باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
785 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
با عرض سلام و خسته نباشید .به همه شما زحمت کشان در عرصه بیمه .من سوال خیلی برام پیش میاد.اکثرا با مردم بیشتر صحبت میکنم درمورد بیمه. وعلاقه زیادی به بیمه دارم. و میخوام در بیمه عمر و بقیه بیمه ها پیشرفت عالی داشته باشم. اکثر مردم درباره بازنشستگی و مکمل و مستمری ازم سوال میکنن.منم خواستم به شما مزاحم بشم.طرح مکمل بازنشستگی و مستمری از چه سالی و چه سنی است .و آیا دست خود مشتری هست که تعیین کند؟حق بیمه پرداختی و مزایا و پوشش ها و....در زمان حیات  این نوع بیمه چطوری هست؟  و در زمان فوت طبیعی و حادثه .بیمه چه مزایا و... ....پرداخت میکند؟( یا در زمان حیاط . و زمان فوت طبیعی. و فوت درحادثه. و اتمام قرارداد )کلا در مورد بازنشستگی و طرح مکمل و مستمری و مقرری میشه بیشتر توضیح بدید.؟خیلی ممنون از زحماتتون. من وحید جلالیان عبدی فوق لیسانس عمران سازه هستم و چند ماهی هم هستش که به رسته بیمه وارد شدم. چون علاقه دارم. قربانتون.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,330 امتیاز)

با سلام و درود

بسیار خرسندم از اینکه شما به مبحث بیمه و مخصوصا بیمه های عمر علاقمند می باشید.

در خصوص بیمه مکمل بازنشستگی، باید خدمتتون عرض کنم این اصطلاح رو برای بیمه های عمری به کار میبرند که افراد همزمان هم تامین اجتماعی و یا بیمه شغلشون هستند و هم بیمه عمر تهیه میکنند. به جهت آنکه بیمه نامه های عمر و سرمایه گزاری، در زمان بازنشستگی میتوانند به عنوان کمک هزینه دریافتی افراد محسوب شده و از کاهش درآمد های زندگی وی بکاهد این نام به این بیمه نامه اطلاق میگردد.

در خصوص نحوه پرداخت و چگونگی مبالغ، معمولا بهترین وضعیت و متعادل ترین شرایط آن است که هر فرد بین 10-15% درآمد میانگین سالیانه خود را اقدام به تهیه یک بیمه نامه عمر کند تا بتواند در زمان بازنشستگی که معمولا بین 20 الی 25 ساله توصیه میگردد از خدمات آن بهره ببرد.

مبلغ مستمری هنوز درهیچ شرکتی قطعی نشده و تاکنون هم هیچ بیمه نامه ای هنوز از محل بیمه نامه های عمر و سرمایه گزاری سررسید نگردیده است. بنابراین چگونگی محاسبه یا پرداخت ارقام بصورت قطعی در حال حاضرامکان پذیر نمی باشد. اما بصورت میانگین زمانی که افراد مبلغ عنوان شده را در بیمه عمر شان پس انداز کنند و این روند را برای درآمد هر سالشان تکرار کنند، در نتیجه اثر سود مرکب، در بازه زمانی 20 الی25 سال ، درآمد ماهیانه معادل مبلغ حق بیمه سال قبل خود دریافت خواهد کرد.

امیدوارم توضیحاتم کمک کننده بوده باشد

ایامتان به کام


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 461 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,214 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,754 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 448 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 422 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,120 بازدید
سوال شده فروردین 24, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط لیلا*** (200 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 650 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,748 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,464 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,191 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,029 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,400 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...