باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
877 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
اگر یک نفر که خودشو بیمه عمر پاسارگاد کرده و قبلا بیماری قلبی و یا مغزی نداشته و به دلیل فشار زندگی به صورت طبیعی و لحظه ایی سکته  قلبی و یا مغزی کنه، خانوادش پولی دریافت میکنه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)

با سلام

بلی اگر پوشش امراض خاص را خریداری کرده باشد قابل دریافت است

پوشش بیماری های خاص
هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمایید . در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری های خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری های خاص بیمه عمر بهره مند شود . همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت . پوشش تکمیلی ابتلا به بیماری های خاص نیز حداکثر به میزان ۳۰ درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف ۲۵ میلیون تومان به ازای هر بیماری خواهد بود . بیماری های تحت پوشش : سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلب ، پیوند اعضای اصلی بدن ، سرطان
در بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای هر بیماری سقف ۲۵ میلیون تومان و جمعا ۱۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و با استفاده از یک پوشش ، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای این بیمه نامه می باشد .


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 929 بازدید
سوال شده دی 28, 2021 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط kamrani96 (-1,060 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1,038 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 690 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,312 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...