاتتان فرض را بر بی اعتمادی کامل بگذارید. بیمه های عمر به علت ان که اختیاری هستند و هر زمان که بخواهید می توانید بازخرید کنید. وظیفه شما این طور می شود که هر سال کل صنعت بیمه را چک کنید و اگر مورد تناقضی دیدید سریعا درخواست بازخرید دهید.

من یک سوال دارم. فرض بگیرید که اصلا در بیمه عمر باز پرداختی وجود ندارد. ببینید اصلا بیمه عمر برایتان کارایی دارد ببینید بیمه ها خسارت ها را در بیمه عمر چطور پرداخت می کنند.

از الان نمی تواند حکم برای 20 30 سال بعد صادر کرد ولی می توان در مورد خسارت هایی که اتفاق می افتد بررسی کرد و تصمیم گرفت. کار اصلی بیمه های عمر خدمتی است برای حمایت از خانواده و خود فرد در برابر مخاطرات. در انتها هم پول خودتان که جمع شده است را باز می گردانند.

مانند ان که ماشینتان را بیمه می کنید و بعد از 20 سال بیمه بیاید بگوید تمام این پول هایی که داده اید بابت بیمه ماشینهایتان را به شما عودت می دهیم.

تصمیم با شماست...

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
2 پاسخ 754 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,469 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 3,468 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,431 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,479 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,207 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 482 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 766 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 876 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,045 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 731 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,633 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,059 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...