باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
4,661 بازدید
در بیمه بیکاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام.من با داشتن 33ماه سابقه  از دی 90 تا خرداد 91 به مدت 18 ماه بیمه بیکاری دریافت کردم. الان در شرکت دیگه ای مشغول هستم و اینجا هم به مدت 36 ماه سابقه دارم ولی  دارن تعدیل نیرو میکنن. میخواستم ببینم باز هم به من بیمه بیکاری تعلق میگیره؟ ممنون
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (329,890 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام  طبق قانون هر فرد میتواند در مجموع ۳۶ ماه برای بیمه شدگان مجرد و ۵۰ ماه برای بیمه شدگان متاهل بیمه بیکاری بگیرد . البته به تناسب سابقه پرداخت حق بیمه . در واقع شما ممکن است 5 بار بیکار شوید و هربار بر اساس مدت سابقه پرداخت حق بیمه مقرری بیمه بیکاری بگیرید . بنابر این شما به دفعات مختلف ممکن است مقرری بیمه بیکاری بگیرید . البته این مدت در مجموع نباید از۳۶ ماه برای بیمه شدگان مجرد و ۵۰ ماه برای بیمه شدگان متاهل ماه تجاوز کند . مگر در مواردی که شخص 55 سال سن داشته باشد پرداخت مقرری تا زمان بازنشستگی فرد ادامه خواهد یافت  . یعنی ممکن است بیش از 50 ماه هم بشود.

اطلاعات بیشتر در :

شرایط بیمه بیکاری


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط
میبخشید متوجه منظورتون نشدم.منظور شما اینه که مثلا من که متاهل هستم میتونم اون 50ماه رو تو ده سال اول بیمه شدنم استفاده کنم یا مثلا تو کل دوران بیمه.حالا من که 18 ماه گرفتم و دوباره بهم 18 ماه بیمه بیکاری تعلق بگیره با این سابقه . پس کلا برای من 14 ماه می مونه تا زمان باز نشستگی.به عبارت دیگه ما تو هر مجموعه ای که کار میکنیم درصورت تعدیل نیرو بهمون بیمه بیکاری تعلق میگیره تا زمانی که به سقفش برسه. درست متوجه شدم؟
توسط (329,890 امتیاز)
سلام با توجه به سابقه ای که دارید  می توانید تا سقف 50 ماه از بیمه بیکاری استفاده نمایید تنها استثناء در مورد سقف مدت زمان پرداخت مقرری بیمه بیکاری، مربوط به افراد مسن مشمول قانون بیمه بیکاری است که در زمان وقوع بیکاری ۵۵ سال سن و بیشتر و ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند. این افراد در صورت عدم اشتغال، می توانند تا رسیدن به سن بازنشستگی از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 287 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...