باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
8,820 بازدید
در سوابق بیمه توسط
چرا نمی توان وارد سایت مشاهده سوابق شد این بروز رسانی تا کی ادامه داره شد یکبار کار درست انجام بدید این همه پول بیمه میگیرید پس خدمات دهی فوق العاده ضعیف دارید لطفا خواهش میکنم تمنا میکنم سایت مشاهده سوابق رو بازکنید
توسط (110 امتیاز)
الان بیش از یک ماه بدون اطلاع قبلی سایت قطع است. این همه پول میگیرن یک سیستم اتوماسیون ندارند که جوابگوی مردم باشه
توسط (140 امتیاز)
من تو سایت جدیدشونم ثبت نام کردم.پیغام خطا میده که باید برید یکی از شعب!!!!  بابا من 6 ماهه پیش تصادف کردم.پام خورد شده و نمتونم بیرون برم! همکارامم چندبار فرستادم اداره کل.اصلا جواب نمیدن.میگن برید سابقه بیارید!!  میرم سابقه بگیرم میگه برید شعبه... افتادم توی دور..پاس کاری!!! امیدوارم کسایی که مسیولند و کار منو انجام نمیدن به وضعی بدتر از من دچار بشوند تا بفهمن من چی میکشم.6ماهه تو خونه افتادم فقط 3 ماه پرداخت میشه.اونم 2/3 پایه.یعنی ماهی 500 تا 600 تومن... عوض اینکه بیشتر پرداخت کنند تا اون بدبختی که تو خونه افتاده و مخارج بیمارستانم داره گرفتار نشه، تازه نصفش کردن.اینطوری هم که من میبینم انقد باید بری و بیای که نهایتا منصرف میشی!!!  بعله دیگه...بالاخره از یه جایی باید درآمد نجومی بگیرا فراهم بشه.ایشالا نتونند بخورن!
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

سلام سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی بروز شده است و اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است

مشاهده سابقه بیمه در سایت جدید سوابق بیمه تامین اجتماعی


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط
اين دولت قرار بود 100 روزه مشکلات مردم را حل کنه.

اين حق هر فرد است که در مقابلِ پرداختِ بيمه از ميزانِ پرداختِ آن مطلع باشد اما با از دسترس خارج کردنِ سايت توسط تأمين اجتماعی اين حق مسلم از مردم ضايع شده است. يادمه وزيرِ اين دستگاه آقای علی ربيعی به اين گونه رفتارها در دولتِ قبل به شدت انتقاد می‌کرد.
0 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)
با سلام

سایت متعلق بیمه سازمان تامین اجتماعی بوده و با توجه به اطلاعیه سازمان سایت جدید با امکانات بهتر و بیشتر و رفع نواقص و مشکلات قبل در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و قابل ذکر است 24 ساعت میباشد که سایت از دسترس خارج شده

در صورت نیاز به سوابق خودتون با دردست داشتن کارت ملی و دفترچه به شعبه مربوطه مراجعه فرمایید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (110 امتیاز)
اقای محترم بیمه بی دلیل یک کاری نمیکنه. حتما خوابی دیده که سایت رو قطع کرده.ضمنا شعبه با کارت ملی سابقه نمیده یا باید نامه داشته باشی یا میگه صبر کن تا وصل شه.
کلا توقسمت سوابق با آدم دعوا دارن
توسط (54,350 امتیاز)
دوست عزیز بیمه هیچ خوابی ندیده،طی تماسی که باهاشون داشتم سایت قدیمی بدلیل ازدحام مراجعات و همچنین نوسازی سرورها این امر صورت گرفته و برای گرفتن سابقه بیمه با در دست داشتن دفترچه بیمه و کارت ملی میتوانید از قسمت سوابق درخواست کنید و اگر نیاز به معرفی نامه بود میتوانید از محلی که لز شما خواسته معرفی نامه گرفته و براساس اون درخواست بدهید و در صورت نیاز با بنده تماس بگیرید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (140 امتیاز)
باسلام
آقای مشاور عزیز!!!من 4ماهه دارم همه رو میفرستم که سوابق منو بگیرندوحتی رفتن اداره کل.هیچ کسی جوابگو نیست! من پام به شدت آسیب دیده و نمتونم بیرون برم.تمام شعبه های تامین اجتماعی هم زنگ زدم...  به همون خدایی که اعتقاد دارید محض رضای خدا یه شعبه جواب نداد!!!!!!!!!!!!
آخه یعنی چی؟! پس شماره تماس برای چی گذاشتن؟؟!!
سایت جدیدشونم که مضخرف تر از قبلی.ثبت نام کردم با شماره موبایل که به نام خودمه.پیغام میده که باید به شعبه مراجعه کنید.رفتم شعبه، خانومه اصلا در جریان نیست که سایت سوابق چیه؟!

خلاصه اینکه حسابی منو اذیت کردن.خدا ازشون نگذره  :(
توسط (328,530 امتیاز)
سلام
برای ثبت نام در سایت سوابق می تونید از راهنما در لینک زیر استفاده نمایید
https://goo.gl/Yo3fVA
در ضمن اگر در تهران حضور دارید می تونید مشکلتون رو از طریق تلفن 1420 پیگری نمایید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,109 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...